Hanna Wieczorkowska- Molus, stomatolog Bydgoszcz
Stomatolog lek. dent.

Hanna Wieczorkowska- Molus

Edytuj dane

To Twój profil? - przejmij nad nim kontrolę!

17

Adresy

  • 28 maja 2014

    Ocena: Bardzo słaby

    zastanawia mnie jedno..ludzie dlaczego jeszcze nie zmadrzeliscie i nie zmieniliscie lekarza?! ja zmienilam gdy po prawie roku noszenia wizyty co 3 tyg zamki ciagle sie odklejaly.. bo jak rzekomo twierdzila pseudo ortodontka jadlam makaron.. ludzie znajdzcie sobie innego ortodonte ktory poprowadzi Wasze zeby na dobra droge.. ja sie lecze od prawie roku u innego leczenie fakt rozpoczynalam od nowa i aparat musialam doplacic do nowego ale niewiele.. efekty widzialam po miesiacu.. mam juz piekny usmiech i aparat zdejmuje w wakacje. mozna? mozna! tez siedzialam narzekalam, plakalam i wydawalam kase w bloto ale szybko zrozumaialm ze przy tej kobiecie pieknych zebow miec nie bede.. co najwyzej pusty portfel

    zgłoś nadużycie

    Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

  • 6 maja 2014

    Ocena: Bardzo słaby

    Nosze aparat juz prawie 2 lata, ani razu Pani doktor nie zmieniła mi łuku... Zamki po każdej wizycie sie odkleiaja, mimo, że sie bardzo staram. Często nawet Pani Doktor przy zakładaniu mi gumek odrywa mi zamki, a gdy o tym mowie, to mowi, ze juz dokleimy na nastepnej wizycie porazka... A kolejki do gabinetu to tez smiech na sali.

    zgłoś nadużycie

    Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

  • 26 lutego 2014

    Ocena: Bardzo słaby

    Dramatyczne kolejki w gabinecie, wyznaczona godzina nic nie znaczy...Leczenie zębów chyba "na czas", bo po godzinach czekania sama wizyta trwa ok.10 minut. I to nieustanne, nie do zniesienia, szczebiotanie z asystentką, a pacjent, jak rzecz, siedzi bezradny z otwartą paszczą...Do tego coraz bardziej wygórowane ceny. Podobny koszmar w poradni ortodontycznej, gdzie chodziłam z dzieckiem. Kolejki jak za komuny, pani doktor prawie zawsze spóźniona, w biegu wpada do Sanitasu, ale nie zna słów typu przepraszam czy dzień dobry.żadnej informacji dotyczącej postępów w leczeniu, wszystko na akord...

    zgłoś nadużycie

    Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

  • 5 sierpnia 2013

    Ocena: Bardzo słaby

    Ja chodziłąm do Pani od doktor odkąd skończyła 14 lat teraz mam 21 i już od roku nie chodze. Te 6 lat to była jakaś masakra ! Miałam krzywe zęby najpierw miałam aparat rozciągający szczękę 2 lata i z 2 mies. a miało być 1,5 ;) później miałam założony aparat stały miały być 2 lata bo dłużej nosiłam rozciągający ale jednak był powyżej 3 lat :) po tym miałam aparat na noc a teraz od jakiegoś roku nie chodzę i moje zęby są znów krzywe ! powoli wracają na swoje poprzednie miejsce. To jakiś skandal żeby po tylu latach noszenia aparatów moje zęby się znów krzywiły. Mam koleżanki które chodziły do innych ortodontów i zęby mają proste i idealne ! Nie dość że przeciągane było noszenie to teraz się krzywią a już nie mówie o tym ile się czeka! Kiedyś czekałam 4 godziny do jakiś skandal żeby tyle czekać u lekarza. Miała być moja kolejka to byłam przepychana coraz dalej przez panią recepcjonistkę ( bardzo nie miłą kobietę :) ) Jak policzę ile pieniędzy straciłam przez te wszystkie wizyty i aparaty to miała bym fajne autko za 10 tys :) Odradzam wizytę u tej pani DOKTOR !

    zgłoś nadużycie

    Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

  • 30 czerwca 2013

    Ocena: Bardzo dobry

    Też wydawało mi się że noszę aparat za długo. Miałem wiele pretensji , ale w końcu poważnie zastosowałem się do zasad i i terminów wizyt i wszystko poszło szybko. polecam Panią Doktor I dziękuję za cierpliwość. Piotr S

    zgłoś nadużycie
  • 14 czerwca 2013

    Ocena: Bardzo słaby

    Witam, noszę aparat już ponad cztery lata. Zakładała mi go pani dr Molus i odradzam każdemu leczenie u niej. Ciągłe kolejki, brak sensownych odpowiedzi jak mija leczenie. Miałam poważną wadę zgryzu i dlatego według pani dr musiałam mieć wyrwane po jednym zębie u góry i na dole. Zamki ciągle się odrywały np. zamykając szczękę i do tego za każdym razem musiałam dopłacać za przyklejenie, do tego strasznie brzydko były przyklejane gdyż klej znajdował się wszędzie na zębach. Poszłam na konsultacje do innego ortodonty i się okazało że od samego początku było źle prowadzone, przez wyrwanie zębów po jednej stronie mam krzywe górne jedynki co wygląda tragicznie, do tego zaczęła pojawiać się szpara między zębami co pani Molus chciała naprawić drutem, którym oplątała moje zęby aby się zaczęły schodzić do siebie. Koszmar. Uważam że dr Molus jest bardzo niekompetentna i powinna jeszcze przejść kilka kursów specjalizujących, może w końcu nauczy się leczyć zęby. Chcę również powiedzieć że ilość certyfikatów jaka znajduje się w poczekalni pani doktor nie świadczy o jej umiejętnościach.

    zgłoś nadużycie

    Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

  • 12 stycznia 2013

    Ocena: Bardzo słaby

    Witam. Wszystkim osobom poszukującym dobrego stomatologa, ortodontkę, dentystę z całego serca odradzam lek. dent. Hanna Wieczorkowska- Molus. Byłam jej pacjentką 1,5roku i miałam mieć zakładany aparat na zęby. Początkowo miałam zakładane gumki, które rozpychały mi miejsca między zębami, abym w późniejszym czasie mogła mieć założoną "śrubę", która rozszerzała mi szczękę. Pierścienie, które wchodziły w skład "śruby" zgniotły mi ząb i w rezultacie pękł on wzdłuż.Pani doktos jest miła, może nawet za bardzo, ale bardzo nie podoba mi się to, że przyjmuje pacjentów co 10minut i potwierdzam to. Nieraz czekałam około 2h na przyjęcie.

    zgłoś nadużycie

    Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

  • 24 kwietnia 2012

    Ocena: Neutralny

    Pani doktor jest bardzo sympatyczną osobą i zgadzam sie z powyższymi opiniami . Noszę aparat już ponad 3 lata. Kiedy pytam sie kiedyś skończy się leczenie Pani doktor ma jedna odpowiedź, że jeszcze nie pora zdjąć.... Prawdopodobnie udam sie do innego ortodonty na konsultację żeby sprawdzić czy faktycznie Pani doktor ma rację, jeśli nie to na własną odpowiedzialność zdejmę ten aparat bo ile można to nosić. Ludzie nie milionerzy ...

    zgłoś nadużycie
  • 23 kwietnia 2012

    Ocena: Bardzo słaby

    Od 3 lat korzystam z usług ortodontycznych Pani Molus i jestem ZROZPACZONA ich jakością. Nie zanosi się również na szybkie zakończenie leczenia. Na pytanie odnośnie zdjęcia aparatu, otrzymuję odpowiedź w stylu: ciężko powiedzieć, jeszcze troszkę.. nigdy nie uzyskałam konkretnej odpowiedzi. Przestrzegam wszystkich przed decyzją o założeniu aparatu u pani doktor. Z zębami prawie nic się nie dzieje, wszystko stoi w miejscu, a na wizyty trzeba się zgłaszać co miesiąc po to, żeby zmienić gumeczki i tyle...Za to płacę 110 zł. Zamki bardzo często się odklejają, mimo, że bardzo na nie uważam i niczego twardego nie gryzę. Po prostu słaby i tani klej...A za każdy odklejony zamek - dodatkowa opłata. Mimo że powinna to być reklamacja. Poza tym zero informacji na temat tego co się z zębami dzieje i na czym polega leczenie. Zero kontaktu z panią doktor - telefon odebrała tylko wtedy, kiedy miałam podjąć decyzję, czy zakładam aparat. Jak tylko się zdecydowałam i założyłam - natychmiast pojawiła się podwyżka. Cóż, wtedy już nie miałam wyjścia...Kontakt tylko z niekompetentną asystentką. Kolejna uwaga - brak kartoteki i dokumentacji leczenia. Nie można nawet wrócić do gipsowego wycisku szczęki z początku leczenia - dostałam informację, że jest niszczony. Nie wspominam o kolejkach, niepunktualności, ciągłym pośpiechu. Ogólnie DRAMAT. Proszę nie dać się zwieźć sympatycznym sposobem bycia pani doktor. Uprzejmości przez całe 5 minut, kiedy mnie przyjmuje nie można jej odmówić, ale któż nie miałby tak doskonałego humoru, zarabiając 110 zł za kilka minut pracy i zero wysiłku...

    zgłoś nadużycie

    Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

  • 8 lipca 2011

    Ocena: Bardzo dobry

    oj, żeby tak się śpieszyli do domu wszyscy dentyści do których chodziłam...Na Tatrzańskim mój poprzedni dentysta chciał mi wyrwać siódemkę, bo wg niego nie kwalifikowała się już do kanałówki. nie bardzo mi się to uśmiechało bo już mi 5tka poleciała a na implant mnie nie stać...I tak trafiłam do p. Molus (koleżanka mi ją nadała). Babeczka dała mi niezły wycisk, raz nawet kończyła o 23ciej, ale ząb jest, ma się świetnie a ja nie wyglądam jak kasownik. Wielkie dzięki pani doktor. Niech się pani nie przejmuje, ludzie muszą sobie ponarzekać. Nawet sobie nie zdawałam sprawy ilu ludzi biega z reklamacjami do dentystów i rżną głupa na całego. Wstyd przyznać ale sama znam taką jedną bliską mi osobę, która nawet się pochwaliła przy winku ilu już takich lekarzy ponaciągała.

    zgłoś nadużycie

Wybierz ocenę dla tego lekarza i uzasadnij ją

Aby dodać opinię musisz wybrać ocenę
Komentarz nie powinien być pisany wielkimi literami
Lekarz do którego umówisz się na wizytę online

Lokalizacja