Adresy (5)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 280 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • Od 239 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • Od 239 zł
Konsultacja telefoniczna - Neurolog • Od 189 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja neurologiczna
Aleja Piastów 30, Szczecin
280 zł
Dom Lekarski Centrum Medyczne
ul. Mickiewicza 128a, Szczecin
Centrum Medyczne Grupa LUX MED Medycyna Rodzinna – Szczecin, ul. Mickiewicza 128a
ul. Mickiewicza 128a, Szczecin
Od 239 zł
Centrum Medyczne Grupa LUX MED Medycyna Rodzinna – Szczecin, ul. Mickiewicza 128a
Odzieżowa 12A, Szczecin
Centrum Medyczne LUX MED Medycyna Rodzinna – Szczecin, ul. Odzieżowa 12A
Odzieżowa 12A, Szczecin
Od 239 zł
Centrum Medyczne LUX MED Medycyna Rodzinna – Szczecin, ul. Odzieżowa 12A
Dubois 27, Szczecin
Centrum Rehabilitacji Terapia
Odzieżowa 12A, Szczecin
Poradnia Medycyny Rodzinnej
Pozostałe usługi
Konsultacja telefoniczna - Neurolog
Odzieżowa 12A, Szczecin
Od 189 zł
Centrum Medyczne LUX MED Medycyna Rodzinna – Szczecin, ul. Odzieżowa 12A
Moje doświadczenie
Leczone choroby
Zakres porad
- Neurologia
Znajomość języków
- Polski
22 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Agata
Strasznie gburowaty,nie słuchał mnie Pan doktor. Nie odpowiadał na moje pytania. Miał pretensje,że wg przyszłam. Łaskawie wypisał skierowanie na eeg po mojej wcześniejszej sugestii,że może warto je wykonać. Bo chyba sam by pan tego nie zrobił. Recepty też nie otrzymałam,bo coś przez system nie mogło przejść. Wizyta wg nic nie wniosła. Na pewno już nigdy tam nie pójdę
Ewa M
Pan doktor bardzo kompetentny szczegółowy dociekliwy nie ogranicza czasu pacjentowi wywiad bardzo rzetelny
Katarzyna Muszyńska
Polecam każdemu kto potrzebuje pomocy neurologa. Fachowe podejście do pacjenta. Świetny lekarz.
Krzysztof
Specjalista i Człowiek w każdym calu. Zajmuje się pacjentem od początku do końca wizyty.
Ewa
Świetny lekarz. Byłam z mamą która ma 86 lat i narzekała, że lekarze bardzo obojętnie traktują starszych ludzi. Tutaj miła niespodzianka. Pan doktor z humorem objaśniał wszystkie trudne pojęcia medyczne zawarte w opisie badania rezonansem. Mama zachwycona. Polecam doktora Pałkę.
Wit
lekarz pełen zaangażowania i empatii wobec pacjenta
MW
Bardzo miły uprzejmy a przede wszystkim ludzki lekarz
Pacjent
Szybkie fachowe wyjaśnienia. Uspokojenie pacjenta i porada dalszego leczenia.
Maciej Żytka
Bardzo miła i rzeczowa konsultacja. Pomimo braku pewnego badania doktor skierował mnie na nie i w przypadku jego dobrego wyniku potwierdził pozytywną opinie o zdolności do pracy dla zlecającego jego usługę dr.medycyny pracy. Wyeliminowało to potrzebę powtórnej konsultacji u niego i zaoszczędziło mój czas.
Polecam i dziękuję
Maciej Żytka
MG
Z panem Arturem miałam kontakt w luxmedzie i zgłosiłam się do niego z wieloletnimi migrenami, które mnie wykluczają z funkcjonowania na 2-3 dni. Oprocz rezonansu, na którym wyszły torbiele obok mózgu (gdzie jako pacjentka bez wiedzy medycznej czy jest to groźne czy nie - byłam przerażona) pan Artur nie zlecił dodatkowych żadnych badań oraz zbagatelizował moje obawy mówiąc „proszę przyjść za rok, a jak będzie dalej głowa bolec po lekach to przyjść wcześniej”. Szczerze mówiąc nie takiej odpowiedzi oczekiwałam od lekarza, zero empatii oraz indywidualnego podejścia do pacjenta. Leki, które stosuje od lat wg pana doktora „powinny działać” i nie dostałam zadnej alternatywy w zamian.
Jak widać leki nie działają bo jestem wciąż z problemem, którego nie potrafię nawet złagodzić, bo nie mówię o wyleczeniu (swoja droga „taka moja natura ze mam migreny”.)
Niestety luxmed nie oferuje dużej ilości lekarzy neurologów - spróbuję teraz lekarzy z NFZ - do Pana Artura na pewno nie wrócę :)
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Artur Pałka?Artur Pałka to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Artur Pałka oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna, Konsultacja telefoniczna - Neurolog.
-
Gdzie Artur Pałka ma swój gabinet?Artur Pałka przyjmuje pod adresem:
- Dubois 27 Szczecin
- Odzieżowa 12A Szczecin
- Aleja Piastów 30 Szczecin
- Odzieżowa 12A Szczecin
- ul. Mickiewicza 128a Szczecin
-
Czy Artur Pałka przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Artur Pałka nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Artur Pałka akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Artur Pałka to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Artur Pałka?Języki, których używa Artur Pałka to polski.
-
Jak Artur Pałka umawia wizyty?Artur Pałka używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Artur Pałka?Artur Pałka może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Artur Pałka: co mówią pacjenci?22 osób dodało swoją opinię. Artur Pałka ma średnią ocen 4 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Artur Pałka?Artur Pałka nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.