Moje doświadczenie



Wspieram osoby zmagające się z problemami takimi jak:
- depresja,
- stres
- zaburzenia lękowe, ataki paniki, ocd
- wypalenie zawodowe,
- trudności w relacjach
- zaburzenia odżywiania
- adhd
- spektrum autyzmu
- ptsd
- zaburzenia osobowości
- problemy wychowawcze itd.
Nurty, w których pracuję: poznawczo-behawioralny, dialektyczno-behawioralny, terapia schematów, terapia poznawcza oparta na uważności.
Obecnie poszerzam swoje umiejętności w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS, aby stale podnosić jakość oferowanej pomocy. Regularnie uczestniczę w szkoleniach i warsztatach, by być na bieżąco z najnowszymi metodami terapeutycznymi. Dodatkowo, jako doświadczony trener biznesowy, pomagam rozwijać umiejętności miękkie, kreatywność oraz efektywną współpracę w grupie.
Należę do Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej oraz do Polskiego Towarzystwa Terapii Dialektyczno - Behawioralnej. Reguralnie uczestniczę w superwizjach, żeby efektywniej pomagać swoim pacjentom.
Niezależnie od tego, czy poszukujesz terapii, wsparcia wychowawczego, czy chcesz rozwijać swoje umiejętności zawodowe, jestem tutaj, aby Cię wspierać na drodze do dobrostanu i sukcesu. Razem możemy osiągnąć więcej!
Zapraszam dorosłych, młodzież i dzieci.
Oferuję również terapię w języku angielskim.
Do zobaczenia :)
* Udostępnione grafiki dotyczą pracy całego Centrum - mają charakter poglądowy i mogą występować zmiany. W razie konieczności dostosowania/dobrania innej daty spotkania lub w sytuacji nagłej, recepcja podejmie próbę nawiązania kontaktu w celu uzgodnienia dogodnego terminu i formy spotkania w zależności od możliwości, czy to stacjonarnie, czy online.
Zakres porad
- Psychoterapia
- Psychologia młodzieży
- Psychoterapia traumy
- Psychologia seniorów
- Psychologia dzieci
- Psychologia dzieci i młodzieży
- Psychologia kryzysu
- Psychosomatyka
- Psychoterapia uzależnień
- Psychologia kliniczna
- Psychologia transportu
Adresy (5)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (opis) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (opis) • 220 zł
Opinia psychologiczna (opis) • 200 zł +3 więcej
Konsultacja psychologiczna dla par (opis) • 300 zł
Opinia psychologiczna • 220 zł
Zaświadczenie psychologiczne (opis) • 70 zł
NIP
Adres firmy
G-Home Centrum Psychologiczno-Medyczne 2
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutaj
1) W dniu rezerwacji terminu zrób przelew na konto G-Home sp. z o.o., mBank: 96 **** **** **** **** **** **** oraz prześlij potwierdzenie przelewu na adres email: ***********************. Tym sposobem, termin zostanie w pełni zarezerwowany dla Ciebie
2) Wpisz swoje imię i nazwisko oraz datę konsultacji w tytule przelewu.
3) A co jeśli coś mi wypadnie?
Zawsze można odwołać lub przełożyć wizytę 24h przed jej terminem. W takim przypadku, otrzyma Pan/i zwrot kosztów. Jeżeli wizyta zostanie odwołana mniej niż 24 h przez konsultacją, zwrot kosztów nie będzie możliwy. Ale bez obaw, przypomnimy Ci o nadchodzącym terminie wizyty, więc będzie możliwość odwołania jej na czas.
4) To wszystko. Dziękuję za Twoje zaufanie.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna • 200 zł
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży • 220 zł
Konsultacja psychologiczna dla par • 300 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna (opis) • 200 zł
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (opis) • 220 zł
Konsultacja psychologiczna dla par (opis) • 300 zł +3 więcej
Opinia psychologiczna (opis) • 200 zł
Opinia psychologiczna • 220 zł
Zaświadczenie psychologiczne (opis) • 70 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychologiczna online (opis) • 150 zł
Terapia psychologiczna - online • 150 zł
Sposób płatności: Blik, Revolut
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
Usługi i ceny
Konsultacja psychologiczna
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży
Opinia psychologiczna
Konsultacja psychologiczna online
Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży
+ 3 usługi
W jaki sposób ustalane są ceny?
10 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Daniel
Polecam. Super podejście do dwuletniego dziecka atmosfera bardzo przyjazna zero stresu dla dziecka i co najważniejsze szczegółowe wytłumaczenie problemu oraz podanie kilka rozwiązań.
Ania
Polecam, byłam w sprawie syna,.Pani Marzena przedstawiła plan, którym będziemy działać, zadawała masę pytań, by dowiedzieć się jak najwięcej. Mam nadzieję że będą same pozytywy z wizyt u niej.
Anna
To była moja pierwsza wizyta. Pani Marzena podczas gdy odpowiadałam swoja historię dopytywała i sporządzała notatki. Na zakończenie otrzymałam kilka informacji. Zamierzam kontynuować wizyty.
Katarzyna
Bardzo rzeczowo wszystko wytłumaczone, konkretne wskazówki co robić aby zmienić złe nawyki. Ciepła i przyjazna atmosfera.
Grażyna
To była pierwsza wizyta tak więc trudno ocenić, pani Marzena wysłuchała udzieliła wskazówki jak sobie pomóc.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Marzena Chaczko?Marzena Chaczko to psycholog, psycholog dziecięcy. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Marzena Chaczko oferuje usługi takie jak: Konsultacja psychologiczna online, Terapia psychologiczna - online, Konsultacja psychologiczna, Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży, zaświadczenie psychologiczne, opinia psychologiczna, Konsultacja psychologiczna dla par.
-
Gdzie Marzena Chaczko ma swój gabinet?Marzena Chaczko przyjmuje pod adresem:
- Katedralna 10/1 Opole
- Tadeusza Kościuszki 63 Chorzów
- Zygmuntowska 9 Rzeszów
-
Czy Marzena Chaczko przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Marzena Chaczko oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Marzena Chaczko akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Marzena Chaczko to: Blik, Revolut.
-
W jakich językach konsultuje Marzena Chaczko?Języki, których używa Marzena Chaczko to angielski, hiszpański.
-
Jak Marzena Chaczko umawia wizyty?Marzena Chaczko używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Marzena Chaczko?Marzena Chaczko może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Marzena Chaczko: co mówią pacjenci?10 osób dodało swoją opinię. Marzena Chaczko ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Marzena Chaczko?Marzena Chaczko nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.