Moje doświadczenie



Zakres porad
- Ortodoncja
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
58 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Natalia
Nie polecam, koszty bardzo wysokie, a pani naciąga klienta na płacenie jak najwięcej, postąpiła niesłownie.
Podczas konsultacji ortodontycznej zapłaciłam niemało sumę, ortodontka zleciła mi zrobienie zdjęć, abym przesłała jej np. mailowo, co zrobiłam, kosztorys, powiedziała, że prześle mi mailowo.
Gdy po miesiącu przypomniałam się o kosztorysie nie otrzymałam odpowiedzi, po ponownym przypomnieniu się po ok. dwóch tygodniach pani doktor napisała, abym umówiła się na wizytę, podczas której przedstawi kosztorys... (dlaczego mam płacić kolejną wysoką sumę pieniędzy, skoro już wcześniej zapłaciłam dużo podczas konsultacji i zostało mi powiedziane, że dostanę mailowo ofertę...).
W dalszym ciągu nie otrzymałam kosztorysu, choć przypomniałam się, że podczas wizyty mowa była o tym, że otrzymam ją mailowo.
Nigdy wcześniej nie czułam się oszukana przez lekarza, zdarzyło się to pierwszy raz, właśnie u tej p. ortodonty.
dr n. med. Kamila Kocent
Natalio , przykro mi, że Twoja opinia o lekarzu jest na podstawie kosztu pierwszej wizyty, podczas której stawiam diagnozę i wyjaśniam dokładnie jak wygląda prawidłowy zgryz . Podczas tej wizyty pobieram wyciski , wykonujemy fotografie i zlecam wykonywanie zdjęć rtg. Następna wizyta to konsultacja ortodontyczna podczas której określam plan leczenia i czas terapii, a także koszt. Tej zabrakło, ponieważ nie umówiłaś wizyty. Trudno podać koszt, ponieważ dysponujemy różnymi materiałami itd. Na pewno podczas wizyty określającej plan leczenia otrzymałabyś kosztorys. Powodzenia.
Rodzice dziecka szkolnego
Po przybyciu do gabinetu przed czasem, w poczekalni spotkałyśmy wcześniej umówionych pacjentów, a w gabinecie pacjentkę z jeszcze wcześniejszej h. Po 10-15’ bez zmian - bez dzień dobry, informacji o opóźnieniu, przeprosin.Widać to dla tej pani dr standard. Po pytaniu, kiedy nas przyjmie usłyszałam „jak skończę”(!) Po prośbie o udzielenie sensownej odpowiedzi usłyszałam, ze „kawki tu nie piję” i ze opóźnienia są, bo: „nie ja umawiam wizyty, a znany lekarz”. Pan w poczekalni potwierdził-opóźnienia wizyt nie są czymś wyjątkowym. Pani dr dalej oświadczyła:„wy to umawiacie się pod dzieci” ? Nie wiem co chciała mi przez to powiedzieć skoro widziała mnie 1. (i ostatni) raz. Na moje sprostowanie, ze nie jestem „wy” i zwolniłam dziecko ze szkoły żeby być na czas, nie dostałam sensownej odpowiedzi. Pacjent w poczekalni był umówiony 30’ przed nami, więc opóźnienie sięgało już ponad 45’ Pani dr stwierdziła, ze „mam dzwonić do znanego lekarza”. Brak szacunku do czasu pacjentów- niewyobrazalny.
dr n. med. Kamila Kocent
Dobry wieczór, proszę dodać do swojego komentarza, że weszła Pani do gabinetu nie zważając, że jestem przy pacjencie podczas zabiegu. Chciałaby Pani być na miejscu tej pacjentki? Zakłóciła Pani Jej poczucie bezpieczeństwa i intymności. Droga Pani nie trzeba zwalniać dzieci ze szkoły, pracuję bowiem do godzin wieczornych, a idea rejestracji pacjenta w Znanym Lekarzu polega na samodzielnym wyborze godziny wizyty w terminarzu lekarza. Na koniec dodam, że jestem indywidualną praktyką bez możliwości zatrudnienia personelu stąd nowoczesny internetowy rejestr pacjentów bardzo mi odpowiada. Natomiast pacjenci wybierają mnie ze względu na dlugoletnie doświadczenie jako specjalisty ortodonty. Sądzę, że Pani przyszła w innym celu , co wnioskuję z Pani komentarza, sprawdzić punktualność, natomiast problem ortodontyczny Pani dziecka nie był dla Pani istotnym celem wizyty w moim gabinecie. Z pozdrowieniami.
Agata
Dr Kocent założyła mi aparat pracując w Rock your smile. Obecnie przyjmuje na Bóżniczej, gdy przyszłam do niej na wizytę w nowym miejscu, powiedziała, ze żeby kontynuować leczenie musiałaby najpierw zdjąć aparaty (które sama założyła) i założyć je od nowa, bo zmieniła się firma dla której pracuje i korzysta teraz z innych zamków. Taka wizyta informacyjna kosztowała oczywiście 300 zł, aparaty nosiłam już >rok. Za założenie aparatów zapłaciłam około 5 tysięcy, żeby Dr zgodziła się kontynuować leczenie, musiałabym zgodzić się na demontaż aparatów i zapłacić kolejny raz podobną cenę. Straciłabym więc mnóstwo czasu i pieniędzy. Rzadko który ortodonta chce kontynuować leczenie po innym lekarzu, więc jeśli ortodonta odmawia dokończenia leczenia po samym sobie (bez zapłaty ponownie ceny), powstaje b. duży problem, bezsilność i bezradność.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Kamila Kocent?Kamila Kocent to ortodonta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Kamila Kocent oferuje usługi takie jak: konsultacja ortodontyczna, kontrola aparatu stałego, montaż aparatu stałego, usuwanie kamienia nazębnego, zdjęcie aparatu stałego / 1 łuk, kontrola retencji, Hyrax / Hass, awarie - doklejenie dodatkowego zamka metalowego, awarie- doklejenie dodatkowego zamka estetycznego, pendulum.
-
Gdzie Kamila Kocent ma swój gabinet?Kamila Kocent przyjmuje pod adresem:
- Bóżnicza 1 Poznań
-
Czy Kamila Kocent przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Kamila Kocent nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Kamila Kocent akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Kamila Kocent to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Kamila Kocent?Języki, których używa Kamila Kocent to polski, ukraiński.
-
Jak Kamila Kocent umawia wizyty?Kamila Kocent używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Kamila Kocent?Kamila Kocent może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Kamila Kocent: co mówią pacjenci?58 osób dodało swoją opinię. Kamila Kocent ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Kamila Kocent?Kamila Kocent nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.