Jacek Pieszczek

Ortopeda

To Twój profil?przejmij nad nim kontrolę! Edytuj dane

Adresy

Podobni lekarze

  • dziś 28.2
  • jutro 1.3
  • pon. 2.3
  • wt. 3.3
  • śr. 4.3
  • czw. 5.3
  • pt. 6.3
  • sob. 7.3
  • niedz. 8.3
  • pon. 9.3
  • wt. 10.3
  • śr. 11.3
  • czw. 12.3
  • pt. 13.3
  • sob. 14.3
  • niedz. 15.3
  • pon. 16.3
  • wt. 17.3
  • śr. 18.3
  • czw. 19.3
  • pt. 20.3
  • sob. 21.3
  • niedz. 22.3
  • pon. 23.3
  • wt. 24.3
  • śr. 25.3
  • czw. 26.3
  • pt. 27.3
  • sob. 28.3
  • Wojciech Pawlak

    chirurg, ortopeda

    • Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska, Sowińskiego 9, Piekary Śląskie
    Witam serdecznie. Wizyta przebiegła w bardzo miłej atmosferze, pan doktor podszedł do sprawy bardzo fachowo - przeprowadzając solidny wywiad, przepro...
  • Wojciech Rydzewski

    ortopeda

    • Specjalistyczny Gabinet Urazowo-Ortopedyczny Rydzewski Wojciech, ul.Kościuszki 171, Katowice
    Do dr dostałam się przypadkowo i na szczęście. Szybciutka diagnoza, jeszcze szybsza artroskopia , bez powikłań- wszystko naprawione pozszywane, napra...

Opinie pacjentów

Dodaj opinię
  • bardzo dobry

    ŚMIALO MOGĘ POLECIĆ DR.PIESZCZKA.JEST PROFESJONALISTA W SWOIM FACHU.TRZEBA SLUCHAC CO DOKTOR MOWI I WYKONYWAC TO W DOMU.PO DWÓCH LATACH PRÓB LECZEŃ W PÓŁNOCNEJ IRLANDII I ANGLII LEKARZE NIC NIE WYMISLILI I OPRÓCZ DWOCH REZONANSOW MAGNETYCZNYCH O DALSZYM LECZENIU MOGLEM ZAPOMNIEC,BAŁAGAN,(BURDEL),NIEPROFESJONALNI LEKARZE POD KAZDYM WZGLEDEM,KAZALI ŁYKAĆ TABLETY,KTORE ROZJECHALY MOJ ŻOŁADEK.NIE WIEM TYLKO CZYM D.cAMEROON SIĘ SZCZYCI ALE MA DO DUPY LEKARZY!!!(PARACETAMOL DO POTEGI ENTEJ I TABLETY JESZCZE RAZ TABLETY.NIE WSPOMNE JUZ O TYM ,ZE CHCIANO MNIE LECZYC BEZ REZONANSU I ODRAZU PODDAC SIE REHABILITACJI.DOSŁOWNE MATOLY CZY COPERFILDY Z SZACUNKIEM DO DAVIDA.NIE WIEM NA JAKIEJ PODSTAWIE CHCIELI WYKRYC KTORY TO DYSK ,PRZECIEZ KREGOSLUP MA WEDLUG NICH CHYBA JEDEN DYSK.(NO COMMENTS)NIE DZIWIE SIE ,ZE LUDZIE W POLNOCNEJ IRLANDII I ANGLII CHODZA POLAMANI PONIEWAZ MAJA TAKICH PATAŁACHÓW!!!!DZIEKI BOGU ,ZE POSTAWILEM NA SWOIM I PRZYLECIALEM DO POLSKI DO DR.PIESZCZKA I NIE ZALUJE!!JESZCZE DWA MIESIACE ZWLEKALBYM I NIEBYLO BY JUZ SZANS NA ODRATOWANIE.OBECNIE JESTEM NA PÓLMETKU I DZIEKI DR.PIESZCZKOWI I ŁUKASZOWI NA NOWO CIESZĘ SIE ZYCIEM.DZIEKUJĘ WAM CHLOPAKI ZA PEŁNY PROFESJONALIZM JAKI WKLADACIE W LECZENIE PACJENTÓW. JEST MOC!!!!! SEAM!!

  • dobry

    Za mną dwie wizyty u Pana doktora. Fakt, że ma specyficzny sposób bycia, ale myślę, że jest dobrym lekarzem. Przy kręgosłupach niestety tak jest, tylko ćwiczenia ratują i to głównie od pacjenta zależy czy będzie zdrowy, bo musi wykonywać ćwiczenia regularnie w domu. A najważniejsze jest żeby ktoś te prawidłowe ćwiczenia wskazał. Z tego co wiem to Pan doktor wielu ludzi postawił na nogi. Nie jest jakimś naciągaczem na pieniądze, bo niektórym osobom mówi otwarcie, że już nie pomoże i potrzebna jest operacja. Doktor owszem straszy pacjentów operacją ale to tylko z tego powodu, że się wziąć za siebie!


    Ocena zmieniona przez moderatora na "dobry".

  • słaby

    NIE POLECAM! Lekarz byl nieuprzejmy i przemadrzaly, nie dal mi dojsc do slowa i zachowywal sie bardzo nieprofesjpnalnie.


    Ocena zmieniona przez moderatora na "słaby".

    Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

  • bardzo dobry

    Ja w 2007r. również byłam pacjentką Pana Doktora.Po wypadnięciu dysku postawił mnie na nogi i nauczył co robić aby uniknąć w przyszłości powtórki. Jest bezpośredni w kontaktach. Jako specjalista bardzo kompetentny. Można mu zaufać bo wie co robi. Oczywiście polecam.

  • bardzo dobry

    Najlepszy z lekarzy, których znam. Pomógł już mojej teściowej, która prawie nie chodziła. Mnie również postawił na nogi, a myślałem że rower i narty już nie dla mnie.

  • bardzo dobry

    Najlepszy lekarz w Polsce.Mialam mieć operacje,miałam ucisk do rdzenia i po roku leczenia żyje bez bólu a to wszystko dzięki Panu Doktorowi,! Polecam i gwarantuje, że Pan Doktor to najlepszy ortopeda!!!

  • bardzo dobry

    Witam może i pierwsza wizyta jest droga ale czy pieniądze są ważne jak człowiek jest chory? Jestem wdzięczny że znam Pana Doktora i że mogę się leczyć wlaśnie u niego. Zanim tu trafilem to jeździlem wszędzie i nikt ne potrafil mi pomoc. Lecze się prywatnie od 8 miesiecy na Dyskopatie c5 c6 i jestem bardzo zadowolony zawsze mogę przyjechać i wypytać o wszystko a mało tego to nawet byłem u Pana Doktora w Szpitalu i tak samo poświęcil mi 5 min. To że Pan Doktor przeklina to kogo to obchodzi WAŻNE JAK LECZY. Dziękuje Panie Doktorze za wszystkie rady - NAJLEPSZY SPECJALISTA JAKIEGO ZNAM. POLECAM WSZYSTKIM. Folta Mariusz - Pacjent


    Ocena zmieniona przez moderatora na "bardzo dobry".

  • neutralny

    To dziwne - umiejętności pana doktora ujawniają się dopiero podczas praktyki prywatnej. Na oddziale to państwowa służba zdrowia więc blokada ???

  • bardzo dobry

    Najlepszy lekarz jakiego znam!!, Nikt nie potrafił mi pomóc. Wyłam z bólu, nie mogłam się nawet sama ubrać, a Pan Doktor doprowadził mnie do porządku. Gdyby nie on, pewnie byłabym juz po operacji. Dla mnie to człowiek anioł. Nie jest łatwo o tak dobrego lekarza. POLECAM.

  • bardzo dobry

    Jest bardzo kompetentny, pomógł mi stanąć na nogi i za to jestem mu wdzięczna! Czy 350zł to drogo? Jak na pierwszą wizytę - NIE! Potem jest już 100zł, 50zł w zależności czy wypisuje L4, robi zastrzyk, zakłada na każdej wizycie plastry stymulujące i VERTRAC) POLECAM!!!

Wybierz ocenę dla tego lekarza i uzasadnij ją

Podobni lekarze