Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychoterapeutyczna • 200 zł
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajPsychoterapia indywidualna (opis) • 180 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 180 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajSposób płatności: Blik, Przelew na konto
Nr konta 91 **** **** **** **** **** **** lub blik min. 12 godz. przed sesją
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
* Niektóre informacje zostały ukryte z powodu ochrony danych. Zobaczysz je po umówieniu konsultacji.
Konsultacja/sesja odbywa się w aplikacji WhatsApp po uprzednim opłaceniu wizyty min.12 godzin wcześniej.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajMoje doświadczenie
O mnie
Pracuję z dorosłymi osobami i nastolatkami od 16 r.ż. doświadczającymi różnorodnych objawów kryzysu wewnętrznego bądź trudności w relacjach Psychotera...
Edukacja
- Studium Psychoterapii Psychoanalitycznej Sopot i Studium Uzupełniające afiliowane przez Polskie Towarzystwo Psychoterapii Psychoanalitycznej, w drodze do certyfikacji
- Instytut Terapii Gestalt Kraków - Certyfikat Psychoterapeuty nr 141
- Uniwersytet Warszawski Wydział Pedagogiczny - mgr pedagogiki
Zakres porad
- Psychoterapia
- Psychotraumatologia
Usługi i ceny
Konsultacja online
180 zł
Konsultacja online DIALOG
Konsultacja psychoterapeutyczna
Wschodnia 1c/16, Gdynia
200 zł
Pomorskie Centrum Psychiatrii
Śniadeckich 27/3, Gdańsk
Pomorskie Centrum Psychiatrii
Psychoterapia indywidualna
Legionów 107K 1, Gdynia
180 zł
Pracownia Psychoterapii DIALOG Anna Szentak
Psychoterapia, to leczenie rozmową. To szczególna rozmowa, o Tobie i o Twojej relacji z innymi. Ma nazywać, odkrywać, odblokowywać. Nie jest poradnictwem.
6 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Krystyna
Otrzymałam bardzo dużo wsparcia i zrozumienia. Po roku terapii czuję, że ktoś pomaga mi sklejać moje życie do kupy. Jestem bardzo wdzięczna.
K. S.
Pani Ania bardzo uważnie słucha. Nie pospiesza, nie ocenia. Umie trafnie wyczuć trudne, niewypowiedziane emocje. Pozostawia przestrzeń do samodzielnego wyciągania wniosków, ale potrafi też udzielić rzeczowych wskazówek. Polecam z całego serca.
Karolina
Bardzo miła Pani psycholog. Precyzyjnie wyjaśniła jak terapia będzie wyglądała. Serdecznie polecam..
Natalia
Bardzo empatyczna Pani psycholog. Na wizycie nawet mówiąc o mocno nieprzyjemnych sprawach, czułam się komfortowo.
Agata
Korzystałam z pomocy u Pani Anny z powodu wieloletnich zmagań z depresją. Zaczynam czuć... Dziękuję za tę ważna drogę do zrozumienia siebie, swoich emocji i przeszłych wydarzeń. Otwieram się na nowe.
Odpowiedzi na pytania
8 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl
Od prawie miesiąca w ogóle nie śpię. Najpierw miałam problem z zaśnięciem a potem 'przysypiałam' tylko gdzieś 2-3 godzin nad ranem. Teraz nie jestem w stanie w ogóle zapaść w sen. Mam problemy z pamięcią, rozumowaniem, pustkę w głowie, pustkę uczuć - ogólnie nie mam poczucia rzeczywistości czy tożsamości. Za dnia czuję znużenie, ale w ogóle nie zapadam w sen. Popadam w obłęd. Zwykła nasenna tabletka nie daje mi żadnego resetu. Czuje się jakby mój organizm nie mógł/chciał się wyłączyć. Czuję się w jakiś sposób wycieńczona i przeciążona, obawiam się że coś jest naprawdę nie tak z moim mózgiem albo organizmem. Czy coś w organizmie jest wydzielane że nie daje mi snu?Gdzie jak najszybciej z tym iść i co dalej robić? Gdzie może leżeć problem?
Taki stan może być wynikiem różnych czynników, które należałoby zbadać, omówić - czy na Pani stan wpłynęły jakieś okoliczności życiowe i doszło do rozregulowania od strony psychicznej, czy też może są to objawy choroby. Warto porozmawiać z lekarzem pierwszego kontaktu, być może specjalistą w tej sprawie byłby psychiatra i psychoterapeuta. Po dokładnej diagnozie okaże się jak pomóc Pani. Rzeczywiście warto pospieszyć się z diagnozą, ponieważ będąc wyczerpanym trudno radzić sobie ze zwykłymi sprawami. Pozdrawiam
Byłam dzisiaj u psycholożki, powiedziała mi że mam skakać mimo lęku, ale jak przyszło co do czego to stoję przy krawędzi, patrzę się w dół i lęk mnie paraliżuje tak że nie daję rady skoczyć. Co robić?
Dzień dobry,
czasem zmierzenie się z tym, czego się boimy daje szansę na nowe doświadczenie. Dla jednej osoby pokonanie lęku może nastąpić przez szybkie sprawdzenie jak się czuję, kiedy zrobię to, czego się obawiam, a dla innej lepsze może okazać się powolne zbliżanie się do tematu, próba obejrzenia okoliczności, ponazywanie lęków i zrozumienie przyczyn ich powstania. Warto szukać takich sposobów, które pasują do nas, na które czujemy się gotowi. Pozdrawiam Anna Szentak psychoterapeuta
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
Moje doświadczenie
O mnie
Pracuję z dorosłymi osobami i nastolatkami od 16 r.ż. doświadczającymi różnorodnych objawów kryzysu wewnętrznego bądź trudności w relacjach Psychotera...
Edukacja
- Studium Psychoterapii Psychoanalitycznej Sopot i Studium Uzupełniające afiliowane przez Polskie Towarzystwo Psychoterapii Psychoanalitycznej, w drodze do certyfikacji
- Instytut Terapii Gestalt Kraków - Certyfikat Psychoterapeuty nr 141
- Uniwersytet Warszawski Wydział Pedagogiczny - mgr pedagogiki
Zakres porad
- Psychoterapia
- Psychotraumatologia
Doświadczenie
- Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku
- Akademia Medyczna Gdańsk Klinika Chorób Psychicznych i Zaburzeń Nerwicowych
- Poradnia Zdrowia Psychicznego
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Anna Szentak?Anna Szentak to psychoterapeuta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Anna Szentak oferuje usługi takie jak: psychoterapia indywidualna, konsultacja online, konsultacja psychoterapeutyczna.
-
Gdzie Anna Szentak ma swój gabinet?Anna Szentak przyjmuje pod adresem:
- Legionów 107K 1 Gdynia
- Śniadeckich 27/3 Gdańsk
- Wschodnia 1c/16 Gdynia
-
Czy Anna Szentak przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Anna Szentak oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Anna Szentak akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Anna Szentak to: Gotówka, Przelew na konto, Blik.
-
Jak Anna Szentak umawia wizyty?Anna Szentak używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Anna Szentak?Anna Szentak może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Anna Szentak: co mówią pacjenci?6 osób dodało swoją opinię. Anna Szentak ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Anna Szentak?Anna Szentak nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.