Przewidywany czas odpowiedzi:

Nie rezygnuj ze zdrowia

Wybierz konsultacje online, aby rozpocząć lub kontynuować leczenie bez wychodzenia z domu. Jeśli potrzebujesz, możesz również umówić wizytę w gabinecie.

Pokaż specjalistów Jak to działa?

Adresy (2)

Krzyżowa 22, Czarnków
Indywidualna Praktyka Lekarska

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Brak informacji o usługach i ich cenach

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych ginekologów w pobliżu
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Brak informacji o usługach i ich cenach

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych ginekologów w pobliżu

Moje doświadczenie

Cennik

Brak informacji o usługach i cenach

Ten lekarz nie dodał jeszcze informacji o usługach i cenach.

21 opinii pacjentów

Ogólna ocena

Wszystkie opinie się liczą. Specjaliści nie mogą zapłacić za zmianę lub usunięcie opinii. Dowiedz się więcej.
A
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: Indywidualna Praktyka Lekarska Inny

Bardzo polecam panią doktor. Prowadziła moją ciąże rzetelnie i bardzo dokładnie wszystko sprawdzała. Bardzo miła i uprzejma. Zawsze w razie potrzeby mogłam zadzwonić i się poradzić czy o coś zapytać :)


M
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: Zespół Poradni Specjalistycznych wizyta kontrolna

Pani doktor bardzo miła rzetelna z podejściem do pacjenta bardzo się cieszę się że trafiłam do niej z moją pierwszą ciążą którą prowadziła od samego początku super jestem bardzo zadowolona z Pani doktor i teraz chodzę tylko do niej i z następną ciążą też będę chodzić


L
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: Zespół Poradni Specjalistycznych Inny

Pani dr Niemiec prowadziła moją drugą ciążę. Zawsze mogłam na nią liczyć. Podczas porodu doszło do komplikacji i dzięki jej szybkiej reakcji mam wspaniałego synka. Bardzo się cieszę, że trafiłam na nią w szpitalu i ubolewam nad tym, że jej obecnie tam nie ma.


M
Użytkownik zweryfikowany

Pani doktor prowadziła moje dwie ciąże, bardzo dokładna, rzetelna. Bardzo mi pomogła. Zawsze mogłam podejść do szpitala, gdy mnie coś niepokoiło. Nigdy nie odmówiła pomocy. Duuuuużo Jej zawdzięczam!!! Godny polecenia lekarz. Najlepsza!!! Mama.


J
Użytkownik zweryfikowany

Pani doktor poznałam w 2008 roku kiedy to prowadziła moją pierwszą ciąże wtedy nie miałam do niej zadnych zarzutów jednakże to co przeszłam w drugiej ciąży to jakaś masakra !!! na jednej z koncowych wizyt pani doktor stwierdzila nadcisnienie no ok pomimo tego ze za kazdym raz kiedy przyjezdzalam ze skierowaniem do szpitala mialam wzorowe cisnienie polozne same zastanawialy sie czy Pani Doktor ma dobry aparat pozniej kiedy juz przyszedl czas terminu Pani Doktor pokazala ze nie warto placic tyle pieniedzy na wizytach u niej (pierwsze mialam ciecie cesarskie poniewaz syn byl dosc spory ok 5kg ) pani doktor wiedzac ze drugie dziecko rowniez moze byc spore nie chciala nawet slyszec o cc ona i reszta lekarzy z czarnkowa ma jakas obsesje na punkcie rodzenia naturalnie !! zmuszaja dziewczyny do tego , nie uprzedzaja Pacjentek ktore juz przeszly cesarke ze maja prawo odmowic porodu silami natury i nikt im nic za to nie zrobi !!! wiem bo sama odmowilam porodu sn a Pani doktor nie byla z tego powodu zadowolona ale czy chciala czy nie musiala zaznaczyc i wpisac mnie na planowany zabieg!!!! jesli kiedykolwiek zdecyduje sie na dziecko to nawet sila nie zaciagna mnie do czarnkowa!!!!! Przeciesz jesli doktor niemcowa uwazala ze mam bardzo wysokie cisnienie to juz byl powod do cc a nie czekac do ostatniej chwili!!! DZIEWCZYNY PAMIETAJCIE KAZDA KTORA MIALA PIERWSZE CC MA PRAWO ODMOWIC PORODU SILAMI NATURY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIKT WAM NIC NIE POWIE TO WASZE SWIETE PRAWO

Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz


A
Użytkownik zweryfikowany

Negatywne opinie o tej Doktor, piszą osoby, które chyba nigdy u niej nie były. Ja znam osobiście kilkadziesiąt kobiet które zachwalają Panią Doktor, a i dzięki Niej Mój poród przebiegł dobrze, gdyz lekarz na dyżurze się mną nie zainteresował. Pni Doktor uratowała moje dziecko. Godna Plecenia w 10000000000000%%%%%%%


R
Użytkownik zweryfikowany

Odradzam. Pani doktor nie jest miła a w sferze domysłów pozostaje jej tajemnica lekarska. Zdecydowanie jestem na nie!

Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz


M
Użytkownik zweryfikowany

Pani dr wysyłała na wszystkie badania jak należy, była delikatna i konkretna, bylam zadowolona, jednakże przy porodzie wyszły wszystkie negatywy, nie wiem kogo za to obwiniac, czy szpital czy pania doktor!!!! Na pewno w tym miejscu musze wszystkim kobietą, które mają zamiar rodzic w szpitalu w Czarnkowie powiedziec, ze mogą żałować tego wyboru!!! Ja rodziłam swoją córeczkę w lutym tego roku w czarnkowie i powiem tak: nie wybrałabym tego szpitala do kolejnego porodu!!!! Może jeśli kobiety rodzą w terminach i akcje porodowe sie same rozwijają to może i jest tam okej ( przeciętnie, ale ja uważam, że nie powinno być przeciętnie, bo wkońcu poród to najważniejsze wydarzenie w życiu kobiety i 2 noce spędzone z 3 czy 4 innymi kobietkami z dziecmi po porodzie w małych pomieszczeniach.... ) no ale jeśli (tak jak w moim przypadku) poród jest nie w terminie to szpital nie staje na wysokości zadania. Ja rodziłam 2 tygodnie po terminie ( no fakt z USG miałam termin o te dwa tyg pozniejszy ale i tak liczy się od ost mies. ) miałam 4 wywoływania !!!!!!!! Męczyłam się niesamowicie! 4 dni na porodówce w tym 3 pod kropłowką! W bólach i tak naprawde złości i myśląc, że moze tak ma byc, ze trzeba czekac. Tyle, ze tak byc nie powinno! Wody odeszly w niedziele popoludniu a ja z moja Kruszynka w brzuszku zostalysmy polozone z powrotem na sale chorych na jakis srodkach usypiajacych, czy nasennych!!! I tak od 13.30 w niedziele do 18.20 w poniedziałek sie meczyłysmy, ja w bolach a córka bez wód!!!! Nie jedna kobieta nie chciałaby po takich wspomnieniach zachodzic w druga ciaze!!! Naprawde!!!! Ja rodziłam swoją córeczkę w lutym tego roku w czarnkowie i powiem tak: nie wybrałabym tego szpitala do kolejnego porodu!!!! Może jeśli kobiety rodzą w terminach i akcje porodowe sie same rozwijają to może i jest tam okej ( przeciętnie, ale ja uważam, że nie powinno być przeciętnie, bo wkońcu poród to najważniejsze wydarzenie w życiu kobiety i 2 noce spędzone z 3 czy 4 innymi kobietkami z dziecmi po porodzie w małych pomieszczeniach.... ) no ale jeśli (tak jak w moim przypadku) poród jest nie w terminie to szpital nie staje na wysokości zadania. Ja rodziłam 2 tygodnie po terminie ( no fakt z USG miałam termin o te dwa tyg pozniejszy ale i tak liczy się od ost mies. ) miałam 4 wywoływania !!!!!!!! Męczyłam się niesamowicie! 4 dni na porodówce w tym 3 pod kropłowką! W bólach i tak naprawde złości i myśląc, że moze tak ma byc, ze trzeba czekac. Tyle, ze tak byc nie powinno! Wody odeszly w niedziele popoludniu a ja z moja Kruszynka w brzuszku zostalysmy polozone z powrotem na sale chorych na jakis srodkach usypiajacych, czy nasennych!!! I tak od 13.30 w niedziele do 18.20 w poniedziałek sie meczyłysmy, ja w bolach a córka bez wód!!!! Nie jedna kobieta nie chciałaby po takich wspomnieniach zachodzic w druga ciaze!!! Naprawde!!!!

Ocena zmieniona przez moderatora na "słaby".


M

Kategorycznie odradzam chodzilam do niej do 3 miesiaca. Wiecej nie pojde. Zmienilam lekarza na o wiele lepszego. Nie moge powiedziec bo kobieta bada delikatnie, ale co to za lekarz ktoremu placi sie 100 zł miesiecznie a w szpitalu czlowieka nawet nie zna. Moje znajome chodzily do niej, w czarnkowie rzadzi lagan a pani niemiec nie ma nic do powiedzenia.... Wizyta trwa raptem 15 minut, i nawet maz niemoze wejsc na usg.... Mowie pani doktor ze sie boje porodu czy moge oplacic anesdtezjologa i otrzymac znieczulenie zewnatrzoponowe- odpowiedz to nie zdrowe dla dziecka hahaha
teraz chodze do poznania wizyta koszt 120 zl usg 4d maz wchodzi ze mna lekarz wszystko konkretnie omawia kazdy najmniejszy szczegol wizyta trwa 50 minut i jestem bardzo zadowlona!!!
Odradzam doktor niemiec i caly czarnkowski szpital

Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz


A

Bardzo troskliwa ,opiekuńcza ,miła. Dobry fachowiec. Prowadziła obie moje ciążę i wszystko było ok. Zawsze była przy moim porodzie.Serdecznie polecam.


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Moje doświadczenie

Jesteś tym lekarzem?

Edytuj lub przejmij profil
Zgodnie z RODO informujemy, że administratorem danych osobowych ujawnionych na profilu Profesjonalisty jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Kolejowa 5/7 kod pocztowy 01-217. ZnanyLekarz przetwarza dane osobowe Profesjonalisty w celu informowania użytkowników internetu o prowadzonej przez Profesjonalistę działalności leczniczej lub innej podobnej, w tym specjalizacjach, miejscach przyjmowania pacjentów i opiniach na temat jego działalności (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) Dane osobowe pochodzą z powszechnie dostępnych źródeł, w tym CEIDG. Więcej o danych osobowych na stronie: https://www.znanylekarz.pl/gdpr/landing#tab=professional