Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta) • 280 zł
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta) • 350 zł
NIP
Adres firmy
Poradnia Psychosomatyczna, Psychiatryczno - Psychologiczna
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja online
Poradnia Psychosomatyczna, Psychiatryczno - Psychologiczna
Konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta)
Winklera 27a, Poznań
280 zł
Poradnia Psychosomatyczna, Psychiatryczno - Psychologiczna
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta)
Winklera 27a, Poznań
350 zł
Poradnia Psychosomatyczna, Psychiatryczno - Psychologiczna
Moje doświadczenie
O mnie
Drodzy Pacjenci ze względu na wydłużony czas oczekiwania na wizytę stacjonarną, dla osób będących w trakcie leczenia, jest możliwość umówienia telewiz...
Edukacja
- 1991-1997 – studia medyczne na wydziale lekarskim Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
- 2006 – państwowy egzamin specjalizacyjny z psychiatrii
Certyfikaty ZnanyLekarz
Zakres porad
- Psychiatria
Doświadczenie
- 2000-2005 – staż specjalizacyjny z psychiatrii w Klinice Psychiatrii Dorosłych UM w Poznaniu
- 2003-2004 – kurs z psychoterapii systemowej - Polskie Towarzystwo Terapii Systemowej
- 2004 – terapia pacjentek z bulimią – Polski Instytut Ericksonowski
Publikacje i artykuły
343 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Natalya Zinkovskaya
Pani Katarzyna jest bardzo dobrym lekarzem! Bardzo dobrze dobrała lekarstwa. Jest osobą konkretną, i bardzo życzliwą. Bardzo dobry fachowca!
Blazej
Profesjonalne podejście do pacjenta miła i sympatyczna i atmosfera podczas wizyty
MW
Pani Katarzyna jest cudowną osobą, wysłuchała moich problemów, dostosowała odpowiednie dawki leków, nie bagatelizuje tego, co jej powiem i od razu reaguje. Po wielu próbach w końcu trafiłam na odpowiednią osobę. Bardzo gorąco polecam.
Maja
Pani była bardzo sympatyczna i wysłuchała tego co miałam do powiedzenia. Pierwsza wizyta odbyła się bez żadnego stresu, polecam serdecznie
WKL
Przyjazny lekarz, wysłucha, opisze i opowie o możliwościach leczenia, przyjazne miejsce,
M. M.
Pani doktor miła i sympatyczna. Wzbudza zaufanie. Dokładnie przemyślane decyzje co do leczenie, a nie w 5 min pierwszy lepszy lek co bywa u niektórych „specjalistów”. Szczerze polecam
J.Z.
Pierwsza wizyta przeprowadzona w bardzo opiekuńczej i przyjaznej atmosferze. Wywiad przeprowadzony fachowo, proste acz trafne pytania. Polecam.
Edina G.
Wizyta była wspaniała. Dobra komunikacja z panią doktor i dostałem to, czego potrzebowałem.
Polecam! Jestem bardzo zadowolona.
MP
Bardzo treściwe wizyty, dobry dobór leków (jeżeli nie działają to po zmianie są trafione). W konsekwencji skuteczne leczenie. Jestem wdzięczny za pomoc.
Kasia W
Pani doktor jest bardzo wnikliwa i empatyczna.
Dobiera leki nie tylko na podstawie stanu psychicznego, ale również ogólnego stanu zdrowotnego pacjenta.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Kamińska?Katarzyna Kamińska to psychiatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Kamińska oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta), konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta), konsultacja online.
-
Gdzie Katarzyna Kamińska ma swój gabinet?Katarzyna Kamińska przyjmuje pod adresem:
- Winklera 27a Poznań
-
Czy Katarzyna Kamińska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Katarzyna Kamińska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Katarzyna Kamińska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Kamińska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
Jak Katarzyna Kamińska umawia wizyty?Katarzyna Kamińska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Kamińska?Katarzyna Kamińska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Kamińska: co mówią pacjenci?343 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Kamińska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Kamińska?Katarzyna Kamińska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.