Tutaj jesteś: 
Strona Główna
Ginekolog Ciechanow Gabinet Prywatny

Ginekolog ciechanow gabinet prywatny

  • Andrzej Sopliński - ginekolog

    Andrzej Sopliński

    ginekolog

    • Przybosia 3, Ciechanów

      Gabinet Ginekologiczny

    Wspaniały człowiek!lekarz z powołania a nie maszynka do robienia pieniędzy cudzym kosztem!
  • Tomasz Obojski - ginekolog

    Tomasz Obojski

    ginekolog

    • Sienkiewicza 9a, Ciechanów

      Gabinet Ginekologiczny

    Zdecydowanie najlepszy lekarz, polecam serdecznie Pana doktora . Opiekował się mną w ciązy, był przy...
  • Witold Achciński - ginekolog

    Witold Achciński

    ginekolog

    • Narutowicza 20, Ciechanów

      Eskulap Centrum Medyczne w Ciechanowie

    co prawda byłam tylko 2 razy u tego lekarza, bo wcześniej chodziłam do innych. ale teraz wiem, że do...
  • Mariusz Błoński - ginekolog

    Mariusz Błoński

    ginekolog

    • Matejki 4, Ciechanów

      Gabinet Ginekologiczny.

    Drogie Panie! Pan Doktor Mariusz Błoński prowadził moją ciążę...dziś mam już 2 letniego, zdrowego s...
  • Katarzyna Chlebicka - ginekolog

    Katarzyna Chlebicka

    ginekolog, endokrynolog

    • Plac Kościuszki 5 pokój 11 piętro 2, Ciechanów

      Gabinet Psychoterapii Miękka Sofa

  • Anna Kazimiera Obojska - ginekolog

    Anna Kazimiera Obojska

    ginekolog

    • Sienkiewicza 9A, Ciechanów

      Gabinet Prywatny

  • LIdia Ogonowska - ginekolog

    LIdia Ogonowska

    ginekolog

    • Sienkiewicza 13a, Ciechanów

      Gabinet Lekarski

    Hmmm... Ja chodzę już od prawie roku, obecnie Pani doktor prowadzi moją ciążę (8-my miesiąc) póki co...
  • Jolanta Matuszewska - ginekolog

    Jolanta Matuszewska

    ginekolog

    • Sienkiewicza 71 b, Ciechanów

      Przychodnia Lekarska Vita-Med w Ciechanowie

    Pani Doktor Hanna Zalewska. POLECAM!!!!!!!!!!!
  • Danuta Grzelczyk-Ossowska - ginekolog

    Danuta Grzelczyk-Ossowska

    ginekolog

    • WOJSKA POLSKIEGO 46, Ciechanów

      Gabinet Lekarski

    Pani Doktor prowadziła moją ciążę. Na pierwszą wizytę trafiłam z polecenia kilku koleżanek. Ze wzglę...
  • Hanna Sylwesiuk-Zalewska - ginekolog

    Hanna Sylwesiuk-Zalewska

    ginekolog

    • Zielona Ścieżka 2, Ciechanów

      Gabinet Lekarski Hanna Sylwesiuk-Zalewska

  • Joanna Wołoszyn-Szymankiewicz - ginekolog

    Joanna Wołoszyn-Szymankiewicz

    ginekolog, endokrynolog

    • Powstańców Wielkopolskich 2, Ciechanów

      Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie

    Jako jedyny lekarz z tych, których przerabiałam miała jakiś plan działania. Konkretna, subtelny dowc...

Nie znalazłeś profilu lekarza?
Utwórz go teraz

Metody płatności

Pytania pacjentów

  • Witam. Opiszę swój przypadek: od kilku miesięcy staramy się o dziecko, do tej pory bezskutecznie. Cykle mam dość regularne (25-29 dni), faza lutealna ok 13 dni, z czego 2 dni przed miesiączką występują plamienia (czasem jest to np 4 dni przed, 2 dni przerwy, plamienie i dopiero okres). W drugiej połowie… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Magdalena Grochecka

    witam,
    tak, ,jak najbardziej.

  • Tabletki hormonalne

    Witam od jakiegoś czasu biorę Pabi-dexamethason dokładnie 3 tydzień dziwnie się czuję. Jak bym się czegoś bała. Gdy wychodzę z domu jest gorzej denerwuje się bez powodu i czasami mdleje. Prędzej zaczęłam brać visanne Pabi-dexamethason miałam przepisany później. Czy mogę odstawić ten lek wizytę mam u… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Artur Mazur

    odpowiedziałem wczoraj pzdr artur mazur kalisz

  • Plastry antykoncepcyjne Evra

    Witam
    od 3 miesięcy używam plastry antykoncepcyjne Evra. Ogólnie bardzo dobrze się po nich czuje.Brak skutków ubocznych innych.Czy może po nich obniżyć się libido?

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Jarosław Jacek Maj

    Witam. Każda antykoncepcją hormonalną ogólnie działająca może obniżyć libido. Pozdrawiam.

  • Problemy z erekcją

    Mam 66 lat i od pół roku pojawiły się problemy z erekcją.
    Czy pan doktor zajmie się moim problemem?

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Cezary Szymański

    Szanowny Panie,
    Spróbujemy.
    Z wyrazami szacunku,
    CS

  • Starania o dziecko

    Witam serdecznie, będę ogromnie zobowiązana za informacje. Z początkiem września ( 2go września) przestałam przyjmowanie leku Paroxinor. W dniu 19tym września rozpoczęłam miesiączkę I chciałabym sie dowiedzieć po jakim czasie do przestania przyjmowania leku Paroxinor mogę rozpocząć starania o ciążę.Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Magdalena Grochecka

    Witam,
    skonsultowałam się z lekarzem psychiatrą. Lek, który pani przyjmowała, to paroxetyna o bardzo krótkim okresie półtrwania ( 24h), więc spokojnie może Pani starać się o ciążę już w tym cyklu.Więcej