Tutaj jesteś: 
Strona Główna
Ginekolog Krasnystaw Dzieciecy

Ginekolog krasnystaw dzieciecy

Nic nie znaleziono dla zapytania "ginekolog krasnystaw dzieciecy"

Nie znalazłeś profilu lekarza?
Utwórz go teraz

Pytania pacjentów

  • Problemy na skórze twarzy

    Dzień dobry,
    od dłuższego czasu mam już problemy ze skórą twarzy - na brodzie i dolnych częściach policzków. Mam 28 lat, więc na trądzik młodzieńczy już trochę za późno. Obecnie biorę hormony - Belarę oraz Euthyrox, przeszłam na dietę lekkostrawną, chcę też wyłączyć gluten, ale pomimo leczenia… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Julia Murlewska

    Witam.Aby ocenić parametry gospodarki hormonalnej musiałaby Pani odstawić Belare na miesiąc i po skończonej miesiaczce w pierwszej fazie cyklu wykonać badania hormonalne.Musialaby Pani zgłosić się na konsultacje… Więcej

  • Co robić...

    Witam ,poszlam do jednej Pani ginekolog dlatego ze nie mam miesiaczki od lutego i wykryto u mnie zespół policystycznych jajników , mialam zrobone badania i wszystko potwierdzone ... Pani doktor zapisala mi tabletki hormonalne na wywolanie okresu ktore nie zadzialaly i badzo zle sie po nich czulam i teraz… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Julia Murlewska

    witam i dziękuję za pytanie.
    Trzeba się zastanowić dlaczego leki hormonalne nie zadziałały.Byc może była za mała dawka, za krotki czas stosowania? Proszę napisać więcej szczegółów!pozdrawiam serdecznie:) Więcej

  • Tabletki hormonalne

    Witam serdecznie. Nie dawno stwierdzono u mnie endometrioze, od 3 miesięcy biorę visanne i Pabi-dexamethason od nie dawna. Od dwóch tygodni ciągle mam bóle w dole brzucha i pleców czy jest możliwość że jestem w ciąży? Robiłam 2testy ciążowe ale były ujemne. Proszę o odpowiedź

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Artur Mazur

    Szanowna Pani, ciąża nieprawdopodobna - aczkolwiek przed włączeniem vissane należało sprawdzić.... dlaczego bierze Pani glikokortykosteryd ? czy przed vissane była potrzeba używania silnych środków p/zapalnych… Więcej

  • Tabletki hormonalne

    Witam od jakiegoś czasu biorę visanne. Dzisiaj w przez przypadek wzięłam 2 tabletki czy mi to może zaszkodzić. Bardzo proszę o szybką odpowiedź

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Magdalena Grochecka

    witam,
    nie.

  • Antykoncepcja

    Witam,moje pytanie dotyczy antykoncepcji a dokladniej antykoncepcji dla mezczyzn.Zastanawiamy sie z partnerem nad wyprobowaniem pigulek antykoncepcyjnych dla mezczyzn.Nigdy wczesniej nie probowalismy tej metody zabezpieczania sie i stad nasze obawy przed jej skutecznoscia i ewentualnymi skutkami ubocznymi.Mozna… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Artur Mazur

    Szanowna Pani - nie wchodząc w szczegóły istota polega na tym aby spermatogeneza była odwracalna i "produkcja" plemników odbywała się bez błędów w genomie - co może zwiększac ryzyko wad u potomstwa.… Więcej