Adresy (3)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja stomatologiczna • 135 zł
Leczenie kanałowe • 487 zł
Leczenie kanałowe pod mikroskopem • 201 zł +2 więcej
Wizyta bólowa (zaopatrzenie pacjenta) • 263 zł
Wypełnienie kompozytowe • 408 zł
NIP
Adres firmy
al. Jerozolimskie 162, Ochota, Warszawa
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja stomatologiczna
Aleksandra Prystora 8, Warszawa
135 zł
Centrum Medyczne enel-med - Oddział Ursus
Pozostałe usługi
Konsultacja protetyczna
al. Jerozolimskie 162, Warszawa
Centrum Medyczne LUX MED Stomatologia Warszawa - Al. Jerozolimskie 162
Aleja Wilanowska 368C lok.U5, Warszawa
Centrum Dentystyczne Optima
Leczenie kanałowe
Aleksandra Prystora 8, Warszawa
487 zł
Centrum Medyczne enel-med - Oddział Ursus
Leczenie kanałowe pod mikroskopem
Aleksandra Prystora 8, Warszawa
201 zł
Centrum Medyczne enel-med - Oddział Ursus
Wizyta bólowa (zaopatrzenie pacjenta)
Aleksandra Prystora 8, Warszawa
263 zł
Centrum Medyczne enel-med - Oddział Ursus
Wypełnienie kompozytowe
Aleksandra Prystora 8, Warszawa
408 zł
Centrum Medyczne enel-med - Oddział Ursus
Moje doświadczenie
O mnie
PROFEMED: Przy zapisywaniu na wizytę bardzo proszę w komentarzu o podanie daty urodzenia/numeru PESEL.
Edukacja
- Akademia Medyczna w Białymstoku
Zakres porad
- Stomatologia ogólna
Doświadczenie
- Centrum Dentystyczne OPTIMA w Warszawie
- Ama-Dent Stomatologia w Halinowie
- Centrum Medyczne Lux Med - Warszawa
Zdjęcia
Filmy
Znajomość języków
- Polski
Nagrody i wyróżnienia
- BRAK
Publikacje i artykuły
18 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Pacjent Luxmed
Niestety Pani doktor w moim przypadku miała mega focha i potraktowała mnie od początku z góry bardzo delikatnie mówiąc, czyli jak pacjenta za PRL. Zaprosiła mnie do gabinetu z 10 min opóźnieniem, a potem po przeglądzie powiedziała że nie ma już czasu na leczenie ważniejszych zębów. Na przeglądzie zgadywała które to implanty, a które licówki co zajęło kolejne 5 min ale nie mogła chyba się przemóc żeby się zniżyć do poziomu pacjenta i go po prostu o to zapytać :). Ogólnie bardzo nieprzyjemna wizyta, zero empatii, żadnej komunikacji z pacjentem i same pretensje, np. „nie mogę zdiagnozować tego zęba bo ma pan tam resztki jedzenia”, jakby szczoteczka miała więcej funkcji niż jej 40 narzędzi pod ręką. Być może Luxmed po prostu nie wynagradza za dobrze lekarzy i przez to to kwestia też lokalizacji, bo widzę parę dobrych opinii też.
Magda Górska
Pani Doktor jest fantastyczna, wnikliwa, sprawdza, dokładnie czyta zdjęcia. Nie naciąga na niepotrzebne koszty. B.dobry fachowiec. Bardzo pozytywnie oceniam wizytę.
Joanna K
Staram się czytać opinie na tym portalu i nimi sugerować. W tym przypadku czuję się w obowiązku podzielić swoim doświadczeniem. Trafiłam do Pani Doktor z bólem kilku zębów. Samo znalezienie winowajcy w moim przypadku nie bylo łatwe, ale Pani Doktor zrobiła co w jej mocy i się udało. Byłam w trakcie zapalenia ucha z częściowym niedosłuchem, mam poważne problemy z zatokami i czasem nie jestem w stanie oddychać przez nos, blokuje/przytyka mnie spływająca gardłem gęsta wydzielina. Mimo to wszystko zakończyło się w ciągu 2 wizyt. Pani Doktor nie miała problemu żeby podjąć się leczenia w tej trudnej sytuacji. Nie było też dla Niej problemem poczekać po skończonej pracy na kontrolne rtg (problemy techniczne). To co zwróciło moją uwagę to niesamowita precyzja, widać i czuć było ogromne doświadczenie i "pewną rękę". Uważam, że Pani Doktor jest specjalistą wysokiej klasy. Przy tym to sympatyczna i przemiła osoba. I cierpliwa - zdawałam dużo pytań. 1 raz miałam ząb leczony pod mikroskopem. Przyjechałam z bolącymi zębami, a cały proces leczenia odbył się bez znieczulenia. Do tej pory jestem w szoku, że to możliwe żeby leczenie kanałowe nie bolało! O wizytach u stomatologa rzadko można powiedzieć, że są przyjemnością, ale moje u dr Ewy były. Co do cen to są ustalone odgórnie. Dzięki Pani Doktor; jest Pani świetnym specjalistą i super babką ☺
Tadek M.
Pani doktor chciała usunąć mi zęba bo jej zdaniem nie dało się go wyleczyć. Zrobiła diagnostykę mikroskopem, stwierdziła pęknięcie i że ząb "nie rokuje". Chciała wyrwać i wstawiać implant za 10 tys... To było w listopadzie 2015. Poszedłem gdzie indziej, facet zrobił i nie mam kłopotów. Długo czekałem z opinią, żeby się upewnić że ząb faktycznie dało się wyleczyć. Niebawem mija 3 lata od kiedy bym chodził bez szóstki...
Twoje konto zostało usunięte
Przyszłam do Pani doktor w ramach Lux Medu w marcu 2018 z przypadkiem ułamanego trzonowego zęba, do naprawczego leczenia kanałowego pod mikroskopem w celu oczyszczenia z ułamanych w nim narzędzi oraz na koniec wstawienia wkładu korzeniowego i korony.
Po pierwszej wizycie postanowiłam zmienić doktor i gabinet z powodu nieprzyjemnego zachowania Pani Steffen. Pani doktor nie zabezpieczyła mi jamy ustnej przez pryskaniem wody prosto do gardła w pozycji leżącej i miała do mnie pretensję, że przełykam ślinę i ruszam językiem, co utrudnia jej pracę, i że może mi zrobić krzywdę. Słusznie, można pomyśleć, był to jednak odruch bezwarunkowy w wyniku wody lecącej do gardła. Problem jednak w tym, że Pani doktor komunikowała mi to w sposób nieprzyjemny, dając mi do zrozumienia, że jest przeze mnie zmęczona i sfrustrowana i że opóźniam pracę (choć to ja leżałam w pozycji poziomej, ze złamanym zębem i naprawami wycenionymi na ok. 5tys zł). Pani doktor żadnego zabezpieczenia gardła w tak dobrym i drogim gabinecie mi nie zaproponowała. Wyszłam z gabinetu z poczuciem bezsilności i winy, za namowa koleżanki postanowiłam kontynuować leczenie gdzieś indziej. Specjalnie czekałam by całe leczenie się zakończyło, by móc porównać dwa doswiadczenia i wystawić opinię. Mogę powiedzieć, że moja druga stomatolożka była o znacznie uprzejmiejsza i jednocześnie sprawniejsza - szybsza w pracy. I mimo, że gabinet był mniej luksusowy niż Lux Med, od razu dostałam takie gumowe zabezpieczenie na buzie i gardło na czas borowania i woda do gardła nie pryskała. Jestem po zakończonym leczeniu i jestem bardzo zadowolona – plus zapłaciłam w tym miejscu 2-3 razy mniej niż wyceniła to Pani Steffen.
gwiazda67
Zwiedziłam w swoim życiu wiele gabinetów stomatologicznych i wielu stomatologów ale takiego fachowca jakim jest dr Steffen jeszcze nie trafiłam . Moje zęby były nie po doleczone kanałowo i dopiero p. Ewa zrobiła z nimi porządek . Czas oczekiwania na wizyty do Niej jest rzeczywiście długi ale jest to niezależne od Niej tylko od firmy dla , której pracuje. Wiadomo jednak , że do specjalisty takiego formatu jakim jest doktor można poczekać . Jest przemiłą osobą i nie zgadzam się z opiniami osób o braku informacji co do przebiegu leczenia i kosztów. Zawsze można samemu zapytać. O doktor mogę tylko powiedzieć same pozytywne rzeczy a o wykonaniu znieczuleń to po prostu jest wykonanie mistrzowskie , nikt jeszcze tak delikatnie mi nie wykonał takiego zastrzyku - a jestem cykorem . Polecam korzystać z usług DOKTOR jako 100% fachowca.
Gość
Autorka opinii "bardzo słaby", wprawiła mnie w zdumienie.Ileż trzeba mieć samozaparcia, żeby leczyć się ponad rok u słabego lekarza i nawet godzić się na zmiany terminów wizyt.
Droga Pani!Pisze Pani że została skierowana do Pani Doktor Ewy przez swoją stałą dentystkę.A może poprzednia stomatolog miała już dość Pani urojeń i wiecznych pretensji i chciała się po prostu Pani pozbyć!
O ile łatwiej by nam się wszystkim żyło, gdyby nie ludzie Pani pokroju.
Moja opinia o Pani Doktor Ewie jest jak najlepsza i życzę Jej,żeby mogła spokojnie pracować oraz-ponieważ jest młodą osobą- jeszcze długo cieszyć się uznaniem pacjentów.
Gość
Pani Doktor Ewa jest najlepszą i najmilszą dentystką, a poza tym jest dobrym człowiekiem, czego nie można powiedzie o autorce poprzedniego listu.Uczciwy człowiek tak nie napisze,chyba, że ma w tym niecny cel!
Gość
Pani Ewa jest podobno najlepszym fachowcem. Pod katem leczenia nie wykluczam tego, w istocie znacznie poprawiła stan mojego zęba - nie wyleczyła go jednak do tej pory, a to już rok, ze względu na terminy zapisów. Za to jako osobą oceniam ją jak najgorzej. Standardem jest, że czekam pod gabinetem minimum 20 minut, zanim mnie przyjmie, a to oznacza, że nie szanuje czasu pacjentów - należy wspomnieć, że czas oczekiwania na wizytę jest tak długi, że zawsze były to godziny, podczas których powinnam być w pracy, bo "brałam, co było". Nie sposób się od niej czegoś dowiedzieć, dopiero na podstawie rachunku jestem w stanie wywnioskować, co robiła w zębie. Nigdy nawet nie wspomniała po wizycie "robiłam pani to i tamto" lub też przed wizytą "dzisiaj zrobimy to i to". Wszelkie pytania zbywa i nie potrafi na nie jasno odpowiedzieć. Niemożliwe, żebym przez trzy kolejne wizyty (każda w odstępie miesiąc do trzech miesięcy) trafiała zawsze na gorszy humor pani doktor, więc wnioskuję, że pani doktor jest po prostu takim człowiekiem. Jeśli tak wygląda najlepszy fachowiec, to strach pomyśleć, jak traktuje pacjentów najgorszy. Skierowała ją do mnie moja stała dentyska, ponieważ przyjmuje w tej samej placówce, ale gdybym wiedziała, jak sprawa wygląda nigdy bym do niej nie poszła.
Gość
Doskonały fachowiec w swojej dziedzinie, leczę się u Pani doktor kilka lat, od kiedy znalazła mi ubytki, których inni stomatolodzy nie dostrzegali, m.in. ciężkie leczenie jedynki, tak aby nie było widać.
Ponadto Pani doktor ma niezwykłe zdolności manualne, jeśli wstawianie blomb, tak aby nie było ich widać to gorąco polecam Panią doktor Ewę.
Polecam Panią doktor moim znajomym i wszyscy są bardzo zadowoleni.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ewa Steffen?Ewa Steffen to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ewa Steffen oferuje usługi takie jak: konsultacja protetyczna, leczenie kanałowe, leczenie kanałowe pod mikroskopem, Konsultacja stomatologiczna, wypełnienie kompozytowe, wizyta bólowa (zaopatrzenie pacjenta).
-
Gdzie Ewa Steffen ma swój gabinet?Ewa Steffen przyjmuje pod adresem:
- Aleja Wilanowska 368C lok.U5 Warszawa
- al. Jerozolimskie 162 Warszawa
- Aleksandra Prystora 8 Warszawa
-
Czy Ewa Steffen przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Ewa Steffen nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Ewa Steffen akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ewa Steffen to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Ewa Steffen?Języki, których używa Ewa Steffen to polski.
-
Jak Ewa Steffen umawia wizyty?Ewa Steffen używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ewa Steffen?Ewa Steffen może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Ewa Steffen: co mówią pacjenci?18 osób dodało swoją opinię. Ewa Steffen ma średnią ocen 3 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ewa Steffen?Ewa Steffen nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Stomatolodzy z Medicover w Warszawie
Stomatolodzy z INTER Polska w Warszawie
Stomatolodzy z Allianz w Warszawie
Stomatolodzy z Signal Iduna w Warszawie
Stomatolodzy z TU Zdrowie w Warszawie
Stomatolodzy z Compensa w Warszawie
Stomatolodzy z SKOK Asekuracja w Warszawie
Stomatolodzy z LUX MED w Warszawie
Stomatolodzy z POLMED w Warszawie
Stomatolodzy z PZU Zdrowie w Warszawie
Stomatolodzy z NFZ w Warszawie
Stomatolodzy z Enel-med w Warszawie
Stomatolodzy z UNIQA w Warszawie
Stomatolodzy z Axa w Warszawie
Więcej (9)