Adresy (2)

Krucza 2A, Wrocław
KCM Clinic Wrocław

Lekarz nie ma włączonego kalendarza pod tym adresem


Karta płatnicza, Gotówka

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych dietetyków w pobliżu
ul. Bankowa 5-7, Jelenia Góra
KCM Clinic S.A.

Lekarz nie ma włączonego kalendarza pod tym adresem


Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych dietetyków w pobliżu

Moje doświadczenie

O mnie

W swojej pracy stawiam na indywidualne podejście do pacjenta i jego problemu. Jestem absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Wyższej Szkoły Zawod...

Zobacz pełen opis


Usługi i ceny

Popularne usługi

Konsultacja dietetyczna


ul. Bankowa 5-7, Jelenia Góra

Brak informacji o cenie

KCM Clinic S.A.


Konsultacja dietetyczna (pierwsza wizyta)


Krucza 2A, Wrocław

od 150 zł

KCM Clinic Wrocław

Pozostałe usługi

Konsultacja dietetyczna (kolejna wizyta)


Krucza 2A, Wrocław

od 120 zł

KCM Clinic Wrocław


Konsultacja dietetyczna + jadłospis 7-dniowy


Krucza 2A, Wrocław

od 180 zł

KCM Clinic Wrocław

Opinie

Jesteś po wizycie u tego specjalisty?

Podziel się wrażeniami! Przyszli pacjenci pewnie tu zajrzą i będą Ci wdzięczni.

Zostaw swoją opinię

Odpowiedzi na pytania

22 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl


  • Jestem kobietą mam 42 lata .Mam pracę siedząca .Od niedawno zaczęłam ćwiczyć ,są ćwiczenia które trwają około 20 minut dwa razy w tygodniu. Chciałabym się dowiedzieć jakie zapotrzebowanie jest kaloryczne w moim wieku przy mojej wadze.Mam 161 cm i obecnie ważę 60 kg .Mam trochę tłuszczu jeśli można tak ująć na udach i trochę na brzuchu. Mam spory cellulit na nogach.Chcialabym żeby moje nogi były bardziej smukłe i bez cellulitu.prosze o radę.

    Zapotrzebowanie na energię dla kobiety w Pani wieku, o Pani wzroście i wadze, przy niskiej aktywności fizycznej to około 1800 do 1900 kcal. W dni treningowe, przy tak krótkich treningach o umiarkowanej intensywności, można do tego dołożyć przekąskę o wartości energetycznej około 50 do 100 kcal. To wszystko przy założeniu, że chce Pani utrzymać wagę. Jeśli chce Pani zredukować zawartość tkanki tłuszczowej, należy zmniejszyć podaż energii do około 1400 do 1600 kcal. Oczywiści podaż energii to nie wszystko. Jeśli chce Pani osiągnąć określone efekty, dieta musi być odpowiednio zbilansowana pod kątem makroskładników, podaży minerałów i witamin. Nieodpowiednio zbilansowana dieta redukcyjna może prowadzić na przykład do zmniejszenia zawartości masy mięśniowej, pojawienia się skurczów, osłabienia, niedoborów. Dlatego zdecydowanie warto udać się do dietetyka chociaż na kilka konsultacji i po pierwszy jadłospis żeby uniknąć często popełnianych błędów.

    Monika Kalińska

  • corka ma170 cm wzrostu obecnie wazy 50,5 jej waga co dzien spada o pol kg rano je platki z miesa to tylko schaby i udko wcale chleba czasami bułki co moze byc za przyczyna

    W pierwszej kolejności trzeba porozmawiać z córką i ustalić czy nie stosuje jakiejś restrykcyjnej diety odchudzającej lub środków odchudzających, lub innych metod na szybką redukcję masy ciała. Jeśli nie stosuje lub jeśli nie uda się tego ustalić, sprawie powinien przyjrzeć się lekarz - tak szybki spadek wagi bez widocznej przyczyny nie jest normą.

    Monika Kalińska

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Moje doświadczenie

O mnie

W swojej pracy stawiam na indywidualne podejście do pacjenta i jego problemu. Jestem absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Wyższej Szkoły Zawod...

Zobacz pełen opis


Specjalizacje

  • Dietetyk kliniczny