Nie rezygnuj ze zdrowia
Wybierz konsultacje online, aby rozpocząć lub kontynuować leczenie bez wychodzenia z domu. Jeśli potrzebujesz, możesz również umówić wizytę w gabinecie.
Pokaż specjalistów Jak to działa?Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?
Pokaż innych stomatologów w pobliżuMoje doświadczenie
O mnie
Ukończyłem studia na wydziale Lekarsko – Stomatologicznym Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. Staż podyplomowy odbyłem w jednej...
Zakres porad
- Stomatologia ogólna
- Stomatologia zachowawcza z endodoncją
Znajomość języków
- Angielski
Cennik
Brak informacji o usługach i cenach
Ten lekarz nie dodał jeszcze informacji o usługach i cenach.
22 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Jesika Wojtanowicz
Bardzo miły i konkretny lekarz! Jestem wdzięczna za bardzo delikatne podejście do takich przestraszonych pacjentów jak ja. Przeszłam przez cały program leczenia i jestem bardzo zadowolona!
Polecam z czystym sercem!
Ilona
Bardzo proszę uważać na tego rodzaju dentystów. Pana doktora cechuje brak profesjonalizmu i szacunku do klienta. Ciągle odwołuje wizyty, ponadto pacjent umówiony na leczenie zęba jest zmuszany do odpłatnego przeglądu, trwającego 10 minut. Gdy pacjent dopomina się o leczenie (w sytuacji gdy przez telefon pan doktor obiecał zrobienie zęba) pan doktor mówi, że nie ma czasu. Pacjent czeka 15 minut na wizytę (opóźnienie), po czym jego wizyta trwa 10 minut.
Do pana doktora próbowałam umówić się od lipca. Pan doktor powiedział, że sprawdzi w kalendarzu i do mnie odzwoni. Podczas tej rozmowy powiedziałam panu doktorowi, że boli mnie ząb. Widząc dobre opinie pana doktora – cierpliwie czekałam. Nie oddzwonił. Zadzwoniłam zatem początkiem sierpnia – pan doktor nie odebrał, ale napisał smsa, że jest na urlopie i prosi o kontakt po 16.08. Gdy po 16.08 wreszcie udało mi się dodzwonić, pan doktor umówił mnie na 2 września na godz. 18:00. Już podczas tej rozmowy zgłaszałam, że ząb boli mnie coraz bardziej. 2 września około godziny 9, pan doktor zadzwonił do mnie, że jednak nie będzie mnie w stanie przyjąć, ponieważ nie ma asystentki a sam sobie nie poradzi. Powiedziałam jednak, że ząb boli mnie od lipca, i nie zgadzam się na przełożenie wizyty. Pan doktor powiedział wtedy, że w takim razie może mnie przyjąć umówionego dnia o godz. 10:30, bo on ma przerwę. Zapytałam pana doktora, czy będzie w stanie podczas „tej przerwy” zrobić mi tego zęba, który mnie boli, ponieważ ja na tą godzinę muszę zwolnić się z pracy. Pan doktor powiedział mi, że tak. Wzięłam zatem wolne w pracy i poszłam do gabinetu. Pan doktor przyjął mnie z 15-minutowym opóźnieniem. Przez 10 minut sprawdził mi zęby i powiedział, że jest mała dziura w zębie, ale nie zdąży zrobić mi zęba, ponieważ czeka już na korytarzu następna pacjentka. Ponownie powiedziałam, że ten ząb mnie boli – pan doktor stwierdził, że dziura jest mała i wytrzymam do następnej wizyty. Następną wizytę pan doktor zarezerwował na 23 września (co dla mnie oznaczało 21 dni z bolącym zębem i kolejny dzień wolny w pracy). Za trwającą 10 minut wizytę – jedynie diagnostykę, bez spełnienia obietnicy zrobienia mi zęba (sam pan doktor przez telefon mi to obiecał) pan doktor zainkasował 100 zł. Dzisiaj tj. 22 września pan doktor zadzwonił, aby po raz kolejny odwołać wizytę, którą miałam na jutro na 23 września na godz. 8:00. Odbyłam bardzo niemiłą rozmowę z panem doktorem, który podniesionym głosem mówił, że mam go zrozumieć, że to nie jego wina, tylko asystentki bo jej nie ma, a na dodatek on dojeżdża z Krakowa. Nie jest moją winą, że pan doktor jest nieprofesjonalny i ciągle zmienia godziny wizyt, a ponadto nie potrafi pracować bez asystentki. Natomiast pan doktor całą swoją frustrację wynikającą ze swojego braku profesjonalizmu scedował na mnie jako pacjenta. Zażądałam zwrotu pieniędzy za poprzednią wizytę – pan doktor powiedział, że pieniędzy nie zwróci, ale mam przyjść w dogodnym dla mnie terminie to porozmawiamy. Zaproponowałam termin 23 września na godz. 8 tak jak byliśmy pierwotnie umówieni (tak wzięłam urlop w pracy), ale pan doktor podniesionym głosem powiedział, że specjalnie dla mnie z Krakowa nie będzie przyjeżdżał. Kazał mi wybrać inny termin, choć zaznaczył, że chce porozmawiać a nie oddać mi pieniądze. Umówiliśmy się na jutro na godz. 16:05, ale po poprzednich ekscesach pana doktora mam wątpliwość czy i tego terminu dotrzyma.
Tomasz
Pacjent umówiony na konkretne leczenie jest przymuszany do odpłatnego przeglądu.
Wizyta opóźniona prawie o godzinę.
Lekarz sugeruje leczenie zdrowych zębów.
Kontrola w innym gabinecie nie wykazała żadnych ubytków.
Z całego serca odradzam.
Paweł
Wizyta zakończona, jestem bardzo zadowolony, pan doktor tak operował nażędziami że nawet nic nie poczułem.
Pełen profesjonalizm i delikatność, każdy krok odpowiednio wyjaśnione. Serdecznie polecam.
Bartek
Pan Doktor cechował się profesjonalnym podejściem do pacjenta. Był gotowy udzielać dodatkowych wyjaśnień i zaleceń zdrowotnych.
Ruslan H.
Jestem bardzo zadowolona z wizyty! Podobało mi się podejście. Wizyta przebiegła w spokojnej atmosferze. Goraco polecam Pana Doktora
Maciek
Bardzo fachowo przeprowadzony zabieg, lekarz bardzo profesjonalny i sympatyczny, odbudowany ząb wygląda lepiej niż przed ukruszeniem.
mar.nowak
Kompleksowe podejście, rzetelność, fachowość, przyjazna atmosfera, dokładny plan leczenia, wysoka jakość zabiegu, polecam
ola
Bardzo miły i konkretny Pan Doktor.
Poświęcił dużo czasu na wyjaśnienie wszystkiego i ułożenie planu leczenia.
Polecam.
ela247
Jestem bardzo zadowolona z wizyty. Podobało mi się kompleksowe podejście, rzetelna diagnoza, ogromna fachowość i staranność Pana doktora. Wizyta przebiegła w wyjątkowo miłej i spokojnej atmosferze. Gorąco polecam.
Moje doświadczenie
O mnie
Ukończyłem studia na wydziale Lekarsko – Stomatologicznym Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. Staż podyplomowy odbyłem w jednej...
Certyfikaty ZnanyLekarz.pl
Zakres porad
- Stomatologia ogólna
- Stomatologia zachowawcza z endodoncją
Znajomość języków
- Angielski
Doświadczenie
Brak informacji o doświadczeniu
Ten lekarz nie dodał jeszcze informacji o swoim doświadczeniu.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Mateusz Mikos?Mateusz Mikos to stomatolog.
-
Gdzie Mateusz Mikos ma swój gabinet?Mateusz Mikos przyjmuje pod adresem:
- Adama Mickiewicza 48 Tuchów
-
Czy Mateusz Mikos przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Mateusz Mikos nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Mateusz Mikos akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Mateusz Mikos to: Gotówka.
-
W jakich językach konsultuje Mateusz Mikos?Języki, których używa Mateusz Mikos to angielski.
-
Jak Mateusz Mikos umawia wizyty?Pod tym adresem Mateusz Mikos nie podaje swojej dostępności. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, aby poznać dostępne terminy.
-
W jakich godzinach przyjmuje Mateusz Mikos?Mateusz Mikos udziela informacji o dostępności przy bezpośrednim kontakcie.
-
Mateusz Mikos: co mówią pacjenci?22 osób dodało swoją opinię. Mateusz Mikos ma średnią ocen 3 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Mateusz Mikos?Mateusz Mikos nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.