Grzegorz Raba, ginekolog Żurawica
Ginekolog dr n. med.

Grzegorz Raba

Edytuj dane

To Twój profil? - przejmij nad nim kontrolę!

29

Adresy

  • Gabinet Lekarski

    Żurawica, o. św. Jana Pawła II 3

    (16) 67 ... (zobacz więcej)

  • 24 maja 2013

    Ocena: Bardzo dobry

    Mamy w Przemyślu bardzo dobrego ginekologa,leczy, operuje i dokształca się - jest dr habilitowanym i profesorem uczelnianym. Panie profesorze gratuluję i przy okazji dziękuję za trafne diagnozy i skuteczne leczenie.Pacjentka z Żurawicy. Renia

    zgłoś nadużycie
  • 15 stycznia 2014

    Ocena: Bardzo dobry

    Ja uważam,że doktor Raba jest bardzo sympatyczny, kulturalny i ma ogromną wiedzę. On jako pierwszy skierował mnie na badania hormonalne, które powinnam była wykonać już dawno, lecz żaden z ginekologów o tym nie pomyślał. Myślę, że u lekarza ceni się nie tylko jego wiedzę i doświadczenie, ale również jego kulturę i szacunek wobec pacjentek, a Pan Raba je ma. Życzę Mu dalszych sukcesów w pracy i jeszcze więcej zadowolonych pacjentek. Pozdrawiam, pacjentka z Hnatkowic :)

    zgłoś nadużycie
  • 29 października 2013

    Ocena: Bardzo dobry

    Pełny profesjonalizm , kultura osobista ,takt i delikatność podczas badania.Zostałam wysłuchana, przebadana i zdiagnozowana podczas jednej wizyty.Pan Doktor poświęcił mi tyle czasu ile potrzebowałam.Jestem oczarowana , choć niestety czeka mnie w przyszłości operacja. Teraz wiem jak mam postępować, ustąpił lęk przed nieznanym. Z całego serca polecam wszystkim kobietom , które cenią wiedzę i profesjonalizm.

    zgłoś nadużycie
  • 22 września 2011

    Ocena: Bardzo dobry

    Chcialabym tylko powiedziec , ze smiesza mnie opinie tych niedoglaskanych pań , ktore do lekarza chodzą z nudów i oczekuja godzinnej pogadanki oraz same wiedza najlepiej czy diagnoza jest poprawna czy nie, chociaz z biologii nawet w podstawowce mialy ledwie dostateczny. Ten lekarz jako jedyny juz podczas pierwszej wizyty skierowal mnie na wszystkie badania , zrobil USG, co bylo dla mnie zaskoczeniem, gdyz przez okres prawie 6 lat leczylam sie u pani doktor Keskiej , ktora nie widziala potrzeby zrobienia usg nawet raz w roku, co wiecej podczas badania nie zauwazyla u mnie guza na jajniku , ktory przez te wszyskie lata sie powiekszal i w momencie kiedy trafilam do doktora Raby na rutynowe badanie ( na które namowila mnie moja siostra), mial juz 10 cm! Pani Kęska była bardziej zajeta przepisywaniem mi mocnych leków hormonalnch niz zadbaniem o moje zdrowie. Juz nastepnego dnia trafilam na stol operacyjny . Profesjonalista, ktory wie co robi bez bycia wylewnym i w porownaniu do uslug pani Keskiej, za ktore co miesiac placilam "jak za zboze" , cena nie jest wcale wygorowana,

    zgłoś nadużycie
  • 13 kwietnia 2011

    Ocena: Słaby

    Chodzę do niego kilka lat, zawsze byłam zadowolona, poprowadził moją ciążę profesjonalnie, po porodzie odwiedzał i pytał o nas. W każdym razie byłam zadowolona, do momentu kiedy poroniałam dwukrotnie. Pierwszy raz to ok, bo jak to powiedział statystyka musi być, za drugim razem spodziewałam się czegoś innego, myślałam, że da mi skierowanie na badania albo chociaż powie jakie mam zrobić, nie wspomniał o tym ani słowa, w ogóle nie zainteresował się co dalej, przecież coś jest nie tak, na odchodne powiedział, że trzyma mocno kciuki. Od tamtego momentu nie jest dla mnie lekarzem tylko draniem, który ma gdzieś takiego typu problemy kobiece. I jeszcze jedno bardzo mnie irytuje, a mianowicie to, że on jako ordynator podpisał papierek o nie podawaniu kobiecie tabletki poronnej, gdyż organizm sam musi martwy płód wydalić. Chodziłam z martwym płodem dwa miesiące, bo nasz kochany ordynator tak sobie wymyślił. A wiem, że mnóstwo kobiet w takiej sytuacji jeździ do Rzeszowa żeby mieć to za sobą i nie czeka na samoistne poronienie, które może trwać kilka tygodni. Dla mnie to jest chore.

    zgłoś nadużycie

    Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

  • 15 marca 2011

    Ocena: Bardzo dobry

    Rzadko dziś spotyka się tak konkretnego lekarza a przy tym " mistrza"- który posiada wiedzę i stawia trafne diagnozy.Posiada rzadko spotykaną cechę u ginekologów( mężczyzn)- świetnie nawiązuje kontakt z pacjentką, nie przekraczając pewnej granicy, co sprawia że pacjentka nie czuje się skrępowana. Dla mnie po prostu SUPER1 Kiedyś znałam tylko jednego takiego ginekologa Zygmunta K.. Myślę, że dr Raba dorównuje mu , a być może przewyższa. Gratulacje panie doktorze!

    zgłoś nadużycie
  • 10 grudnia 2010

    Ocena: Bardzo dobry

    Nie zgadzam sie z tymi którzy Doktorowi Rabie przypisuja same wady.Przez przeszło rok strasznie sie meczylam ,mialam okropne bóle brzucha, w Jarosławiu jak i na innych odzialach w szpitalu Przemyskim zaden lekarz nie znajdowal wyjasnienia moich dolegliwosci. Doktor Raba znalazl przyczyne moich dolegliwosci, staral sie bardzo, gdy bylam po operacji przychodzil do mnie i nawet sam pomagal mi wstawac i robic pierwsze kroki.Przez te moje ptroblemy zdrowotne odwiedzilam wielokrotnie roznych lekarzy i tylko Doktorowi Rabie ufam. Jego podejscie mi sie podoba, jest delikatny i potrafi dokladnie wyjasnic na czym polega choroba i na czym leczenie i to wcale nie prawda ze leci na kase! bylam pona tydzien tam w szpitalu mialam operacje <operowal mnie sam Doktor Raba> i nie wzial ani zlotowki. Doktor ten wuleczyl mnie z okropnej meczarni . A to ze jest czasem moze oschły to nie znaczy ze nie ma podejscia tylko jak kazdy czlowiek tez ma zapewne problemy. Naprawde polecam tego Doktora i prosze nie sugerowac sie do konca opinia krytycznym tylko przekonac sie osobiscie.

    zgłoś nadużycie
  • 28 sierpnia 2010

    Ocena: Bardzo dobry

    Lekarz Dr.Raba prowadził moje 2 ciąże od poczatku .Przy porodzie przyszedł na porodówkę do kazdej z dziewczyn z którymi rodziłam nie czułam różnicy że jestem jego pacjętką. Nie mam do Niego żadnych wątpliwości bierze tyle samo co inni lekarze w Przemyślu a nawet mniej. Ma inne podejście do pacjętek nie mówi słodkich słów tylko prawdę-jest bardzo mądrym lekarzem. z obserwacji w szpitalu mam inny wniosek- jak jest w szpitalu panuje przynajmniej dyscyplina i ktoś zagląda do Ciebie a nie stanie w drzwiach i krzyczy "wszystko ok - nic nie boli."

    zgłoś nadużycie
  • 5 sierpnia 2010

    Ocena: Bardzo słaby

    Leczyłam się u Pana Doktora prawie dwa lata i niestety był to czas stracony. Pan Doktor w swoim gabinecie prywatnym nie prowadzi żadnej dokumentacji medycznej pacjentki, każdorazowo należy przypominać mu swoją historię choroby. W relacjach lekarz - pacjentka jest bardzo "oschły", na zadane pytania odpowiada zdawkowo. Jednak najgorszą jego wadą jest to, że jeśli nie radzi sobie z "problemem" to nie potrafi się do tego przyznać i skierować do jakiegoś specjalisty tylko wymyśla bzdurne uzasadnienia postawionych przez siebie diagnoz. Zupełny brak profesjonalizmu, zdecydowanie odradzam.

    zgłoś nadużycie

    Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

  • 5 sierpnia 2010

    Ocena: Bardzo słaby

    po prostu to nie jest ani lekarz z powolania ani czlowiek, on nma serce z kamienia a za to bardzo szeroka kieszen na pieniadze.Jednym slowem potwor!!!

    zgłoś nadużycie

    Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

Wybierz ocenę dla tego lekarza i uzasadnij ją

Aby dodać opinię musisz wybrać ocenę
Komentarz nie powinien być pisany wielkimi literami
Zobacz podobnych specjalistów: Grzegorz Raba - ginekolog