Informacje o placówce

Gabinety

DENTESTIKA

KOLISTA 3/1

54-152 , Wrocław , dolnośląskie

Pokaż dane kontaktowe
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)

Inne placówki

Opinie o lekarzach z tej placówki

5

Ogólna ocena
29 opinii

  • Punktualność
  • Zaangażowanie
  • Gabinet
  • M
    Użytkownik zweryfikowany
    Lekarz: lek. dent. Natalia Czarnecka Przygotowanie do operacji

    Opinia uległa zmianie. Niestety na gorszą. Pani doktor założyła łuki przedoperacyjne.Niestety okazało się,że łuki były za cienkie. Trzeba było znów zakładać inne łuki { Na szczęście zapłaciłam mniej, i zostały założone dość szybko} by mogła się odbyć planowana operacja. Na dodatek haczyki od zameczków wbiły mi się w dziąsła. Dziś miałam je wyciągane { u lekarza,który mnie zna,i przygotowuje do operacji} co nie było przyjemne . Znów poszły na to pieniądze. Jeśli macie mieć jakąkolwiek operacje poważną! na szczęce,dobrze przemyślcie swoją wizytę u Pani doktor. Jest mi bardzo przykro,że przez takie zachowanie moja operacja przesunęła się aż o półtora tygodnia. Operacja ta będzie ciężka i poważna. Kiedyś ufałam Pani doktor..... teraz już nie.

    lek. dent. Natalia Czarnecka

    Droga Marto. Delikatnie mówiąc jestem zdziwiona padającymi tu zarzutami. Po pierwsze - informacja o tym, jakie dokładnie łuki mają być założone, została mi przekazana od chirurga przez Twoją Mamę i takie właśnie łuki Ci założyłam. Po drugie - nieraz rozmawiałyśmy na temat niewystarczającej higieny i konsekwencji z tym związanych (zapalenie i przerost dziąseł, następowe wrastanie dziąseł w aparat). Po trzecie - z tego co wiem Twoja operacja była z różnych względów ( niezwiązanych z leczeniem przeze mnie prowadzonym ) przesuwana kilkakrotnie w przeciągu ponad dwóch lat, więc wydaje mi się, iż to nie ja powinnam być adresatem skarg o przekładanie terminu zabiegu. Rozumiem, że już nie możesz się doczekać. Mam nadzieję, że wszystko się uda i będziesz mogła cieszyć się w końcu pięknym uśmiechem. Życzę Ci wszystkiego dobrego.

  • A
    Użytkownik zweryfikowany
    Lekarz: lek. dent. Michał Czarnecki ból zęba

    Nie polecam! Byłam dwa razy w gabinecie u p. Czarneckiego. Dwa razy było opóźnienie ok. 40 min. (Nikt nawet nie informuje o opóźnieniu). Terminy w internecie w ogóle nie zgadzają się z grafikiem dentysty. Za każdym razem dzwoni asystentka i przekłada wizytę. Pan dr nie robi wywiadu z pacjentem odnośnie uczuleń, nie pyta czy się jest w ciąży robiąc prześwietlenie. Na pytania odpowiada bardzo powierzchownie. Dwa razy robił mi prześwietlenie tego samego zęba (po upływie ok. dwóch tygodni). Nie pamiętał, że ma już zdjęcie w komputerze, a ja zgodziłam się na prześwietlenie myśląc, że chodzi o innego zęba. Jednak przy omówieniu zdjęcia wrócił do tego, który już wcześniej prześwietlał!! Terminy są bardzo odległe ( ok. miesiąc czasu trzeba czekać na wizytę), więc z bólem zęba trzeba albo czekać bardzo długo albo szukać innego stomatologa. Cennik jest bardzo niejasny, ustalany na miejscu. A kiedy źle wprowadziłam PIN do swojej karty, p. Czarnecki wpadł na pomysł bym mu podała nr PIN i on zapłaci moją kartą za mnie!!! Stanowczo odradzam. Obsługa słaba, terminy odległe.

    lek. dent. Michał Czarnecki

    Pani Aleksandro jestem bardzo wdzięczny za tą opinię i zgadzam się z większością zarzutów. Ale po kolei:
    Opóźnienia - zdarzają się zwłaszcza przy skomplikowanych zabiegach chirurgicznych i endodontycznych, kiedy nie możemy przerwać w połowie a także trudno jest oszacować czas zakończenia. Staramy się informować pacjentów oczekujących o opóźnieniu, jednak nie zawsze się to udaje.
    Terminy w internecie - na znanylekarz.pl nijak się mają do faktycznie wolnych terminów w naszym grafiku. Pacjenci rejestrowani są w trakcie wcześniej umówionych wizyt przez innych pacjentów. Stąd sytuacje, że asystentka dzwoni z propozycją zmiany terminu. Interweniowaliśmy w tej sprawie u administratorów jednak problem się powtarza. Zalecam i gorąco namawiam do rejestracji telefonicznej pod numerem 530031032.
    Na pytania pacjentów staram się odpowiadać wyczerpująco i dotychczasowe opinie to potwierdzają, więc ten zarzut akurat mnie zastanawia.
    Zdjęcia - specjalnie sprawdziłem w historii leczenia, gdyż to ciężki zarzut - pierwsze robiliśmy diagnostycznie aby uwidocznić przyczynę niszczenia kości wokoło zęba 25 - zdjęcie uwidoczniło wielkie nawisy wypełnienia z obu stron. Po wymianie wypełnień i upływie 2 tygodni wykonaliśmy zdjęcie kontrolne, aby ocenić proces naprawy kości i potwierdzić prawidłowość wykonanych powierzchni stycznych. Konieczne więc było porównanie obu zdjęć, co Pani uważa najwyraźniej za skandal podkreślony dwoma wykrzyknikami!! ;)
    Dodam tylko, że zdjęcia są u nas bezpłatne, zawierają pomijalnie małą dawkę promieniowania (odpowiednik 30 minutowego spaceru po świeżym powietrzu) i wykonywane są do celów medycznych ustalanych przez lekarza. Pacjentowi zawsze przysługuje prawo odmowy wykonania zdjęcia.
    Terminy - od kilku lat nasz gabinet cieszy się niesłabnącym powodzeniem, co skutkuje obłożeniem na około 2-3 tygodnie do przodu. Jednak dla pacjentów bólowych zawsze staramy się organizować szybkie dodatkowe terminy nawet po godzinach pracy gabinetu, aby nie byli pozostawieni sami sobie.
    Cennik - jest ogólnie dostępny na naszej stronie internetowej. W przypadku wypełnień przy przeglądzie pacjent jest informowany o przedziale cenowym, gdyż trudno oszacować dokładnie rozległości ubytku i zakresu prac przed rozpoczęciem leczenia, a to ma decydujący wpływ na cenę końcową. Ceny droższych zabiegów - endodontycznych i protetycznych - są przedstawiane pisemnie.
    PIN - nasz terminal ma specyficzną, czułą klawiaturę i często pacjenci mają problem z poprawnym jej obsłużeniem. Często jestem proszony przez pacjentów o pomoc przy wprowadzeniu pinu i oferowanie takiej pomocy nie uważam za naganne.
    Na koniec mam pytanie - skoro Pani stanowczo odradza nasz gabinet to dlaczego umówiła Pani kolejną wizytę?

  • J
    Użytkownik zweryfikowany
    Wizyta umówiona przez ZnanyLekarz.pl Lekarz: lek. dent. Michał Czarnecki

    Po leczeniu dentysta zdecydował się założyć plombę aż do następnej wizyty. W domu ząb bardzo mnie bolał, miałam straszny obrzęk. Po konsultacji w innym gabinecie okazało się że jeden kanał nie został oczyszczony. Ząb musiał być otwarty. Skończyłam kurs antybiotyku. Efekt - straciłam 600 złotych i ząb. NIe polecam!

    lek. dent. Michał Czarnecki

    Pani Julio,
    bardzo Pani współczuję problemów z tym zębem i ma Pani prawo do negatywnej opinii. Nie do końca jednak trzyma się Pani faktów. Dlatego jestem zmuszony do podania pełnych okoliczności, gdyż czuję się osądzony niesprawiedliwie.
    Zabieg dotyczył powtórnego leczenia kanałowego pod mikroskopem zęba trzonowego dolnego z dużym stanem zapalnym w kości pod korzeniem. Przeprowadziliśmy kilkugodzinny zabieg odnajdywania i odkażania kanałów. Z powodu masywnego zakażenia leczenie nie zostało zakończone i miało być kontynuowane na kolejnej, umówionej za kilka dni wizycie. W weekend, gdy pojawiły się dolegliwości bólowe, zaprosiłem Państwa nawet do siebie do domu aby szybciej przekazać receptę. Niestety nie zgodziła się Pani na zaproponowany przeze mnie najszybszy możliwy termin - w ciągu kilkunastu godzin i szukała pomocy u innego stomatologa. Będąc codziennie w kontakcie, dowiedziałem się że rezygnuje Pani z dalszego leczenia u mnie i anuluje wcześniej umówioną wizytę.
    Podsumowując - nie dostałem szansy dokończyć rozpoczętego leczenia kanałowego, gdyż zrezygnowała Pani w połowie leczenia i nie wiem jak potoczyły się dalej losy tego zęba.

  • Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Powiązane wyszukiwania