Nie rezygnuj ze zdrowia
Wybierz konsultacje online, aby rozpocząć lub kontynuować leczenie bez wychodzenia z domu. Jeśli potrzebujesz, możesz również umówić wizytę w gabinecie.
Pokaż specjalistów Jak to działa?Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Psychoterapia • 120 zł
Poradnictwo dla rodziców • 140 zł
Psychoterapia partnerska • 140 zł +2 więcej
Psychoterapia rodzinna • 150 zł
Interwencja kryzysowa • 120 zł
Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?
Pokaż innych psychoterapeutów w pobliżuUsługi i ceny
Popularne usługi
Psychoterapia
Zwycięstwa 14/67, Gliwice
120 zł
Kanwa Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej
Poradnictwo dla rodziców
Zwycięstwa 14/67, Gliwice
140 zł
Kanwa Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej
Psychoterapia partnerska
Zwycięstwa 14/67, Gliwice
140 zł
Kanwa Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej
Psychoterapia rodzinna
Zwycięstwa 14/67, Gliwice
150 zł
Kanwa Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej
Pozostałe usługi
Interwencja kryzysowa
Zwycięstwa 14/67, Gliwice
120 zł
Kanwa Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej
Moje doświadczenie
O mnie
Jestem pedagogiem z ponad siedmioletnim stażem w pracy diagnostyczno-terapeutycznej. Ukończyłam studia wyższe z zakresu pedagogiki na Uniwersytecie Śl...
Leczone choroby
- Stres
- Zaburzenia w relacjach międzyludzkich
- Zaburzenia zachowania
Zakres porad
- Psychoterapia
- Psychoterapia dzieci
1 opinia pacjenta
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Ania
Pani Iza ma świetne podejście do dzieci, jest profesjonalistką i bardzo dyskretna.Szczerze polecam !!
Odpowiedzi na pytania
10 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
W czym pomożemy takie zaświadczenie dziecku? Rozpoznanie :Rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna llsp =77(badanie przeprowadzone w skali wisc-r poprzedzone kilkoma spotkaniami w celu oswojenia dziewczynki z osobą badającą sytuacjią badania oraz budowaniu jej pozytywnego wizerunku. Uczennica bardzo nieśmiała wrażliwa emocjonalnie o obniżonej samoocenie zahamowana psychoruchowo infantylna. W sytuacjach społecznych odczuwa silny lęk przejawiający się między innymi unikaniem kontaktu wzrokowego i unikaniem werbalizacj. Najczęściej wymaga wielu spotkań by formułować krótkie 2,3 wyrazowe wypowiedzi najczęściej są to jednka tylko pojedyncze wyrazy. Swobodnie kontaktuje się z grupą osób z najbliższego otoczenia nie włączając w to rówieśników z klasy czy nauczycieli. W szkole przejawia spowolnienie paychoruchowe brak gestykulacj oraz brak modułach głosu np. podczas zadania czytanego tekstu. W domu zachowuje się swobodnie nie ujawniając wyżej wymienionych zachowań
Dzień dobry można przypuszczać że to opis funkcjonowania dziecka w trakcie wizyt diagnostycznych. Trudno założyć w czym taka informacja mogłaby dziecku pomóc, umożliwia poinformowanie innych specjalistów o wynikach postępowania diagnostycznego. Jeżeli potrzebuje Pani opini która może pomóc dziecku np. w szkole tj. dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb trzeba wnioskować o wydanie takiego dokumentu w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej wraz ze wskazaniami do pracy. Trudno założyć czy taki dokument dziecku pomoże warto byłoby objąć dziewczynke także zajęciami terapeutycznymi na terenie szkoły i wdrożyć procedurę pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Życzę powodzenia
Czy u takiego dziecka można stwierdzić dysleksjię? Poradnia nie chce tego zrobić ze względu na niski poziom inteligencji. Pomimo tego że dziecko wykazuje praktycznie wszystkie objawy związane z dysleksjią. Opinia wygląda tak. Badanie testem wisc-r wykazało że ogólny rozwój umysłowy mieści się w przedziale inteligencji niższej niż przeciętna. Rozwój poszczególnych funkcji poznawczych jest niecharmonijny. Mocną stroną uczennicy jest uczenie się wzrokowo - ruchowe myślenie przyczynowo skutkowe w oparciu o materiał graficzny oraz spostrzegawczość. Wyżej wymienione zdolności kształtują się na poziomie wyższym niż przeciętny. Rozwój przeciętney przyjmują wiadomości oraz rozumienie norm i zasad społecznych. Nie znacznie obniżone są umiejętność organizowania materiału wzrokowego w większe całości rozumowanie arytmetyczne oraz wyobraźnia i wizualizacjia przestrzenna Deficyty występują w orientacji przestrzennej trwałość pamięci werbalnej zdolnościach językowych (werbalizowanie definiowanie) i zdolnościach do klasyfikowania (abstachowanie uogólnianie porównywanie)
Odpowiedni wynik testu inteligencji tzn. min. przeciętny wynik to kryterium diagnostyczne dysleksji. Może być tak że objawy zgadzają się z objawami dysleksji ale wynikają one z innych przyczyn niż dysleksja w tym przypadku. Wymagane jest dostosowanie metod i warunków pracy do indywidualnych potrzeb ucznia . Opis testu pokazuje, że jak najbardziej dziecko będzie mieć trudności w nauce wymaga więc dodatkowego wsparcia i pracy zarówno w domu jak i na terenie szkoły usprawniania obniżonych i zaburzonych funkcji.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Niskie poczucie własnej wartości w Gliwicach
Zaburzenia nastroju w Gliwicach
Zaburzenia osobowości w Gliwicach
Zaburzenia emocjonalne w Gliwicach
Kryzys emocjonalny w Gliwicach
Zaburzenia odżywiania w Gliwicach
Zaburzenia psychosomatyczne w Gliwicach
Zaburzenia w relacjach międzyludzkich w Gliwicach
Choroby psychosomatyczne w Gliwicach
Więcej (15)