Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja internistyczna • 180 zł
Badania internistyczne • 180 zł
Konsultacja lekarza rodzinnego (opis) • 180 zł
NIP
Adres firmy
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online (opis) • 180 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajZapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja internistyczna • 180 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja internistyczna • Od 199 zł
Konsultacja telefoniczna - Internista • Od 149 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja internistyczna
Kordylewskiego 1, Kraków
180 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Stawowa 61 - Galeria Bronowice, Kraków
180 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Józefa Poniatowskiego 2, Nowy Sącz
Centrum Medyczne LUX MED Nowy Sącz - Poniatowskiego 2
Józefa Poniatowskiego 2, Nowy Sącz
Od 199 zł
Centrum Medyczne LUX MED Nowy Sącz - Poniatowskiego 2
Konsultacja online
180 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Lekarz przyjmuje wyłącznie osoby dorosłe (powyżej 18 roku życia)
Pozostałe usługi
Badania internistyczne
Kordylewskiego 1, Kraków
180 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Konsultacja lekarza rodzinnego
Kordylewskiego 1, Kraków
180 zł
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Lekarz przyjmuje wyłącznie osoby dorosłe (powyżej 18 roku życia)
Konsultacja telefoniczna - Internista
Józefa Poniatowskiego 2, Nowy Sącz
Od 149 zł
Centrum Medyczne LUX MED Nowy Sącz - Poniatowskiego 2
Moje doświadczenie
O mnie
Absolwent Wydziału Lekarskiego z Oddziałem Lekarsko-Dentystycznym Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Zabrzu.
Specjalista chorób wewnętrznych....
Edukacja
- Wydział Fizjoterapii AWF we Wrocławiu
- Wydział Lekarski ŚUM w Zabrzu
Zakres porad
- Choroby wewnętrzne
- Onkologia kliniczna
Doświadczenie
- 2017-2022: specjalizacja w dziedzinie chorób wewnętrznych, Klinika Gastroenterologii Onkologicznej, Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie
Filmy
Znajomość języków
- Polski,
- Angielski
Publikacje i artykuły
25 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
MD
Un accueil chaleureux rassurant et une prise en charge efficace. Merci docteur pour votre aide vous sauvez mes vacances !
Marcin
Bardzo miły i profesjonalny lekarz, wytłumaczył wszystko cierpliwie i szczegółowo. Polecam
Aneta
Bardzo mily Pan doktor, dokladnie wszystko wytlumaczyl i dokładnie zbadał. Bardzo polecam
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Cieszymy się, że Pani doświadczenie w naszej przychodni było pozytywne. Dążymy do zapewnienia wysokiej jakości opieki medycznej, indywidualnego podejścia do każdego pacjenta oraz komfortu podczas wizyt. Pani zaufanie i wsparcie są dla nas niezwykle istotne. Jeśli ma Pani jakiekolwiek pytania lub sugestie, prosimy o bezpośredni kontakt.
AS
Świetny lekarz. Empatyczny, miły, uśmiechnięty, z ogromną wiedzą. Szczegółowo wszystko wyjaśnia, odpowiada na pytania. Polecam!
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Bardzo dziękujemy za Pani/Pana opinię i zapraszamy do korzystania z naszych usług :) Zapraszamy również do odwiedzania naszych mediów społecznościowych - promocje/nowości/materiały edukacyjne https://www.instagram.com/cmunimed/ https://www.facebook.com/unimedkrakow
Bogdan
Punktualność,czas dla pacienta,profesionalizm.Pan doktor bardzo miły.Polecam i dziękuje
CENTRUM MEDYCZNE UNIMED
Bardzo dziękujemy za Pana opinię i zapraszamy do korzystania z naszych usług :) Zapraszamy również do odwiedzania naszych mediów społecznościowych - promocje/nowości/materiały edukacyjne https://www.instagram.com/cmunimed/ https://www.facebook.com/unimedkrakow
Agnieszka
Rzeczowo, dokładnie, uprzejmie, dziękuje za konsultację
Aga
Bardzo profesjonalnie, z empatią i zaangażowaniem.Dziękuję.
KG
Badanie dokładne, z szerokim i dokładnym wyjaśnieniem
Aleksa
Bardzo miły lekarz, wyjaśnił wszystkie wątpliwości
Kamil K.
Wizytę oceniam pozytywnie, dowiedziałem się wszystkiego co trzeba odnośnie dolegliwości i co robić dalej
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Michał Krawczyk?Michał Krawczyk to internista. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Michał Krawczyk oferuje usługi takie jak: konsultacja internistyczna, Konsultacja telefoniczna - Internista, Badania internistyczne, konsultacja lekarza rodzinnego, konsultacja online.
-
Gdzie Michał Krawczyk ma swój gabinet?Michał Krawczyk przyjmuje pod adresem:
- Kordylewskiego 1 Kraków
- Stawowa 61 - Galeria Bronowice Kraków
- Józefa Poniatowskiego 2 Nowy Sącz
-
Czy Michał Krawczyk przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Michał Krawczyk oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Michał Krawczyk akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Michał Krawczyk to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Michał Krawczyk?Języki, których używa Michał Krawczyk to polski, angielski.
-
Jak Michał Krawczyk umawia wizyty?Michał Krawczyk używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Michał Krawczyk?Michał Krawczyk może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Michał Krawczyk: co mówią pacjenci?25 osób dodało swoją opinię. Michał Krawczyk ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Michał Krawczyk?Michał Krawczyk nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Interniści z Allianz w Krakowie
Interniści z Medicover w Krakowie
Interniści z Signal Iduna w Krakowie
Interniści z TU Zdrowie w Krakowie
Interniści z LUX MED w Krakowie
Interniści z SKOK Asekuracja w Krakowie
Interniści z INTER Polska w Krakowie
Interniści z POLMED w Krakowie
Interniści z Compensa w Krakowie
Interniści z Enel-med w Krakowie
Interniści z Centrum Medyczne Puławska w Krakowie
Interniści z PZU Zdrowie w Krakowie
Interniści z InterRisk w Krakowie
Interniści z Medica Polska w Krakowie
Interniści z GENERALI w Krakowie
Więcej (11)