Adresy (6)

Struga 3, Śródmieście, Łódź Przyjmuje na NFZ
SALVE Struga 3


Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych
42 293..... Pokaż numer


Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych
Gotówka, Karta płatnicza
42 293..... Pokaż numer


W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Wojska Polskiego 2, Aleksandrów Łódzki
Optyka BOGUSŁAWSCY

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Brak informacji o usługach i ich cenach
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Moje doświadczenie

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Popularne usługi

Konsultacja okulistyczna


Struga 3, Łódź

130 zł

SALVE Struga 3


Rzgowska 50A, Łódź

130 zł

SALVE Rzgowska


Dąbrowskiego 6/8, Zgierz

Specjalistyczne Centrum Medyczne Wamed


Parzęczewska 35, Zgierz

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu


8-go Marca 1, Konstantynów Łódzki

Przychodnia

Pozostałe usługi

Badanie OCT


Struga 3, Łódź

140 zł

SALVE Struga 3

Opinie od pacjentów

0.5

Ogólna ocena
1 opinia

A
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: SALVE Struga 3 konsultacja okulistyczna

Nie polecam wizyty u okulisty Bartosza Fabijańczyka! Lekarz źle dobrał soczewki do mojej wady wzroku. Jestem astygmatykiem, więc dobór okularów w moim przypadku nie jest najprostszym zadaniem na świecie. Wiedziała o tym pani w sklepie optycznym, w którym kupiłam nowe okulary, nie lekarz, który wystawił receptę. Dodam również, że okulista nie zakroplił moich oczu specjalnymi kroplami rozszerzającymi źrenice. Podczas badania odniosłam wrażenie, że mojej wady nie da się wyleczyć, ponieważ na pytanie, czy mogę przeczytać literę widniejącą na ekranie, zazwyczaj odpowiadałam, że „nie” lub „ledwo”. Nie miałam czasu na zastanowienie się. To nie przeszkodziło lekarzowi wystawić mi receptę na nowe soczewki i zakończyć wizytę. Wydałam pieniądze na nowe szkła, które okazały się niezdatne do użytku. Na szczęście pani w sklepie optycznym uratowała sytuację, przede wszystkim poświęcając mi czas i dobrała odpowiednie dla mnie soczewki. Co nie zmienia faktu, że pieniądze poszły w błoto!


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Moje doświadczenie