Moje doświadczenie

O mnie

Jestem dermatologiem-wenerologiem z wieloletnią praktyką. Zajmuję się medycyną estetyczną, szczególnie skupiając się na naturalnie wyglądającej popraw...

Zobacz pełen opis


Usługi i ceny

Badanie mykologiczne


Wichrowa 18, Poznań

Brak informacji o cenie

ASPAZJA Instytut Zdrowia i Urody


Badanie skóry


Wichrowa 18, Poznań

Brak informacji o cenie

ASPAZJA Instytut Zdrowia i Urody


Botoks


Wichrowa 18, Poznań

Brak informacji o cenie

ASPAZJA Instytut Zdrowia i Urody


Elektrokoagulacja


Wichrowa 18, Poznań

Brak informacji o cenie

ASPAZJA Instytut Zdrowia i Urody


IPL


Wichrowa 18, Poznań

Brak informacji o cenie

ASPAZJA Instytut Zdrowia i Urody


Lifting


Wichrowa 18, Poznań

Brak informacji o cenie

ASPAZJA Instytut Zdrowia i Urody


Lipoliza


Wichrowa 18, Poznań

Brak informacji o cenie

ASPAZJA Instytut Zdrowia i Urody


Medycyna estetyczna


Wichrowa 18, Poznań

Brak informacji o cenie

ASPAZJA Instytut Zdrowia i Urody


Mezoterapia


Wichrowa 18, Poznań

Brak informacji o cenie

ASPAZJA Instytut Zdrowia i Urody


Modelowanie sylwetki


Wichrowa 18, Poznań

Brak informacji o cenie

ASPAZJA Instytut Zdrowia i Urody


Skleroterapia


Wichrowa 18, Poznań

Brak informacji o cenie

ASPAZJA Instytut Zdrowia i Urody


Usuwanie przebarwień


Wichrowa 18, Poznań

Brak informacji o cenie

ASPAZJA Instytut Zdrowia i Urody

Opinie od pacjentów

4.5

Ogólna ocena
17 opinii

  • Punktualność
  • Zaangażowanie
  • Gabinet
M
Użytkownik zweryfikowany

Zgłosiłem się z problemem rumieniem na prawym poliku, zdaniem lekarza był to ostry stan zapalny skóry- przepisał mi axotret (lek stosowany przy ciężkim trądziku którego ja de facto nie miałem), podczas kuracji stan się pogarszał (zaczerwienienie objęło całą twarz ) zdaniem lekarza było to normalne i zwiększył mi dawkę leku, mijały miesiące i nadal nie było poprawy.Wizyty odbywały się na zasadzi przyjścia po receptę na kolejne opakowanie leku. Po 6 miesiącach zdecydowałem się zakończyć kurację, której efektem był silny rumień całej twarzy który praktycznie uniemożliwiał mi normalne funkcjonowanie, męczyłem się z nim bardzo długi okres czasu. Jak się okazało po zrobieniu kilku testów przyczyną był nużeniec oraz drożdżaki- obecny dermatolog u którego się leczę gdy usłyszał że byłem leczony axotretem był przerażony.


K
Użytkownik zweryfikowany

Choruję na trądzik od 10 lat. Leczyłam się u wielu dermatologów. Stosowałam wiele leków oraz maści które pomagały "na chwilę"(albo wcale). Gdy trafiłam do pana doktora przepisał mi aknenormin. Po kuracji problem powrócił po 3 miesiącach. Gdy zasugerowałam że może to być problem hormonalny lekarz stwierdził, że " trądzik hormonalny inaczej wygląda" oraz "że poradzimy sobie". W połowie kwietnia zeszłego roku dostałam leki po których nie powinno się wychodzić na słońce, ale pan doktor stwierdził, że "teraz słońca nie ma i jak nie będę się opalać przez 4 h to nic mi się nie stanie". Niestety mimo zapewnień lekarza dostałam wysypkę. Więcej nie odwiedziłam pana doktora. Po zmianie lekarza trafiłam w końcu na kogoś od kogo dostałam skierowanie do szpitala na badania i okazało się, że miałam rację. Teraz leczę trądzik lekami regulującymi poziom hormonów i widzę znaczną poprawę.


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Moje doświadczenie

O mnie

Jestem dermatologiem-wenerologiem z wieloletnią praktyką. Zajmuję się medycyną estetyczną, szczególnie skupiając się na naturalnie wyglądającej popraw...

Zobacz pełen opis


Specjalizacje

  • Dermatologia i wenerologia