Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta) • 350 zł
Konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta) • 280 zł
NIP
Adres firmy
Poradnia Psychosomatyczna, Psychiatryczno - Psychologiczna
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Przelew na konto
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
Moje doświadczenie
O mnie
Drodzy Pacjenci ze względu na wydłużony czas oczekiwania na wizytę stacjonarną, dla osób będących w trakcie leczenia, jest możliwość umówienia telewiz...
Edukacja
- 1991-1997 – studia medyczne na wydziale lekarskim Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
- 2006 – państwowy egzamin specjalizacyjny z psychiatrii
Zakres porad
- Psychiatria
Usługi i ceny
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta)
Winklera 27a, Poznań
350 zł
Poradnia Psychosomatyczna, Psychiatryczno - Psychologiczna
Konsultacja online
Poradnia Psychosomatyczna, Psychiatryczno - Psychologiczna
Konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta)
Winklera 27a, Poznań
280 zł
Poradnia Psychosomatyczna, Psychiatryczno - Psychologiczna
341 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Dariusz
Pani Doktor ze prawdziwym zainteresowaniem pyta o wszystkie problemy, objawy, reakcje na leki itd. Empatyczna postawa ułatwia szczerą rozmowe. Atmosfera w gabinecie jak i w całej przychodni jest bardzo przyjazna. Szczerze polecam nie zastanawiać się zbyt długo tylko przyjść i pozwolić sobie pomóc.
Robert
Polecam z czystym sumieniem. Miło , sympatycznie i pełen profesjonalizm.
Pani Doktor pomogła mi wyjść z depresji
Byłam u Pani Doktor w zeszłym roku - wizyta przebiegła bardzo dobrze, zostałam poprawnie zdiagnozowana, a zalecone leczenie przyniosło oczekiwane efekty. Udało mi się wyjść z depresji szybko i skutecznie. Podczas mojej wizyty siedziałam dość daleko od biurka Pani Doktor, co zwiększyło nieco dystans emocjonalny między nami (możliwe, że było to spowodowane restrykcjami związanymi z covidem). Wizyta była krótka i konkretna. Trochę brakowało mi zaleceń, które wychodzą poza leczenie farmakologiczne, jak regularne wizyty u psychologa, suplementacja, zmiana nawyków. Mimo tego, bardzo polecam!
Roksana
Polecam Panią Doktor z Całego Serca! Moja pierwsza wizyta odbyla sie dzisiaj i jestem bardzo zadowolona , nie zamieniłabym na inną!
M.A.D.
Polecam, dobra, słuchająca i empatyczna lekarka, gabinet był przyjazny i komfortowy, wizyta punktualna a leczenie skuteczne.
J.U.
Jestem zadowolony z przebiegu leczenia. Wywiad jest zawsze dokładny, wszystko jest na bieżąco szczegółowo wyjaśnianie, bardzo dziękuję za okazane wsparcie.
Agnieszka
Podejście profesjonalne, miła atmosfera zrozumienie pacjenta. Polecam z całego serca.
DW
Jestem po raz kolejny po dłuższej przerwie. Spokój, dobra diagnoza, trochę krótko ale rozumiem nadmiar pacjentów. Wychodzę z gabinetu dużo spokojniejszy.
J.K.
Diagnoza trafiona i leczenie zalecone przez p.Doktor przyniosło oczekiwane rezultaty. Pani Doktor w jasny sposób, uprzejmie tłumaczy działanie leków i ich wpływ na inne używane leki. Dziękuję!
Tomek
Profesjonalnie na każdej płaszczyźnie…Polecam Panią Doktor
Moje doświadczenie
O mnie
Drodzy Pacjenci ze względu na wydłużony czas oczekiwania na wizytę stacjonarną, dla osób będących w trakcie leczenia, jest możliwość umówienia telewiz...
Edukacja
- 1991-1997 – studia medyczne na wydziale lekarskim Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
- 2006 – państwowy egzamin specjalizacyjny z psychiatrii
Certyfikaty ZnanyLekarz.pl
Zakres porad
- Psychiatria
Doświadczenie
- 2000-2005 – staż specjalizacyjny z psychiatrii w Klinice Psychiatrii Dorosłych UM w Poznaniu
- 2003-2004 – kurs z psychoterapii systemowej - Polskie Towarzystwo Terapii Systemowej
- 2004 – terapia pacjentek z bulimią – Polski Instytut Ericksonowski
Publikacje i artykuły
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Kamińska?Katarzyna Kamińska to psychiatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Kamińska oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta), konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta), konsultacja online.
-
Gdzie Katarzyna Kamińska ma swój gabinet?Katarzyna Kamińska przyjmuje pod adresem:
- Winklera 27a Poznań
-
Czy Katarzyna Kamińska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Katarzyna Kamińska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Katarzyna Kamińska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Katarzyna Kamińska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
Jak Katarzyna Kamińska umawia wizyty?Katarzyna Kamińska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Kamińska?Katarzyna Kamińska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Kamińska: co mówią pacjenci?341 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Kamińska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Kamińska?Katarzyna Kamińska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.