Adresy (3)
Hryniewieckiego 6C/4 (budynek Sea Towers), gabinet nr 4, Śródmieście, Gdynia
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna (opis) • 200 zł
Podcięcie wędzidełka • 380 zł
Płukanie zatok • 150 zł +3 więcej
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna • 220 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja laryngologiczna
Hryniewieckiego 6C/4 (budynek Sea Towers), gabinet nr 4, Gdynia
200 zł
Gabinet Laryngologiczny
W cenie konsultacji są konieczne zabiegi, płukanie uszu, płukanie zatok, pobranie wymazu z nosa, gardła, uszu.
Stefana Batorego 7, Gdynia
220 zł
Policlinica Centrum
Podcięcie wędzidełka
Hryniewieckiego 6C/4 (budynek Sea Towers), gabinet nr 4, Gdynia
380 zł
Gabinet Laryngologiczny
Płukanie zatok
Hryniewieckiego 6C/4 (budynek Sea Towers), gabinet nr 4, Gdynia
150 zł
Gabinet Laryngologiczny
Pozostałe usługi
Audiometria
Hryniewieckiego 6C/4 (budynek Sea Towers), gabinet nr 4, Gdynia
50 zł
Gabinet Laryngologiczny
Punkcja zatok
Hryniewieckiego 6C/4 (budynek Sea Towers), gabinet nr 4, Gdynia
200 zł
Gabinet Laryngologiczny
Usuwanie zmian skórnych
Hryniewieckiego 6C/4 (budynek Sea Towers), gabinet nr 4, Gdynia
380 zł
Gabinet Laryngologiczny
Moje doświadczenie
Certyfikaty ZnanyLekarz
Zakres porad
- Otorynolaryngologia
Znajomość języków
- Angielski
912 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
afelski
Lekarza mogę oceniać po efektach leczenia, a nie po kilkuminutowym kontakcie. Wrażenie po wizycie jest pozytywne, pani doktor sympatyczna, konkretna, szybko postawiła diagnozę, ale z ostateczną opinią poczekam na efekty leczenia
Pacjent
Ja z kolei niestety nie mam takich samych odczuć jak w większości tu piszący. Również z takim nastawieniem pełnym optymizmu udałem się do Pani Doktor na pierwszą wizytę. Jako osoba Pani Doktor jak najbardziej jest miła, życzliwa, uprzejma. Natomiast co do leczenia, w mojej ocenie nie jest już tak jednoznacznie pozytywnie. Problemem moim były/są zatoki. Już przy pierwszej wizycie zostałem zapewniony, że problem zatok i zatkanych uszu po pierwszym ich płukaniu ulegnie znacznemu i odczuwalnemu polepszeniu. Było więc pierwsze płukanie. I nic. Było kolejne. Poprawa bardzo niewielka. Były dwa kolejne płukania zatok. I nadal poprawa niewielka - zarówno co do zatkanych uszu, jak i samych zatok. Po czterech płukaniach dostałem skierowanie na tomografię. Nie był pobierany wymaz. Co do samego płukania (dwóch razy) również mogę mieć uwagi, że było wykonane zbyt pospiesznie. Tak jakby o co innego chodziło. Fajnie, że Pani Doktor tylu ludziom pomogła. Niestety, z tym podejściem i pozytywnymi rezultatami bywa różnie. Warto o tym wiedzieć.
Kasia
Osoba bardzo miła i sympatyczna,podejście do dzieci rewelacja,ale jeśli chodzi o znalezienie przyczyny bólu uszka u mojej córeczki to diagnoza stawiana przez lekarkę nie potwierdziła się...Trzykrotnie w odstępach dwu-miesięcznych byłam na wizycie z powodu bólu ucha u mojego dziecka i za każdym razem dostawałam antybiotyk w kroplach, pomagał na chwilkę i znowu to samo. Jak dla mnie za mało dociekliwości i analizy dlaczego w tak krótkim okresie (letnie miesiące) dziecko ma powracające stany zapalne ucha.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Dorota Wieczorek?Dorota Wieczorek to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Dorota Wieczorek oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, płukanie zatok, punkcja zatok, usuwanie zmian skórnych, audiometria, Podcięcie wędzidełka.
-
Gdzie Dorota Wieczorek ma swój gabinet?Dorota Wieczorek przyjmuje pod adresem:
- Hryniewieckiego 6C/4 (budynek Sea Towers), gabinet nr 4 Gdynia
- Stefana Batorego 7 Gdynia
- Gdańsk
-
Czy Dorota Wieczorek przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Dorota Wieczorek nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Dorota Wieczorek akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Dorota Wieczorek to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Dorota Wieczorek?Języki, których używa Dorota Wieczorek to angielski.
-
Jak Dorota Wieczorek umawia wizyty?Dorota Wieczorek używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Dorota Wieczorek?Dorota Wieczorek może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Dorota Wieczorek: co mówią pacjenci?912 osób dodało swoją opinię. Dorota Wieczorek ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Dorota Wieczorek?Dorota Wieczorek nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.