Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja dermatologiczna • 200 zł
Konsultacja dermatologiczna • 200 zł
Dermatoskopia – ocena znamion, guzków skórnych • 250 zł +1 więcej
Konsultacja dermatologiczna dzieci • 200 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja dermatologiczna • 200 zł
Konsultacja dermatologiczna • 200 zł
Konsultacja dermatologiczna dzieci • 200 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja dermatologiczna • 200 zł
Konsultacja dermatologiczna • 200 zł
Konsultacja dermatologiczna dzieci • 200 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 130 zł
Sposób płatności: Przelew na konto
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja dermatologiczna
Osiedle Mickiewicza 20, Mikołów
200 zł
FamiliaMed sp. z o.o.
Wąska 7, Tychy
200 zł
INMEDICO
Wąska 7, Tychy
200 zł
INMEDICO
Lędzińska 1, Lędziny
200 zł
FamiliaMed sp. z o.o.
Konsultacja dermatologiczna
Osiedle Mickiewicza 20, Mikołów
200 zł
FamiliaMed sp. z o.o.
Lędzińska 1, Lędziny
200 zł
FamiliaMed sp. z o.o.
Konsultacja online
130 zł
Konsultacja online
Pozostałe usługi
Dermatoskopia – ocena znamion, guzków skórnych
Osiedle Mickiewicza 20, Mikołów
250 zł
FamiliaMed sp. z o.o.
Konsultacja dermatologiczna dzieci
Osiedle Mickiewicza 20, Mikołów
200 zł
FamiliaMed sp. z o.o.
Wąska 7, Tychy
200 zł
INMEDICO
Lędzińska 1, Lędziny
200 zł
FamiliaMed sp. z o.o.
Moje doświadczenie
O mnie
Ukończyłam wydział lekarski Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w 2008 roku. Studiowałam również w Niemczech na CAU zu Kiel. Dermatologia zafascynowała ...
Edukacja
- Śląski Uniwersytet Medyczny
Certyfikaty ZnanyLekarz
Zakres porad
- Dermatologia i wenerologia
Znajomość języków
- Angielski,
- Niemiecki
543 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
J. W.
dobre miejsce gabinetu - możliwość zaparkowania samochodu, szybka obsługa w rejestracji, a Dr Matuszewska - po prostu wyleczyła od pewnej przypadłości skórnej, polecam
Basia K
Pani doktor bardzo sympatyczna, wnikliwa, cierpliwa. Czułam się dobrze przebadana i otrzymałam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Dziękuję.
A.Z
Pani doktor z super podejściem, wszystko na bieżąco omawia i wyjaśnia, tłumaczy krok po kroku tak aby wiedzieć jak samemu działać w domu :)
Iwona
Szczerze polecam Panią Doktor! Wszystko na wysokim poziomie i najważniejsze leczenie zlecone przez Panią Doktor działa.
Dawid
Miła pani,wysłucha,wytłumaczy powie co i jak uspokoi i wypisze leki co chcieć więcej?
G
Wizyta przebiegła w miłej atmosferze, Pani doktor pytała o szczegółowy przebieg schorzenia z którym przyszłam-zadawała także pytania dotyczące wypowiedzi. Pani doktor obejrzała wszystkie zmiany na ciele, wyjaśniła podaną diagnozę, co robić dalej.
Przepisała odpowiednie lekarstwa oraz sposób dawkowania. Czas pokaże czy okażą się one właściwe.
Marta.
Jestem bardzo zadowolona z przebiegu wizyty. Pani Doktor spokojna, wyważona, potrafiąca słuchać pacjenta. Czułam się zaopiekowana przez cały czas trwania wizyty. Serdecznie polecam Panią Doktor.
Agnieszka
Pani doktor wszystko szczegółowo wyjaśniła, na pewno będziemy kontynuować wizyty, córka czuła się bardzo dobrze, wszystko zrozumiała.
J.K.
świetne opisanie problemu, dobrze wyjaśnione, dobre podejście do mojego problemu
Jola
Pani doktor zaangażowana, wyjaśniła bardzo dokładnie wszystko. Teraz tylko żeby leki zadziałały. Polecam z całego serducha.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Anna Matuszewska?Anna Matuszewska to dermatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Anna Matuszewska oferuje usługi takie jak: Dermatoskopia – ocena znamion, guzków skórnych, konsultacja dermatologiczna, Konsultacja dermatologiczna dzieci, Konsultacja dermatologiczna, konsultacja online.
-
Gdzie Anna Matuszewska ma swój gabinet?Anna Matuszewska przyjmuje pod adresem:
- Wąska 7 Tychy
- Osiedle Mickiewicza 20 Mikołów
- Lędzińska 1 Lędziny
-
Czy Anna Matuszewska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Anna Matuszewska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Anna Matuszewska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Anna Matuszewska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Anna Matuszewska?Języki, których używa Anna Matuszewska to angielski, niemiecki.
-
Jak Anna Matuszewska umawia wizyty?Anna Matuszewska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Anna Matuszewska?Anna Matuszewska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Anna Matuszewska: co mówią pacjenci?543 osób dodało swoją opinię. Anna Matuszewska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Anna Matuszewska?Anna Matuszewska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.