Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna • 160 zł
NIP
Adres firmy
Mediplan Clinic
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 160 zł
Sposób płatności: Przelew na konto
Zapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się z serwisem ZnanyLekarz.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna • 160 zł
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja psychologiczna
Piłsudskiego 133D, Łódź
160 zł
Mediplan Clinic
Aleja Józefa Piłsudskiego 133 D, Łódź
160 zł
Centrum Medyczne Mediplan
Pozostałe usługi
Konsultacja online
Konsultacja online,
160 zł
Mediplan Clinic
Moje doświadczenie
O mnie
Jestem absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego, kierunku Psychologia. Szczególnie bliska memu sercu stała się psychologia pozytywna, dlatego też ukończyłam...
Edukacja
- Uniwersytet Łódzki
Zakres porad
- Psychologia społeczna
- Psychologia kryzysu
16 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Bartosz
Pani Farbota to wyjątkowa psycholożka, która wykazuje się empatią, zrozumieniem i profesjonalizmem w swojej pracy. Jej umiejętność słuchania oraz zdolność do pomocy w znalezieniu rozwiązań są niesamowite.
Paulina
Pierwsza moja wizyta była co prawda. Ale wrażenie pierwsze super. Serdecznie polecam . Pani Aneta widać ,że zna się na rzeczy . I widać ,że Kocha to co robi . Polecam
mgr Aneta Farbota
Bardzo dziękuję za opinię. To prawda - kocham to, co robię i ogromnie cieszy mnie, gdy mogę pomagać innym.
E.W.
Czas z Panią Anetą to najlepszy czas jaki mozemy dać samym sobie, na swój wzrost, rozwój, zażegnanie kryzysow, uporządkowanie. Pani Aneta uważnie słucha, zadaje pytania, które skłaniają do refleksji, otwierają myśli i działania na nowe sposoby. Po wizytach jestem bardziej wyrozumiała dla samej siebie, ale tez dla moich bliskich, wdrażanie w życie tego, nad czym pracujemy w gabinecie zdaje się być naturalna konsekwencją podzielenia się przez Panią Anetę swoją ogromną wiedzą, doświadczeniem, podpowiedziami. Panią Anetę poleciła mi przyjaciółka, a teraz ja również polecam każdemu, aby nie wahał się nad zrobić czegos dobrego dla siebie :)
mgr Aneta Farbota
Ślicznie dziękuję za słowa uznania. Bardzo się cieszę, że tak Pani ocenia nasze spotkania :)
Julita
Pieniądze za rozmowę z Panią Anetą Farbotą to jedna z moich najlepszych inwestycji w ostatnich tygodniach. Jedna rozmowa a nagle tyle spraw stało się jasnych i coś co wcześniej wydawało się ogromnie trudne teraz widzę jako niewielką przeszkodę do pokonania. Moim zdaniem świetna, przyjazna, zaangażowana w pracę pani psycholog.
Pacjentka
Pani Aneta jest cudownie wspierającym psychologiem, u którego nie czuję się oceniana, a zawsze z gabinetu wychodzę z uśmiechem :))
N
Jestem po drugiej wizycie i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że warto. Przyjazna atmosfera, szczegółowe wyjaśnienia i dużo zrozumienia.
Pacjent
Pani Aneta jest bardzo ciepłą i otwartą osobą. Uśmiechem zachęca do opowiedzenia o wszystkim co leży na sercu. Po spotkaniu wychodzę z nowym spojrzeniem na problem i wielką nadzieją! Bardzo cieszę się, że trafiłam akurat pod ten adres
N.K
Super, ciepła atmosfera, przy której można było się poczuć komfortowo. Dodatkowo czuć było zaangażowanie i empatię od Pani Anety.
Polecam serdecznie!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Aneta Farbota?Aneta Farbota to psycholog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Aneta Farbota oferuje usługi takie jak: Konsultacja psychologiczna, konsultacja online.
-
Gdzie Aneta Farbota ma swój gabinet?Aneta Farbota przyjmuje pod adresem:
- Piłsudskiego 133D Łódź
- Aleja Józefa Piłsudskiego 133 D Łódź
-
Czy Aneta Farbota przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Aneta Farbota oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Aneta Farbota akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Aneta Farbota to: Przelew na konto, Gotówka, Karta płatnicza.
-
Jak Aneta Farbota umawia wizyty?Aneta Farbota używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Aneta Farbota?Aneta Farbota może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Aneta Farbota: co mówią pacjenci?16 osób dodało swoją opinię. Aneta Farbota ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Aneta Farbota?Aneta Farbota nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.