Adresy (2)

Na Szańcach 10/17, Śródmieście , Wrocław
"Przystań" Ośrodek Psychoterapii

Lekarz nie ma włączonego kalendarza pod tym adresem


Gotówka, Przelew na konto
Mickiewicza 20, Strzelin Przyjmuje na NFZ
Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Strzelinie

Lekarz nie ma włączonego kalendarza pod tym adresem


Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)

NFZ


Brak informacji o usługach i ich cenach

Moje doświadczenie

O mnie

Jestem psychologiem i certyfikowaną psychoterapeutką. Pomocą psychologiczną zajmuję się od 10 lat. Pracuję z osobami, które napotykają w swoim życiu n...

Zobacz pełen opis


Usługi i ceny

Popularne usługi

Konsultacja psychologiczna


Na Szańcach 10/17, Wrocław

120 zł

"Przystań" Ośrodek Psychoterapii

Pozostałe usługi

Interwencja kryzysowa


Na Szańcach 10/17, Wrocław

100 zł

"Przystań" Ośrodek Psychoterapii


Poradnictwo psychologiczne


Na Szańcach 10/17, Wrocław

130 zł

"Przystań" Ośrodek Psychoterapii


Psychoterapia indywidualna


Na Szańcach 10/17, Wrocław

100 zł

"Przystań" Ośrodek Psychoterapii


Psychoterapia partnerska


Na Szańcach 10/17, Wrocław

140 zł

"Przystań" Ośrodek Psychoterapii

Opinie od pacjentów

5

Ogólna ocena
1 opinia

  • Punktualność
  • Zaangażowanie
  • Gabinet
A
Użytkownik zweryfikowany

Niewątpliwie specjalista w swojej dziedzinie. Szanuję i podziwiam jej pełny profesjonalizm połączony z delikatnością, taktem a zarazem trzeźwą oceną sytuacji. Osoba bardzo przyjemna w kontakcie, rzeczowa, otwarta na osobę z którą pracuje, na jej potrzeby i problemy. Jeśli ktoś chce prawdziwie przejść drogą terapii, rzeczywiście pracować nad sobą, to pani Hensoldt jest tą osobą, do której trzeba się udać i której można zaufać. Pracujemy razem już dłuższy czas i widzę wyraźnie efekty terapii. A przez wiele lat myślałam , że coś jest ze mną "nie tak" i jestem w sytuacji bez wyjścia. Przekonałam się że wyjście jest, że wiele rzeczy można zmienić tylko czasem trzeba poszukać pomocy....


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

37 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl


  • Witam,
    mam problem, który pojawił się po urodzeniu dziecka. Najpierw zaczęło się od konfliktu z teściową, która wszystko wie lepiej, krytykuje i komentuje w niefajny sposób niemal każde moje działanie , co sprawia że doprowadza mnie tym do szału. Prorokuje tysiące chorób, na które zachoruje moje dziecko przez moje metody wychowawcze. Wprowadza poczucie strachu i lęku - mimo, że z dzieckiem jest wszytsko ok. To powoduje, ze przestałam ją lubić. Drażni mnie każda jej uwaga i jestem juz bardzo żle do niej i jej komentarzy nastawiona. Przez to wszytsko popsuły się także relacje między mną i moim mężem. Mimo, że mąż stoi po mojej stronie , to jednak jest jego mama i czasami też stara się jej bronić - i już to działą mi na nerwy. Jestem osobą dość upartą, nie lubię, kiedy ktoś organizuje mi życie i się wtrąca, za bardzo wszytsko biorę do siebie, nie radze sobie z krytyką - zamiast puścić jej uwagi mimo uszu, to ja zaczynam
    analizować, denerwować się, wściekać, płakać - to odbija się na moich relacjach z mężem. . Chciałabym popracować nad sobą, zeby móc umieć radzić sobie z taką głupią krytyką, żeby nie brać wszystiego do siebie. Zeby móc cieszyć się swoim macierzyństwem.

    Jeżeli ma Pani gotowość przyjżenia się swoim trudnościom i pracy psychologicznej, zachęcam do umówienia się na początek na konsultację i w dalszej perspektywie rozważenie psychoterapii. Konsultacje pozwolą psychoterapeucie zobaczyć i zrozumieć Pani sytuację i trudności, a Pani usłyszeć, jak to widzi i rozumie psychoterapeuta i co może Pani zaproponować. Jeżeli po konsultacjach będzie Pani gotowa podjąć pracę z danym psychoterapeutą, będzie mogla Pani najprawdopodobniej (jeżeli nie będzie przeciwskazań) rozpocząć psychoterapię. Pozdrawiam i życzę owocnej pracy. Agata Hensoldt-Jankowska Ośrodek Psychoterapii Przystań, Wrocław

    Agata Hensoldt - Jankowska

  • Pytanie dotyczące choroba Hashimoto

    Witam Panią,mam stwierdzone Hashimoto,bardzo źle sie czuje,trzesą mi sie nogi,brzuch- jakby zaraz pod skorą,,biore 100 letroxu,ale dziś nie wzielam ,balam sie ,ze jak wezme to zejde z tego swiata,,czy jest szansa na zupelne zaprzestanie brania hormonu ,dziekuje

    Dzień dobry. Kwestie brania leków powinna Pani konsultować z lekarzem prowadzącym. Pozdrawiam.

    Agata Hensoldt - Jankowska

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Moje doświadczenie

O mnie

Jestem psychologiem i certyfikowaną psychoterapeutką. Pomocą psychologiczną zajmuję się od 10 lat. Pracuję z osobami, które napotykają w swoim życiu n...

Zobacz pełen opis


Specjalizacje

  • Psychoterapia