lek.

Katarzyna Rybaczek

Ginekolog

Poproś o włączenie kalendarza

Umów wizytę

Umówienie wizyty online jest całkowicie darmowe
Potwierdzimy umówienie wizyty (SMS, Email)
Umówienie wizyty online jest całkowicie darmowe
10 000 osób umówiło się już online

Opinie pacjentów

Dodaj opinię
  • bardzo dobry

    Bardzo dobry, zaangażowany lekarz. Nie spoczywa na laurach i stale podnosi swoje kompetencje zawodowe. Ciepła, życzliwa i serdeczna osoba w kontakcie z pacjentami. Bardzo mi pomogła - właściwą diagnozą mojego schorzenia i porządnie przeprowadzonym zabiegiem. Dzięki niej poprawiła się znacznie jakość mojego zycia. Dziękuję Pani doktor. Dorota

  • bardzo dobry

    Pani doktor Rybaczek jest wspaniałym lekarzem prowadziła moją pierwsza ciąże na poczatku była zagrożona ciaza ale kiedy zaczelam chodzic do pani doktor było ok nie byla pewna czy z moja corka jest ok wyslala do naprawde dobrych specjalistow w bialymstoku i okazalo sie ze wszystko jest ok polecam bardzo z druga ciaza tez zamierzam chodzic do pani doktor rybaczek:)

  • bardzo dobry

    Pani Rybaczek jest świetnym ginekologiem mam 18lat, mój organizm nie jest jeszcze do końca przyzwyczajony do wizyt ginekologicznych dlatego też bardzo się bałam, ale udało mi się rozluźnić i cieszę się, że już na samym początku trafiłam na świetnego ginekologa. Jakiś czas temu zauważyłam guza wewnątrz łechtaczki co bardzo mnie zaniepokoiło do tego guz się powiększał i w pewnym momencie był tak duży że nie dałam rady normalnie chodzić, do tego bardzo mnie bolał, gdy zadzwoniłam do Pani ginekolog od razu znalazło się dla mnie miejsce i po wizycie trafiłam do szpitala wszystko dobrze poszło, zostałam obdarzona wzorową opieką. Naprawdę polecam !

  • bardzo dobry

    profesjonalistka szybko reaguje gdy coś się złego dzieje prowadziła moje dwie ciąże jestem bardzo zadowolona polecam wszystkim

  • bardzo dobry

    Nie moge sie zgodzic z negatywnymi opinami jak dla mnie to Pani Rybaczek niczego nie udaje i nie prawda ze tylko sie usmiecha i jest mila bo jak trzeba to tez umie nakrzyczec i dzieki Pani doktor szybkiej reakcji i skierowania do szpitala urodzilam zdrowe dziecko i nie wiem jakby to sie skaczylo gdyby nie pomoc Pani Kasi jestem jej bardzo wdzieczna za tak dobra i fachowa opieke jest bardzo dokladna i szczegulowa a jak ktos zostaje wyslany do Bialegostoku do porodu albo gdy czegos nie jest pewna to tez jest plusem widocznie jest dobra w tym co robi jak ma duzo pacjentek mimo ze przyjmuje prywatnie a jak dla kogos nie pasuje to nie musi chodzic ale prawda jest taka ze nie ma znaczenia jaki bylby lekarz a tak opinie beda rozne i negatywne i pozytywne

  • bardzo dobry

    Miła i profesjonalna porada. Jeżeli nie jest czegoś pewna odsyła do specjalistów w Białymstoku. I to jest najważniejsze.

  • bardzo dobry

    Moim zdaniem Dr Rybaczek jest bardzo dobrym, kompetentnym i solidnym lekarzem. Prowadziłam u Niej ciążę, która przebiegała bez większych problemów. Ale "rozwiązanie" się skomplikowało i niezbędne było cc, wykonane przez Panią Rybaczek, która akurat była na dyżurze:)synek urodził się zdrowy, otrzymał 10 pkt, a blizna po cc jest prawie niewidoczna. A to czy lekarz będzie przy porodzie zależy przede wszystkim od Ordynatora. Ja poprostu miałam szczęście:)Późniejsza opieka nademną i dzieckiem -również bez zarzutu zarówno od straony Pani Dr jak i położnych. Ode mnie wielki pozytyw dla Pani Kasi:)

  • dobry

    Dziękuje Pani Doktor po pierwszej wizycie za zupełnie INNE, PROFESJONALNE, TAKTOWNE podejście do pacjenta. Polecam gorąco :)

  • bardzo dobry

    Świetny lekarz z taktem, podejściem i doświadczeniem. Polecam każdej młodej kobietce.Chodziłam do niej w ciązy i po niej. Właśnie szukam adresu jej gabinetu bo zdaje się ten na Kajki przeniesiony? Moze ktoś wie gdzie ja znaleźć?

  • bardzo dobry

    P.Rybaczek jest "moim" ginekologiem od ok.4 lat. Najpierw wyleczyła mnie z nadżerki, pomogła po poronieniu (prawie jak psycholog) w końcu prowadziła ciążę, która zakończyła się szczęśliwym rozwiązaniem (przez cc) we wrześniu 2008r. Ciąża była zagrożona, ale dzięki fachowej opiece p.dr mam teraz zdrowe dziecko. Owszem- nie była przy porodzie, bo takie zasady wprowadził ordynator, ale podczas dyżurów bardzo interesowała się moim stanem. W ogóle -na ełckiej porodówce spotkałam samych wspaniałych ludzi (z nielicznymi wyjątkami). Pani dr Rybaczek wg mnie jest kompetentnym lekarzem, dbającym o swoje pacjentki.

Wybierz ocenę dla tego lekarza i uzasadnij ją

Zobacz podobnych specjalistów: Katarzyna Kulbacka - ginekolog, Alicja Rutkowska - ginekolog, Eryk Pięcikowski - ginekolog, Beata Wojciechowska - ginekolog, Mirosław Kuna - ginekolog, Jolanta Puciłowska - ginekolog, Lech Józef Środek - ginekolog, Stanisław Łukawski - ginekolog