Adres

Witkiewicza 49U/14, Przyjmuje na NFZ
E-DENT, Witkiewicza 49U/14 (mapa)

Lekarz nie ma włączonego kalendarza pod tym adresem

Poproś o kalendarz wizyt
Gotówka

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)

NFZ


Brak informacji o usługach i ich cenach

Moje doświadczenie

O mnie

Ukończyłam Pomorski Uniwersytet Medyczny. Moje zainteresowania zawodowe to w szczególności: chirurgia stomatologiczna, stomatologia dziecięca i protet...

Zobacz pełen opis


Cennik

Brak informacji o usługach i cenach

Ten lekarz nie dodał jeszcze informacji o usługach i cenach.

Opinie od pacjentów

3

Ogólna ocena
2 opinie

  • Punktualność
  • Zaangażowanie
  • Gabinet
R
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: E-DENT, Witkiewicza 49U/14 leczenie próchnicy

Moje wizyty u Pani Agnieszki przebiegły w bardzo przyjaznej atmosferze. Jest to dla mnie szczególnie ważne, gdyż od dzieciństwa potwornie boję się wizyt u stomatologa.
Z powodu tej fobii na moje leczenie złożyło się kilka wizyt. Nie miałem żadnego problemu z umówieniem się u Pani Agnieszki i dogadaniem, czy też przełożeniem terminu każdej z nich. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do kontaktu i podejścia Pani do mojego przypadku. Wszystkie wizyty przebiegały bardzo profesjonalnie i bezboleśnie. W przyszłości na pewno jeszcze skorzystam z usług Pani Agnieszki, bo w końcu otrzymałem pomoc o jaką mi chodziło. Polecam gorąco!


E
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: E-DENT, Witkiewicza 49U/14 Ubytek

Byłam z polecenia u w gabinecie i trafiłam do Pani Agnieszki. Córka bardzo boi się dentysty i planując wizytę dopytałam, czy stomatolog pomoże w tych trudnych dla córki chwilach. Otrzymałam potwierdzenie nie tylko telefoniczne ale i na stronie gabinetu. Niestety rzeczywistość okazała się brutalna dla córki. Pani stomatolog była sfrustrowana, zdenerwowana i do córki na jej wszelkie obiekcje odpowiedziała, że to jest jej gabinet i ona tam rządzi - niemalże cytując. Kiedy to usłyszałam nie byłam w stanie uspokoić córki na kolejne jej obawy. Pani starała się wyjaśnić po co jest urządzenie ale powiedziała, że ma 15 minut na zrobienie zęba i jeśli nie zaczniemy, to nie będzie robić. Córka przestraszona jeszcze bardziej niż gdy przyszliśmy. Ostatecznie nic nie zostało wykonane a na zakończenie Pani stomatolog uznała, że wizyta się odbyła, choć nic nie zrobiła. Poinformowała mnie, że darmowa wizyta dla dziecka z NFZ się odbyła i za kolejne mam już płacić. Bezczelność! Mogę zapłacić za wizytę ale potraktowano mnie i córkę bardzo nieprofesjonalnie. Bardzo się zawiodłam a Pani Agnieszka sprawiała wrażenie braku czasu na naszą wizytę. Nie skorzystam w przyszłości.

lek. dent. Agnieszka Mazur-Lesz

Dziękuję za opinię i postaram się na nią rzetelnie odpowiedzieć, chociaż uważam, że jest dla mnie niesprawiedliwa. Po pierwsze bardzo mi przykro, że Pani oraz córka nie są zadowolone z wizyty. Korzystając z opieki stomatologicznej w ramach NFZ warto upewnić się, jakie świadczenia przysługują pacjentowi, co do wizyty adaptacyjnej dziecka w gabinecie, jest ona jednorazowa, stąd moja odpowiedź na pytanie, czy możemy spróbować ponownie- jeżeli dziecka podczas półgodzinnej (nie 15minutowej, jak Pani pisze) wizyty nie udało się namówić, ani rodzicowi, ani lekarzowi nawet do otwarcia ust, kolejna taka wizyta w ramach świadczeń NFZ nie została przewidziana. Przychodząc na wizytę w godzinach pracy lekarza w ramach kontraktu NFZ, należy niestety liczyć się z ograniczonym czasem i kolejką pacjetów oczekującą pod drzwiami, niestety tym regułom podlegają zarówno pacjenci, jak i personel gabinetu (poza tym spóźnili się Państwo z dzieckiem na wizytę, dokumenty tożsamości nie były przygotowane, a pomimo tego personel zrobił wszystko, aby dziecko zostało przyjęte). Trafiają do mnie codziennie dzieci, które boją się dentysty, a mimo to udaje się przeprowadzić leczenie. Pani córka nie wykazała żadnej chęci współpracy, dziecko nie chciało wejść do gabinetu z poczekalni, a potem przez całą wizytę nie udało się nakłonić córki choćby do przeprowadzenia podstawowego przeglądu stomatologicznego. Niestety nie wszystko leży w gestii lekarza, bardzo ważne jest również przygotowanie do wizyty w domu, przez opiekuna, co chyba niestety zawiodło, biorąc pod uwagę zachowanie dziecka przed wejściem do gabinetu. W naszym gabinecie nie stosuje się metod przymusowych podczas leczenia dzieci, nie robimy nic na siłę, dlatego bez chociaż szczątkowej współpracy w postaci otwarcia ust, ciężko wyobrazić sobie inny przebieg wizyty, zakończony sukcesem w leczeniu. Myślę, że nerwowość dziecka, udzieliła się nie tylko mnie, ale również Pani, ponieważ po wizycie, w poczekalni sprawiła Pani córce lanie, na co zwrócili mi uwagę kolejni pacjenci. Jeżeli wydawałam się Pani za mało wyrozumiała dla dziecka i zdenerwowana, potraktuję to jako konstruktywną krytykę i postaram się wziąć to pod uwagę w przyszłości, ponieważ zawsze moim głównym celem jest zadowolenie pacjenta. Mam nadzieję, że uda się Pani znaleźć lekarza, który przekona dziecko do leczenia i spełni Pani oczekiwania.


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

2 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl


  • czy leczy pan pod pełną narkozą zęby??? Strasznie sie boje mam uraz i szukam leczenia pod narkozą. Za każdym razem u dentysty mdleje to jest pewnie od stachu....

    Niestety nie prowadzę leczenia w znieczuleniu ogólnym, zapraszam jednak na wizytę, spróbujemy znaleźć inne, mniej inwazyjne rozwiązanie Pana problemu. Pozdrawiam!

    lek. dent. Agnieszka Mazur-Lesz

  • Witam Gdzie można się z panią umówić bo w poprzednich gabinetach nie chcą mi nic powiedzieć Pozdrawiam Irek

    Dzień dobry, przyjmuję w gabinecie E-dent, na ul.Witkiewicza 49u/14.

    lek. dent. Agnieszka Mazur-Lesz

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Moje doświadczenie

O mnie

Ukończyłam Pomorski Uniwersytet Medyczny. Moje zainteresowania zawodowe to w szczególności: chirurgia stomatologiczna, stomatologia dziecięca i protet...

Zobacz pełen opis