Nie rezygnuj ze zdrowia

Wybierz konsultacje online, aby rozpocząć lub kontynuować leczenie bez wychodzenia z domu. Jeśli potrzebujesz, możesz również umówić wizytę w gabinecie.

Pokaż specjalistów Jak to działa?

Adres

Marszałka Józefa Piłsudskiego 46, Puławy
Centrum Dietetyczne NaturHouse

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Brak informacji o usługach i ich cenach

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych dietetyków w pobliżu

Moje doświadczenie

O mnie

Ukończyłam studia dietetyczne na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie kierunku Dietetyka, oraz studnia drugiego stopnia na kierunku Dietetyka w Szkole G...

Zobacz pełen opis

Leczone choroby

  • Otyłość
  • Cukrzyca
  • Alergia pokarmowa
Pokaż wszystkie leczone choroby

Specjalizacje

  • Zdrowie Publiczne

Cennik

Brak informacji o usługach i cenach

Ten lekarz nie dodał jeszcze informacji o usługach i cenach.

Opinie od pacjentów

5

Ogólna ocena
2 opinie

Użytkownik zweryfikowany

Pani Asiu,dziekuje bardzo za ogromna pomoc w zwalczeniu zbednych kg! Sama nie moglam sobie z nimi poradzic,wszelkie glodowki i inne diety nie pomagaly,na szczescie spotkalam na swojej drodze Pania i moje zycie zmienilo sie o 360 stopni. Pani Asia jest konkretna,pomocna i serdeczna. Bardzo mocno ja polecam kazdemu! Prosze sie nie wahac! Pozdrawiam!!!


D
Użytkownik zweryfikowany

Pani Asia jest bardzo sympatyczną i kompetentną osobą. Na pierwszej wizycie przeprowadziła ze mną rzetelny wywiad. Dietę dopasowała do moich upodobań kulinarnych i zdrowotnych. Przy niedoczynności tarczycy i chorobie hashimoto muszę unikać pewnych składników co zostało uwzględnione w moim jadłospisie. Dodatkowo dostałam całą listę zakupów co znacznie ułatwiło mi ich zrobienie. Pani Asia jest dla mnie ogromnym wsparciem i odpowiada na każde zadane przeze mnie pytanie. Dieta jest smaczna a co najważniejsze daje efekty. W dwa miesiące schudłam 6kg, a centymetry w obwodach ciągle spadają. Z założonych 10 kg zostało mi jeszcze 4kg i jestem gotowa na wakacje :) Wiem, ze chudnę z głową a potem będzie mi łatwiej utrzymać wypracowane przez nas efekty. Wyniki badań również mi się poprawiły za co jestem ogromnie wdzięczna Pani Asi :) Dziękuję :)


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

3 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl


  • Dzień dobry,
    Sudiuję dietetykę i jestem na III roku studiów. Obecnie piszę pracę licencjacką na temat Hashimoto. Stąd moje pytanie, czy znają Państwo jakieś książki/artykuły na temat żywienia w tej chorobie i mogliby mi Państwo je polecić? Bardzo mi na tym zależy. Dziękuję z góry :)
    Pozdrawiam

    Polecam stronę towarzystwa osób z celiakią, Ogólnie na internecie jest dużo dostępnych materiałów i tego typu wiedza jest aktualizowana na bieżąco dlatego warto brać pod uwagę jedynie najnowsze publikacje.

    mgr Joanna Bielewska

  • Mam 22 lata, 171 wzrostu, ważę aktualnie około 55 kilo. Moje wyniki prezentują się tak: Sierpień 2016 - WBC 3.33 (3.98-10.04^3/ul) Neutrocyty 1.56(1.56-6.13^3/ul) Limfocyty 1.36 (1.18-3.74^3/ul) Monocyty 0.37(0.24-0.76^3/ul) Eozynocyty 0.03(0.04-0.036^3/ul) Bazocyty 0.01(0.01-0.08^3/ul) Grudzień 2016(te same normy) - WBC 3.16 Neutrocyty 1.43 Limfocyty 1.40 Monocyty 0.29 Eozynocyty 0.02 Bazocyty 0.02

    Obecnie zaczęłam treningi na siłowni - 3 razy w tygodniu. Na razie niezbyt intensywne. Miałam problemy z wagą, w wakacje miewam niedowagę. Ile kalorii powinnam spożywać i jak ustalić posiłki, żeby osiągnąć dobre efekty wizualne i zdrowotne? Poza siłownią studiuję dwa kierunki, dużo spędzam czasu na uczelnii, poza uczelnią obowiązki domowe(sprzątanie,zakupy itp) Dziękuję za odpowiedź :)

    Na podstawie podanych informacji mogę powiedzieć , że poziom wagi jest u Pani prawidłowy. Przy opisywanej aktywności fizycznej zakładającej intensywny dzień ze względu na obowiązki i uczelnię proponowany poziom energetyczności jadłospisu w ciągu dnia powinien wynosić około 2300 kcal. Co prawda na podstawie BMR wynik wynoszący około 2100 kcal jednak martwi mnie poziom niedowagi w ciągu kilku msc- aby zapobiec temu warto zwiększać nieco ilość kalorii w dniach z treningiem - energię tą warto pozyskać z dobrego źródła węglowodanów złożonych i białka. Jeżeli chodzi o rozkład posiłków w ciągu dnia tu można sobie pozwolić na większą dowolność i dostosować rozkład od zajęć na uczelni. Regularność jednak jest dość istotna i lepiej nie pozostawać dłużej niż 4 godziny bez posiłku.

    mgr Joanna Bielewska

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Moje doświadczenie

O mnie

Ukończyłam studia dietetyczne na Uniwersytecie Medycznym w Lublinie kierunku Dietetyka, oraz studnia drugiego stopnia na kierunku Dietetyka w Szkole G...

Zobacz pełen opis

Leczone choroby

  • Otyłość
  • Cukrzyca
  • Alergia pokarmowa
Pokaż wszystkie leczone choroby

Specjalizacje

  • Zdrowie Publiczne