Adresy (2)


Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


91 351..... Pokaż numer


Lipowa 9, Szczecin
Persona Gabinet Psychoterapii i Seksuologii

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych, dzieci w każdym wieku
Gotówka, Przelew na konto

Moje doświadczenie


Edukacja

  • Psychosomatyka i Somatopsychologia
  • Psychoterapia systemowa i doradztwo systemowe
  • Seksuologia
Zobacz więcej

Zakres porad

  • Psychoterapia
  • Somatopsychologia
  • Psychosomatyka
Zobacz więcej

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Popularne usługi


Jagiellońska 90/7, Szczecin

180 zł

Centrum Psychoterapii i Coachingu Synergia

Pozostałe usługi


Lipowa 9, Szczecin

180 zł

Persona Gabinet Psychoterapii i Seksuologii



Lipowa 9, Szczecin

od 180 zł

Persona Gabinet Psychoterapii i Seksuologii



Lipowa 9, Szczecin

od 210 zł

Persona Gabinet Psychoterapii i Seksuologii



Lipowa 9, Szczecin

od 270 zł

Persona Gabinet Psychoterapii i Seksuologii

Cena uwarunkowana jest od ilości uczestników oraz czasem trwania.



Lipowa 9, Szczecin

190 zł

Persona Gabinet Psychoterapii i Seksuologii



Lipowa 9, Szczecin

180 zł

Persona Gabinet Psychoterapii i Seksuologii

Opinie pojawią się wkrótce

Napisz pierwszą opinię

Jesteś już po wizycie u mgr Edyta Franków? Daj znać, co myślisz. Inni pacjenci będą wdzięczni za pomoc w wyborze najlepszego specjalisty.

Dodaj swoją opinię

Odpowiedzi na pytania

9 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl

Jestem kobietą w wieku 25 lat dość nie śmiałą, nie chętnie poznaje nowych ludzi. Nie lubię patrzeć im w oczy, czuję się brzydsza, gorzej ubrana, obawiam się że palne coś głupiego. Jestem DDA i coraz bardziej mam tego świadomość iż odbija się to na moim życiu. Mam męża i nie znoszę kiedy wychodzi z kolegami od czasu do czasu na piwo. Boję się że z jednego zrobią się dwa trzy, cztery tak jak to było w domu aż skończyło się uzależnieniem a na końcu śmiercią ojca. W szkole nie szło mi najlepiej. Nie dawno skończyłam szkole średnia zaocznie i biorę się za siebie żeby mieć lepsze kwalifikacje. Mając 25 lat dopiero robię kurs zawodowy wcześniej byłam bierna zawodowo. Nie Wiem co się ze mną działo. Nie chodziłam na umowione spotkania o pracę bo bałam się że i tak sobie nie poradzę że nie dam rady. Strach przed nowym mnie paralizowal. Za siedziałam się w domu, nic mi się nie chciało wszystko było bez sensu zaczynanie czegoś nowego wydawało mi się daremne. Teraz widzę że to złe i chce z tym walczyć. Nie Wiem czy powinnam iść do psychologa czy terapeuty czy na spotkania DDA żeby zacząć lepiej patrzeć na świat. Chcę wyrobić sobie jakąś ścieżkę i piąc się do góry. Często brak mi sił i motywacji nie mam osoby z którą mogłabym o tym rozmawiać, która by mnie wsparla w trudnych chwilach. Proszę o radę

Dzień dobry, wzrastanie w rodzinie alkoholowej i utrwalenie schematu myślenia o jakim Pani pisze - jest zmianą trudną, ale nie nie możliwą. Należy ją podzielić na mniejsze odcinki- i to już zaczęła Pani robić.
Proszę umówić się do poradni i skorzystać z pomocy psychoterapii indywidualnej i/lub grupowej.
Pozdrawiam Edyta Franków

mgr Edyta Franków

Chciałbym zapytać czy ta opinia pomoże dziecku w szkole obecnie w klasie 4 a jeśli tak to w jaki sposób? A jeśli nie to po co wogóle dziecku jest ona potrzebna. Córka została skierowana do poradni na prośbę wychowawczyni ze względu na to że miała niskie oceny i całkowicie nie radziła i nie radzi sobie z matematyką do tej pory chociaż odziwo test pokazuje że rozumienie arytmetyczne jest u niej na przeciętnym poziomie. W opinii pisze tak. W wyniku przeprowadzonego badania psychologiczno - pedagogicznego stwierdza się rozwój umysłowy w granicach inteligencji przeciętnej rozwój niecharmonijny przewaga myślenia słowno-logicznego nad myśleniem praktyczno-wykonawczym. Najsłabiej rozwinięte są analiza i synteza materiału wzrokowego, umiejętność organizowania materiału wzrokowego w większe całości, wyobraźnia i wizualizacjia przestrzenna oraz antycypacja na materiale obrazkowy zdarzenia początkowego. Wyżej wymienione zdolności przyjmują wynik bardzo niskie. Lepiej rozwinięte są trwałość pamięci werbalnej rozumowanie arytmetyczne zdolności językowe (werbalizowanie definiowanie) oraz zdolność do spostrzegania szczegółów (wynik przeciętny). Rozwój wyższy niż przeciętny przyjmują wiadomości rozumienie norm i zasad społecznych zdolności do klasyfikowania (abstachowanie uogólnianie porównywanie) oraz tempo koordynacji wzrokowo - ruchowej. Czyta płynnie w przeciętnym tempie. Uczennica rozumie i zapamiętuje czytany tekst. Dobrze rozwijają się u niej umiejętności fonologiczne (słuch fonemenowy analiza i synteza głoskowa pamięć fonologiczna) oraz tempo szybkiego nazywania. Konstrując samodzielne wypowiedzi pisemne właściwie odnosi się do tematu.Treść nie budzi zastrzeżeń. Popełnia w nich błędy ortograficzne oraz interpunkcjine. Nie zna zasad poprawnej pisowni. Poziom graficzny pisma jest na niskim poziomie ale czytelny (litery różnej wielkości, pochylone w różne strony, nie wszystkie połączone ze sobą). Z matematyki obserwuje się barki z klas wcześniejszych dotyczących między innymi tabliczki mnożenia, podstawowych działań matematycznych Potrafi je wykonywać jedynie w zakresie do 20 itp. Dostosowane wymagań edukacyjnych do inwidualnych potrzeb i możliwości psychofizycznych uczennicy oraz udzielenie jej pomocy psychologiczno - pedagogicznej w szkole ze względu na deficyty wybiórczych zdolności intelektualnych, obniżony rozwój funkcji poznawczych oraz zaległości edukacyjne szczególnie z matematyki.

Dzień dobry,

tak, odpowiadając wprost na pytanie - myślę że w dalszym ciągu zaleceń opinii są wskazania do pracy, a mianowicie zalecenia dla szkoły i rodziców.

W zaleceniach tych są konkretne wskazówki do pracy dla specjalistów w zakresie terapii pedagogicznej, wytyczne do pracy podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, gdzie pracuje się w zakresie funkcji poznawczych, w obszarze których są deficyty.
W nauce panuje pewien algorytm, ewidentne braki w wiadomościach i umiejętnościach szkolnych skutkują niepowodzeniami ucznia.

Myślę, że szkoła zgodnie z zaleceniami opinii zorganizuje córce pomoc psychologiczno-pedagogiczną- bo i taki ma obowiązek.
Natomiast Państwo powinni stworzyć dziecku możliwość uzupełnienia tych zaległości również we własnym zakresie.

Pozdrawiam

mgr Edyta Franków

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Moje doświadczenie


Edukacja

  • Psychosomatyka i Somatopsychologia
  • Psychoterapia systemowa i doradztwo systemowe
  • Seksuologia
Zobacz więcej

Zakres porad

  • Psychoterapia
  • Somatopsychologia
  • Psychosomatyka
Zobacz więcej

Doświadczenie

  • Persona Gabinet Psychoterapii i Seksuologii

Powiązane wyszukiwania