Nie rezygnuj ze zdrowia

Wybierz konsultacje online, aby rozpocząć lub kontynuować leczenie bez wychodzenia z domu. Jeśli potrzebujesz, możesz również umówić wizytę w gabinecie.

Pokaż specjalistów Jak to działa?

Adres

Kanwa Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej
Zwycięstwa 14/67, Gliwice

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych, dzieci w każdym wieku

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych psychoterapeutów w pobliżu

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Popularne usługi


Zwycięstwa 14/67, Gliwice

120 zł

Kanwa Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej



Zwycięstwa 14/67, Gliwice

140 zł

Kanwa Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej



Zwycięstwa 14/67, Gliwice

140 zł

Kanwa Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej



Zwycięstwa 14/67, Gliwice

150 zł

Kanwa Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej

Pozostałe usługi


Zwycięstwa 14/67, Gliwice

120 zł

Kanwa Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej

Moje doświadczenie

O mnie

Jestem pedagogiem z ponad siedmioletnim stażem w pracy diagnostyczno-terapeutycznej. Ukończyłam studia wyższe z zakresu pedagogiki na Uniwersytecie Śl...

Zobacz pełen opis

Leczone choroby

  • Stres
  • Zaburzenia w relacjach międzyludzkich
  • Zaburzenia zachowania
Pokaż wszystkie leczone choroby

Zakres porad

  • Psychoterapia
  • Psychoterapia dzieci

1 opinia pacjenta

Ogólna ocena

Trzymamy rękę na pulsie 100% zweryfikowanych opinii. Sprawdź jak działamy
A

Ania

Profil zweryfikowany
Wizyta umówiona przez ZnanyLekarz.pl Lokalizacja: W innym miejscu psychoterapia rodzinna

Pani Iza ma świetne podejście do dzieci, jest profesjonalistką i bardzo dyskretna.Szczerze polecam !!

mgr Izabela Lewandowska

Bardzo dziękuję za opinie, pozdrawiam serdecznie

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

10 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl

W czym pomożemy takie zaświadczenie dziecku? Rozpoznanie :Rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna llsp =77(badanie przeprowadzone w skali wisc-r poprzedzone kilkoma spotkaniami w celu oswojenia dziewczynki z osobą badającą sytuacjią badania oraz budowaniu jej pozytywnego wizerunku. Uczennica bardzo nieśmiała wrażliwa emocjonalnie o obniżonej samoocenie zahamowana psychoruchowo infantylna. W sytuacjach społecznych odczuwa silny lęk przejawiający się między innymi unikaniem kontaktu wzrokowego i unikaniem werbalizacj. Najczęściej wymaga wielu spotkań by formułować krótkie 2,3 wyrazowe wypowiedzi najczęściej są to jednka tylko pojedyncze wyrazy. Swobodnie kontaktuje się z grupą osób z najbliższego otoczenia nie włączając w to rówieśników z klasy czy nauczycieli. W szkole przejawia spowolnienie paychoruchowe brak gestykulacj oraz brak modułach głosu np. podczas zadania czytanego tekstu. W domu zachowuje się swobodnie nie ujawniając wyżej wymienionych zachowań

Dzień dobry można przypuszczać że to opis funkcjonowania dziecka w trakcie wizyt diagnostycznych. Trudno założyć w czym taka informacja mogłaby dziecku pomóc, umożliwia poinformowanie innych specjalistów o wynikach postępowania diagnostycznego. Jeżeli potrzebuje Pani opini która może pomóc dziecku np. w szkole tj. dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb trzeba wnioskować o wydanie takiego dokumentu w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej wraz ze wskazaniami do pracy. Trudno założyć czy taki dokument dziecku pomoże warto byłoby objąć dziewczynke także zajęciami terapeutycznymi na terenie szkoły i wdrożyć procedurę pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Życzę powodzenia

mgr Izabela Lewandowska

Czy u takiego dziecka można stwierdzić dysleksjię? Poradnia nie chce tego zrobić ze względu na niski poziom inteligencji. Pomimo tego że dziecko wykazuje praktycznie wszystkie objawy związane z dysleksjią. Opinia wygląda tak. Badanie testem wisc-r wykazało że ogólny rozwój umysłowy mieści się w przedziale inteligencji niższej niż przeciętna. Rozwój poszczególnych funkcji poznawczych jest niecharmonijny. Mocną stroną uczennicy jest uczenie się wzrokowo - ruchowe myślenie przyczynowo skutkowe w oparciu o materiał graficzny oraz spostrzegawczość. Wyżej wymienione zdolności kształtują się na poziomie wyższym niż przeciętny. Rozwój przeciętney przyjmują wiadomości oraz rozumienie norm i zasad społecznych. Nie znacznie obniżone są umiejętność organizowania materiału wzrokowego w większe całości rozumowanie arytmetyczne oraz wyobraźnia i wizualizacjia przestrzenna Deficyty występują w orientacji przestrzennej trwałość pamięci werbalnej zdolnościach językowych (werbalizowanie definiowanie) i zdolnościach do klasyfikowania (abstachowanie uogólnianie porównywanie)

Odpowiedni wynik testu inteligencji tzn. min. przeciętny wynik to kryterium diagnostyczne dysleksji. Może być tak że objawy zgadzają się z objawami dysleksji ale wynikają one z innych przyczyn niż dysleksja w tym przypadku. Wymagane jest dostosowanie metod i warunków pracy do indywidualnych potrzeb ucznia . Opis testu pokazuje, że jak najbardziej dziecko będzie mieć trudności w nauce wymaga więc dodatkowego wsparcia i pracy zarówno w domu jak i na terenie szkoły usprawniania obniżonych i zaburzonych funkcji.

mgr Izabela Lewandowska

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.