
UWAGA! Szanowni Pacjenci! Jeśli chcecie Państwo umówić się do mnie na KOLEJNĄ WIZYTĘ to trzeba zaznaczyć, że to nie jest pierwsza wizyta u tego specjalisty i wtedy pokażą się terminy.
Dowiedz się więcej27/02/2023
Świdnica 2 adresy
Nr PWZ: 2297032
540 opinii
UWAGA! Szanowni Pacjenci! Jeśli chcecie Państwo umówić się do mnie na KOLEJNĄ WIZYTĘ to trzeba zaznaczyć, że to nie jest pierwsza wizyta u tego specjalisty i wtedy pokażą się terminy.
Dowiedz się więcej27/02/2023
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online (opis) • Od 280 zł
Konsultacja psychiatryczna online dorośli - kolejna wizyta (opis) • 280 zł
Konsultacja psychiatryczna online dorośli - pierwsza wizyta (opis) • 350 zł +2 więcej
Konsultacja psychiatryczna online dzieci - kolejna wizyta (opis) • 300 zł
Konsultacja psychiatryczna online dzieci - pierwsza wizyta (opis) • 400 zł
Sposób płatności: Przelew na konto
Płatność za wizytę online pierwszorazową dokonuje się przelewem przed wizytą. Płatność za kolejne wizyty może być dokonana przed lub po wizycie.
Po zakończeniu konsultacji wysyłam Pacjentowi smsa z numerem konta do przelewu.
Citi Bank 71 **** **** **** **** **** ****
Proszę wpisać w treści przelewu imię i nazwisko pacjenta.
Proszę o przesłanie potwierdzenia dokonania przelewu na adres mailowy: ***********************
(dotyczy pacjentów pierwszorazowych)
1. Odwołanie Konsultacji online, nie uczestniczenie w Konsultacji online przez Pacjenta lub późne przybycie na Konsultację online przez Pacjenta
Pacjent może odwołać Konsultację online do 12 godzin przed umówioną godziną jej rozpoczęcia. W celu odwołania Konsultacji online, Pacjent może użyć linka wysłanego przez Profesjonalistę lub może odwołać Konsultację online za pomocą Serwisu. Opłaty za Konsultację online zapłacone przez Pacjenta z góry zostaną w takim przypadku zwrócone przez Profesjonalistę, przy czym zwrot powinien nastąpić w terminie 14 dni od dnia odwołania Konsultacji online. Opłata zostanie zwrócona przez Profesjonalistę taką samą metodą, jaką użył Pacjent do uiszczenia opłaty za Konsultację online chyba, że Pacjent i Profesjonalista ustalą inaczej. Profesjonalista upoważniony jest do zatrzymania nie więcej niż 5% wysokości opłaty stanowiącej koszty dokonania zwrotu.
W przypadku, gdy (i) Pacjent odwoła Konsultację online na mniej niż 12 godzin przed umówioną godziną jej rozpoczęcia, (ii) Pacjent nie uczestniczy w Konsultacji online lub (iii) Pacjent spóźnia się do Konsultację online co najmniej 10 minut, Konsultacja zostanie odwołana. Profesjonalista zachowuje prawo do:
Profesjonalista zachowuje prawo do pobrania wszelkich należnych za Konsultację online opłat, co oznacza, że Pacjent jest zobowiązany do ich uiszczenia na rzecz Profesjonalisty,
Pacjent nie otrzyma zwrotu zapłaconej z góry opłaty za Konsultację online.
2. Odwołanie Konsultacji online, nie uczestniczenie w Konsultacji online przez Profesjonalistę lub późne przybycie na Konsultację online przez Profesjonalistę
W przypadku, gdy (i) Profesjonalista odwoła Konsultację online, (ii) nie uczestniczy w Konsultacji online lub (iii) spóźnia się co najmniej 60 minut w Konsultacji online, opłaty uiszczone przez Pacjenta z góry zostaną zwrócone przez Profesjonalistę, w terminie 14 dni od dnia odwołania Konsultacji online. Opłata zostanie zwrócona przez Profesjonalistę taką samą metodą, jaką użył Pacjent do uiszczenia opłaty za Konsultację online chyba, że Pacjent i Profesjonalista ustalą inaczej.
Pacjent nie ma jednak prawa do otrzymania zwrotu opłaty, jeżeli (i) odwołanie Konsultacji online, (ii) nieuczestniczenie w Konsultacji online lub (iii) spóźnienie Profesjonalisty było uzgodnione z Pacjentem
.
3. Zasady dodatkowe
W przypadku wystąpienia innych sytuacji niż opisanych w pkt 1 i 2, Pacjent nie będzie uprawniony do otrzymania zwrotu Opłat zapłaconych za Konsultację online.
Pacjent musi zwrócić się bezpośrednio do Profesjonalisty o zwrot wszelkich opłat. ZnanyLekarz nie jest adresatem żądania zwrotu opłat.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub reklamacji związanych ze zwrotami opłat, Pacjent musi skontaktować się bezpośrednio z Profesjonalistą.
W przypadku nadużycia postanowień Polityk (np. w celu otrzymania nieuprawnionego zwrotu opłaty), zwrot opłaty nie będzie dokonany.
Copyright © ****-**** www.docplanner.com.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychiatryczna (opis) • Od 280 zł
Konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta) (opis) • 280 zł
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta) (opis) • 350 zł +2 więcej
Konsultacja psychiatryczna dzieci (kolejna wizyta) • 300 zł
Konsultacja psychiatryczna dzieci (pierwsza wizyta) • 400 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta) (opis) • 300 zł
Konsultacja psychiatryczna dzieci (pierwsza wizyta) • 400 zł
NIP
Adres firmy
Konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta)
Konsultacja psychiatryczna (pierwsza wizyta)
Konsultacja psychiatryczna dzieci (kolejna wizyta)
Konsultacja psychiatryczna dzieci (pierwsza wizyta)
Konsultacja online
+ 5 usług
W jaki sposób ustalane są ceny?
Ogólna ocena
400 zł wyrzucone w błoto. Nasz psychiatra przepisał zupełnie inny lek na wymienione objawy u dziecka. Nie polecam
lek. Dorota Kiszakiewicz
Nie podpisała się Pani, jednak pamiętam Panią, ale nie mogę ujawnić szczegółów wizyty. Według mojego doświadczenia zalecone leczenie na dzień wizyty było najlepszym rozwiązaniem. Każdy lekarz ma swoją strategię działania. Nie zawsze jedna droga prowadzi do celu. Omówiłam z Panią plan leczenia podczas wizyty. Cieszę się, że udało się uzyskać pomoc u psychiatry, pod którego opieką jesteście. Mam nadzieję, że synek poczuje się lepiej. Pozdrawiam i dziękuję za opinię.
Byliśmy z synkiem umówieni z Panią doktor na wizytę online. Wizyta trwała 15 minut i przebiegła w miarę pomyślnie. Pani doktor wysłuchała problemu oraz przepsiala lek oraz powiedziała, żeby skontaktować się z nią po 6 tygodniach. Po wizycie online kontakt się urwał, po 6 tygodniach lek dla synka zaczął się kończyć a terminy były odległe.... Pisałam do Pani doktor pare dni z rzędu z prośbą o wypisanie leku.. Pani doktor wiadomości odczytywała, ale nie odpisywała. Do dzisiaj brak kontaktu. Zmieniliśmy lekarza
lek. Dorota Kiszakiewicz
Szanowni Państwo,
Staram się regularnie odpisywać moim Pacjentom, ale nie zawsze z powodu licznych obowiązków zawodowych udaje się to od razu, czasami odpowiadam po kilku dniach. Nie pracuję na zasadach całodobowej izby przyjęć, lecz mam wyznaczone godziny do kontaktu z Pacjentami. Recepty wystawiam podczas wizyty po zbadaniu Pacjenta. Nie wiem co macie Państwo na myśli pisząc, że "kontakt się urwał". Mój gabinet jest otwarty, profil istnieje i można się zapisać na wizytę. Gdybyście Państwo zapisali się na kontrolę od razu po wizycie to nie byłoby kłopotu z terminem. Chciałam też odnieść się do długości wizyty. Pierwsza wizyta trwa u mnie 30 minut, kolejna ok. 15 minut. Jest to informacja zawarta na stronie. Zgadzają się Państwo na taką formę zapisując się na wizytę. Pozdrawiam i dziękuję za opinię.
Byłam z córką na pierwszej wizycie u Pani doktor ponad miesiąc temu. Wysłuchała problemu, przepisała leki i poinformowała, że mamy się umówić na wizytę za miesiąc do kontroli.
Nie było wolnych miejsc, żeby zapisać się na wizytę na znanym lekarzu, więc zadzwoniłam. Dzwoniłam i pisałam wiadomości codziennie, przez ponad 2 tygodnie i zero odpowiedzi. Córce kończyły się leki a jej stan się pogarszał.
Ja rozumiem, że Pani doktor ma dużo pacjentów, ale zostałam z chorą córką sama bez żadnej pomocy.
Przez brak kumunikacji, córka została bez leków przez około 2 tygodnie, co jest niedopuszczalne (znalazłam innego lekarza, który poprowadzi córkę).
Zaraz miną dwa miesiące, a Pani doktor dalej się nie odezwała.
lek. Dorota Kiszakiewicz
Szanowna Pani, przyjmowanie pacjentów to moja praca. Nieprzyjmowanie pacjentów nie jest moim celem. Gdyby zapisała się Pani na kontrolę w ciągu kilku dni po wizycie na pewno byłyby dostępne terminy. Dbam o to, aby w ciągu 2-3 tygodni moi pacjenci mogli umówić się na kolejną wizytę w gabinecie lub online. Oczywiści im wcześniej dokonacie Państwo rezerwacji tym wybór terminów jest większy. Być może nie kliknęła Pani w systemie, że to "kolejna wizyta u tego specjalisty". Nie wiem w jaki sposób próbowała się Pani ze mną kontaktować czy przez portal znany lekarz czy przez sms. Z uwagi na obowiązki zawodowe kontakt telefoniczny jest najczęściej niemożliwy. Moi stali pacjenci wiedzą, że nie zawsze od razu, ale w ciągu kilku dni można się ze mną skontaktować.
Nie podpisała się Pani, dlatego ja nie mogę skontaktować się z Panią. Proszę jeszcze raz o kontakt przez aplikację znany lekarz, smsem lub mailowo to umówimy się na odbiór dokumentacji z wizyty.
Z poważaniem, Dorota Kiszakiewicz
Poza wizytą nie ma żadnego kontaktu. Na naszej "ostatniej" Pani nie poinformowała mnie o zakończeniu naszego leczenia, powiedziała to tylko mojemu rodziciu. Nie dostałam również żadnego polecenia zredukowania leków żeby zakończyć leczenie.
lek. Dorota Kiszakiewicz
Dzień dobry, wnioskuję po wpisie, że odpisuję pacjentowi niepełnoletniemu. Kontakt z pacjentem niepełnoletnim odbywa się zawsze przez rodzica. Również rodzic musi wyrazić zgodę na konsultację, ewentualne włączenie leczenia i jego kontynuację. Wizyta jest czasem poświęconym pacjentowi i wtedy staram się odpowiedzieć na pytania i wątpliwości. W razie dodatkowych pytań zachęcam do zapisania się na kolejną konsultację. Poza wizytami można się skontaktować ze mną pisząc wiadomość przez portal znany lekarz, drogą mailową lub przez sms, jednak może się zdarzyć, że nie będę mogła odpowiedzieć od razu tylko po kilku dniach.
Nie potrafię odpowiedzieć dlaczego nie otrzymałaś informacji o sposobie zredukowania leków. Być może wystąpiła jakaś trudność w komunikacji między Tobą a rodzicem. Dziękuję za opinię.
Duze rozczarowanie.
Na 15min konsultacji ,po przedstawieniu przeze mnie problemu, pani stwierdzila,ze moze powinienem pomyslec o terapii... sic! I w tym samym momencie zaznaczyla,ze ona juz nowych pacjentow nie przyjmuje!
Wydaje mi sie,ze takie podejscie jest nieprofesjonalne w stosunku do pacjenta ,gdyz o tym ,ze nie bedzie w stanie przyjmowac nowych pacjentow pani doktor musiala wiedziec przed spotkaniem i tym sposobem zostalem pozbawiony kontroli nad wyborem terapeuty.Poczulem sie potraktowany przedmiotowo,a moj czas i srodki zmarnowane ,gdyz tak naprawde nie otrzymalem,zadnej sensownej pomocy.
Nie rozumiem wiec, dlaczego pani doktor akceptuje konsultacje online (15min) w sytuacji,gdy wie ,ze bedzie to kontakt jednorazowy bez dalszej kontynuacji a chyba kazdy,nawet najwiekszy laik wie, ze w sprawach zdrowia mentalnego ,jakiekolwiek pozytywne efekty moga byc osiagniete raczej w dluzszej perspektywie czasowej (a nie w czasie jednego 15min spotkania).
Na moje pytanie czy pani ta moglaby polecic innych terapeutow otrzymalem odpowiedz,ze tak, ale jak sie Panstwo domyslacie do dzis nie otrzymalem zadnych dodatkowych informacji i danych potencjalnych specialistow - to niejako potwierdzenia braku profesjonalizmu i zadne tlumaczenia,ze zapomnialam nie moga usprawiedliwic takiej sytuacji ,gdyz to pokazuje nastawienie tej pani do jej obowiazkow.
Pozostawiam Panstwu osadzenie powyzszej sytuacji.
Sugerowalbym wiecej przejrzystosci ,otwartosci i bardziej fair podejscia do individualnego pacjenta ze strony pani doktor- ja niestety tych elementow nie doswiadczylem podczas mojej wizyty.
lek. Dorota Kiszakiewicz
Szanowny Panie Pawle!
Przykro mi, że jest Pan rozczarowany. Wynika to z tego, że nie doczytał Pan dokładnie opisu wizyty, na którą się Pan rejestruje. Wybrał Pan "konsultację psychiatryczną online - kolejna wizyta (15 minut)", a nie sesję psychoterapii. Psychoterapia i konsultacja psychiatryczna są to dwie różne usługi. Podczas konsultacji psychiatrycznej badam pacjentów, stawiam diagnozę i proponuję możliwe formy leczenia. Jedną z form leczenia jest psychoterapia. Psychoterapia jest osobnym czteroletnim szkoleniem. Nie każdy psychiatra i psycholog jest psychoterapeutą. Nie da się przeprowadzić sesji psychoterapii w 15 minut. Są to regularne 45 minutowe sesje zwykle 1-2 razy w tygodniu. Ja jestem psychiatrą i psychoterapeutą, ale rzeczywiście nie przyjmuję obecnie nowych pacjentów do psychoterapii. Nie ma również obecnie opcji wyboru takiej usługi na portalu znany lekarz i w ogóle nie prowadzę psychoterapii online. Natomiast pracuję jako psychiatra, prowadzę konsultacje psychiatryczne dla moich obecnych i nowych pacjentów.
Ma Pan żal, że konsultacja trwała 15 minut, ale to Pan wybrał "kolejną konsultację", mimo że była to Pana pierwsza wizyta u mnie. Dlatego trwała zgodnie z opisem 15 minut, a nie 30. Kosztowała 150 zł i tyle Pan zapłacił za wizytę.
Konsultacja psychiatryczna odbyła się. Nie będę wchodziła w szczegóły, ponieważ obowiązuje mnie tajemnica lekarska. Zapraszam Pana do kontaktu osobistego w celu wyjaśnienia wątpliwości.
Bardzo dziękuję za opinię. Życzę Panu, aby znalazł Pan psychoterapeutę, który udzieli Panu pomocy.
Mam nadzieję, że ta opinia i moje wyjaśnienia pomogą również innym pacjentom, aby wybrać wizytę zgodną z Państwa oczekiwaniami.
Z poważaniem,
Dorota Kiszakiewicz
Mam wrażenie, że Pani doktor nie jest zaangażowana w skuteczne leczenie pacjenta, po wizycie kontakt się urwał. Brak reakcji nawet na sytuację kryzysowa, wymagająca natychmiastowej odpowiedzi od lekarza. Nie skorzystam ponownie.
lek. Dorota Kiszakiewicz
Niestety nie zawsze mam możliwość być z Państwem w kontakcie między wizytami i odpowiadać od razu na wszystkie smsy i telefony. W nagłych przypadkach można przez całą dobę skonsultować się z lekarzem dyżurującym na Izbie Przyjęć. Natomiast gdy sytuacja nie wymaga natychmiastowej interwencji zapraszam do umówienia się na wizytę we wcześniejszym terminie. Dziękuję za opinię. Pozdrawiam, Dorota Kiszakiewicz
Pani rzeczywiście miła i uśmiechnięta Jednak co do leczenia mam wiele zastrzeżeń. Brak kontaktu telefonicznego, nie odbiera telefonów i nie oddzwania, na sms nie odpisuje, mino iż Pani sama proponowała utrzymanie kontaktu telefonicznego. Co do doboru leków - nie trafione ale zamiast zmienić lek, lekarka co kilka dni zwiększała dawkę. Skończyło się wizytą w szpitalu. Nie polecam.
lek. Dorota Kiszakiewicz
Niestety nie zawsze mogę być dostępna dla pacjentów. Podczas pracy nie odbieram telefonów. Rozumiem, że potrzebowała Pani kontaktu ze mną. Rozmowa telefoniczna nie zastąpi konsultacji psychiatrycznej, niezbędny jest bezpośredni kontakt lekarza z pacjentem. W sytuacji nagłej najlepiej zgłosić się po pomoc do izby przyjęć szpitala psychiatrycznego, gdzie przez całą dobę dyżuruje lekarz. Nie przedstawiła się Pani, nie wiem komu odpisuję, dlatego trudno mi jest się odnieść do wybranego przeze mnie sposobu leczenia. Zapraszam do kontaktu bezpośredniego w celu wyjaśnienia wątpliwości. Mam nadzieję, że w szpitalu uzyskała Pani oczekiwaną pomoc. Dziękuję za opinię. Pozdrawiam.