Opinie pomagają Ci w wyborze specjalisty

Mamy największą bazę opinii o lekarzach na całym świecie. Wszystkie opinie są weryfikowane przez profesjonalny zespół moderacji, który dba o to, by były prawdziwe i pomocne.

Opinie pomagają Ci w wyborze specjalisty

Ponad 4 miliony opinii dodanych na całym świecie

Średnia ocena specjalistów: 4.8

Godne zaufania opinie od prawdziwych pacjentów

  • Pacjenci lubią sobie pomagać

    Pacjenci chcą dzielić się swoimi doświadczeniami i polecać specjalistów, którzy im pomogli. Dzięki opiniom tysiące osób może wybrać i obdarzyć zaufaniem pracowników opieki zdrowotnej.

  • Jak walczymy z fałszywymi opiniami?

    Większość opinii na ZnanyLekarz pochodzi od pacjentów, którzy umówili wizytę na stronie. Dzięki temu w razie czego możemy zweryfikować, czy wizyta rzeczywiście miała miejsce. Dodatkowo przed zamieszczeniem opinii zawsze pytamy użytkowników o ich numer telefonu, aby ograniczyć ryzyko fałszywych opinii.

  • Nasz zespół User Care służy pomocą

    Zdarza się, że użytkownicy zgłaszają fałszywe opinie. Wtedy nasz zespół User Care weryfikuje raz jeszcze, czy wskazana opinia jest zgodna z regulaminem.

Godne zaufania opinie od prawdziwych pacjentów

Liczby mówią same za siebie

  • W Polsce 93% opinii jest pozytywnych

    Zazwyczaj pacjenci są zadowoleni z pomocy lekarskiej i chcą podzielić się pozytywnymi doświadczeniami z innymi. Na grafice możesz porównać procent pozytywnych i negatywnych opinii w naszym portalu.

  • Publikujemy wszystkie opinie

    Publikujemy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie. W końcu każda osoba może inaczej postrzegać daną sytuację. Przykładowo wydłużony czas oczekiwania na wizytę może okazać się dla niektórych pacjentów negatywnym doświadczeniem, ale dla innych może być oznaką wnikliwości specjalisty, jego zaangażowania i troski o pacjenta.

Liczby mówią same za siebie

Dlaczego zasady są ważne

  • Co powinna zawierać opinia?

    Pacjenci chcą wiedzieć jak najwięcej o przebiegu wizyty u konkretnego specjalisty. Poza podejściem i punktualnością lekarza istotne są także praktyczne informacje na temat lokalizacji gabinetu czy możliwości parkowania.

    Zachęcamy, aby w opinii zawsze przedstawiać okoliczności wizyty oraz dzielić się osobistymi odczuciami. Będziemy wdzięczni za używanie języka zrozumiałego dla użytkowników w każdym wieku oraz opisywanie wyłącznie własnych doświadczeń (z wyjątkiem dzieci i starszych osób).

  • Podaj argumenty

    Zanim polecisz (lub nie) specjalistę, podaj argumenty stojące za Twoją opinią – czas oczekiwania, uwaga lekarza, wyjaśnienia czy inne czynniki, które mogły wpłynąć na Twoją satysfakcję z wizyty.

    Na przykład:
    ❌ Nie polecam tego lekarza.
    ✅ Musiałam czekać ponad godzinę na przyjęcie. To brak szacunku. Nie polecam tego lekarza.

  • Łatwiej będzie zrozumieć, co poszło nie tak podczas wizyty, jeśli napiszesz więcej o swoich odczuciach i oczekiwaniach względem niej.

    Na przykład:
    ❌ Lekarz był wobec mnie chłodny.
    ✅ Lekarz tylko spojrzał na moje kolano i zlecił prześwietlenie. Oczekiwałam więcej wyjaśnień i informacji na temat tego, co powoduje mój ból.

  • Postaraj się, żeby Twoja opinia brzmiała zrozumiale dla osób w każdym wieku.

  • Dodaj opinie o swoich wizytach. Tylko w przypadku dzieci, osób niesamodzielnych czy osób starszych możesz opowiedzieć o doświadczeniach kogoś innego.

    Przykład:
    ❌ Ten lekarz pomógł mojemu przyjacielowi, który teraz radzi sobie znacznie lepiej.
    ✅ Poszedłem do tej lekarki, która pomogła mi jak nikt wcześniej.
    ✅ Lekarz pomógł mojej mamie zaakceptować fakt, że od teraz będzie potrzebować wsparcia w codziennych czynnościach.

  • Stwórzmy bezpieczne środowisko dla wszystkich. Nawet jeśli Twoje doświadczenie nie należało do najlepszych, spróbuj nie używać obraźliwych wyrażeń.

    Przykład:
    ❌ Lekarz był niegrzeczny i nieprofesjonalny.
    ✅ Miałam wrażenie, że lekarz nie poświęca mi odpowiednio dużo uwagi i czułam się nieswojo podczas wizyty.

  • Nie jesteśmy instytucją medyczną*, więc możemy odrzucić opinie, które oceniają, czy leczenie było dobre, czy nie. Możesz opowiedzieć o swoim doświadczeniu: czy leczenie zaproponowane przez specjalistę pomogło, czy nie. Ale nawet jeśli rozwiązanie nie było dobre dla Ciebie, nie oznacza, że należy kwestionować wiedzę specjalisty.

    Przykład:
    ❌ Lekarz nic nie wie o wykonywaniu swojej pracy, po zabiegu czułam się jeszcze gorzej.
    ✅ Leczenie, które otrzymałam u tego lekarza, nie było dla mnie pomocne i postanowiłam odwiedzić innego specjalistę w celu uzyskania drugiej opinii.

    *Jeśli chcesz zgłosić nadużycie, skontaktuj się z osobą zarządzającą daną placówką. O wsparcie możesz poprosić też odpowiednie organizacje (np. Biuro Rzecznika Praw Pacjenta, Okręgową Izbę Lekarską).

  • Nie martw się, czasami tak się zdarza. Otrzymasz od nas e-mail z wyjaśnieniem i wskazówkami od moderatora, z którego dowiesz się, co zrobić, żeby opinia mogła się ukazać. Nasz zespół moderacji dopilnuje, aby inni pacjenci mogli skorzystać z Twoich spostrzeżeń.

  • Nie, specjaliści nie mogą usuwać opinii. Jeśli zgłoszą, że opinia jest fałszywa lub niezgodna z zasadami, zweryfikuje to nasz zespół moderacji.

Dlaczego zasady są ważne
Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub problemy, lub masz sugestie dotyczące naszego procesu moderacji, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@znanylekarz.pl, a ktoś z zespołu chętnie Ci pomoże 😊 User Care Manager Dominika
Menadżer ds. obsługi użytkownika