Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta) • 280 zł
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta) • 350 zł
NIP
Adres firmy
Poradnia Psychosomatyczna, Psychiatryczno - Psychologiczna
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja online
Poradnia Psychosomatyczna, Psychiatryczno - Psychologiczna
Konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta)
Winklera 27a, Poznań
280 zł
Poradnia Psychosomatyczna, Psychiatryczno - Psychologiczna
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta)
Winklera 27a, Poznań
350 zł
Poradnia Psychosomatyczna, Psychiatryczno - Psychologiczna
Moje doświadczenie
O mnie
Drodzy Pacjenci ze względu na wydłużony czas oczekiwania na wizytę stacjonarną, dla osób będących w trakcie leczenia, jest możliwość umówienia telewiz...
Edukacja
- 1991-1997 – studia medyczne na wydziale lekarskim Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
- 2006 – państwowy egzamin specjalizacyjny z psychiatrii
Certyfikaty ZnanyLekarz
Zakres porad
- Psychiatria
Doświadczenie
- 2000-2005 – staż specjalizacyjny z psychiatrii w Klinice Psychiatrii Dorosłych UM w Poznaniu
- 2003-2004 – kurs z psychoterapii systemowej - Polskie Towarzystwo Terapii Systemowej
- 2004 – terapia pacjentek z bulimią – Polski Instytut Ericksonowski
Publikacje i artykuły
343 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
JB
Profesjonalność, empatia i spokojne podejście do problemów. Tymi słowami mogę podsumować swoje doświadczenie po około 10 wizytach. Miła, a zarazem opanowana osoba, która podchodzi do leczenia, jakby to byłe zwykłe przeziębienie. Dzięki takiemu podejściu, nie stresuję się nigdy przed wizytą :)
B. H
Profesjonalne podejście do pacjenta. Na wizycie wszystko szczegółowo wyjaśnione.
Polecam!!
Grzegorz K.
Wizyta bezstresowa pomimo ciężkiego tematu przynajmniej dla mnie. Myślałem, że nie dam rady wszystko powiedzieć ale zanim się obejrzałem mówiłem wszystko jak leci. Polecam. Czy leczenie działa napiszę po następnej wizycie.
M.P.
Jestem po pierwszej wizycie i mogę naprawdę polecić Panią Doktor. Obawiałam się pierwszego razu, ale Pani Katarzyna była ciepła i otwarta.
Twoje konto zostało usunięte
Na plus zlecenie badań, których nie zlecił inny psychiatra oraz dobrane leki na zaburzenia lękowe, a także działająca recepcja przy gabinecie. Jak dla mnie jednak za mało empatii i zaangażowania, źle znoszę chłodne podejście lekarskie.
DZ
merytoryczna rozmowa, bardzo dobre podejście do pacjenta. Zostałam wysłuchana, lekarz dopytywał, polecam
An
Stanowczo odradzam wizyt u Pani Kamińskiej, wywiady przeprowadzane bardzo ogolnie i szybko(rozmowa telefonicza przy wizycie online trwala 5 minut) . Oprocz tego, gdy znalazlam sie w trudnej sytuacji i zabraklo mi przepisanych w zlej dawce leków,Pani doktor dwukrotnie odmówiła pomocy i poinformowala mnie w SMSie ze mam znalezc innego lekarza bo ona przepisuje tylko na wizycie(gdzie umawialysmy sie ze w razie problemu mam do niej dzwonic i pomoze). Za taką cene wizyty oczekuje sie wiecej.. Na szczescie zmieniłam psychiatrę i stres spowodowany brakiem kontaktu i zainteresowania przez lekarza zniknął.
dr n. med. Katarzyna Kamińska
Potwierdzam, że recepty wystawiam w trakcie wizyty, w ilości wystarczającej do kolejnej wizyty i myślę, że to był istotny problem dla Pani.
A.S.
Niestety każdemu z trudniejszym problemem, większą depresją muszę odradzić wybranie się do Pani Katarzyny. Mimo zastrzeżeń i komunikatów z mojej strony, że leki nie pomagają i nie działają Pani psychiatra przypisywała mi tylko o pół tabletki więcej za każdym razem, co nie przynosiło żadnych pozytywnych objawów. Wizyty były bardzo krótkie, wywiad przeprowadzany bez szczegółów. Miałam wrażenie, że ze strony Pani Katarzyny są spotkania są męczące. Leczenie trwało pół roku a czuję się tak samo jak na początku. Nie tego oczekuje się od psychiatry a tymbardziej za takie pieniądze.
SN
Niestety, ale jestem zmuszony wystawić negatywną opinię pomimo skutecznego leczenia.
Pani doktor przypisała mi receptę na kilka opakowań leków, które nie były aktualnie dostępne (było opóźnienie w produkcji/dostawie). Oboje ustaliliśmy, że mam się kontaktować gdyby dostępność się poprawiła po terminie ważności recepty, żeby ją przedłużyć. W międzyczasie kupowałem 3x droższe zamienniki (180zl/opakowanie).
Los chciał, że leki pojawiły się dzień po ważności recepty.
Po kontakcie sms-owym z Panią doktor ta zaś stwierdziła, że powinienem umówić się na kolejną wizytę. Po wyjaśnieniu tego na co się umawialiśmy zostałem zignorowany i już słowa nie usłyszałem. Zrażony oczywiście nie skorzystałem z propozycji i postanowiłem zakończyć współpracę.
Poczułem się oszukany i naciągnięty na dodatkowe koszty.
dr n. med. Katarzyna Kamińska
Panie Sebastianie na ostatniej płatnej wizycie był Pan 2 m-ce temu, otrzymał Pan receptę na 3 opakowania leku. Uprzedziłam Pana, że tańszy lek generyczny jest chwilowo niedostępny. Po miesiącu wystawiłam Panu, na bezpłatnej wizycie, receptę na 2 opakowania tańszego, już dostępnego leku. Kilka dni temu oczekiwał Pan ode mnie kolejnej bezpłatnej wizyty, na kolejne opakowania tańszego leku. Pana oczekiwania są nie na miejscu.
M.H.
Konkretnie, rzeczowo, jasno i zrozumiale wyłożony temat. Pani Dr budzi zaufanie. Jasno określona perspektywa leczenia.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Kamińska?Katarzyna Kamińska to psychiatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Kamińska oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta), konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta), konsultacja online.
-
Gdzie Katarzyna Kamińska ma swój gabinet?Katarzyna Kamińska przyjmuje pod adresem:
- Winklera 27a Poznań
-
Czy Katarzyna Kamińska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Katarzyna Kamińska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Katarzyna Kamińska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Kamińska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
Jak Katarzyna Kamińska umawia wizyty?Katarzyna Kamińska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Kamińska?Katarzyna Kamińska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Kamińska: co mówią pacjenci?343 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Kamińska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Kamińska?Katarzyna Kamińska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.