Czy akupunktura może wyleczyć długofalowe dysfunkcje seksualne spowodowane stosowaniem leku na trądzik?

W odpowiedzi na pytanie dr Krzysztofa Dudzińskiego:
"Witam,
Jaki to lek ?
Jakie dysfunkcje ?
Prosze sprecyzować.
Pozdrawiam"

Objawy to totalny brak libido od kilku lat, brak seksualnych doznań podczas masturbacji (brak różnicy między dotykaniem łokcia a stref intymnych). Lek to Izotek. Wspomniane wyżej objawy nie zostały zawarte w skutkach ubocznych na ulotce, są podobne do objawów u osób, które stosowały lek na łysienie Finasteryd. Skala problemu jest duża. Seksuolog nie był w stanie mi pomóc.
dr n. med. Aleksandra Binka-Kowalska
dr n. med. Aleksandra Binka-Kowalska
Genetyk, Specjalista medycyny naturalnej
Łódź
Musiałabym zbadać pacjenta. Medycyna chińska ma własny system diagnozy. I dopiero po zbadaniu jestem w stanie powiedzieć czy mogę coś pomóc.

dr Krzysztof Dudziński
dr Krzysztof Dudziński
Psychoterapeuta, Terapeuta, Specjalista medycyny naturalnej
Warszawa
Witam serdecznie,
to wygląda na skomplikowany problem. Nie słyszałem aby
Izotek (Izotretynoina) miał takie skutki uboczne - mimo
niezwykłej ilości możliwych skutków.
Myślę, że powinien Pan odwiedzić w kolejności :
urologa lub neurologa w celu wykluczenia specyficznych chorób czy uszkodzeń , a jeżeli nic nie zdiagnozują psychoterapeutę.
Proszę pamiętać, że skóra penisa obejmuje złożoną sieć tkanki nerwowej. Te receptory nerwowe przekazują bodźce seksualne do mózgu, .Jeżeli sieć receptorów jest uszkodzona – na przykład, w wyniku masturbacji lub szorstkiego języka w trakcie seksu oralnego może wystąpić utrata czucia .
Stosowanie witaminy B5, razem z aminokwasami, takimi jak acetylo-L-karnityny mogłoby w takim wypadku pomóc.
Poza tym penis może być zbyt wyschnięty co także powoduje zakłócenia odczuć.
Naturalnie może Pan z tym pójść do chińskiego lekarza
specjalisty od akupunktury. Nie zaszkodz a może pomóc.
Pozdrawiam

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.