lek. dent.

Anna Milejska

Stomatolog

To Twój profil?przejmij nad nim kontrolę! Edytuj dane

Adresy

  • "Milmed"

    Wodna 1
    47-300 Krapkowice, opolskie

    Dane kontaktowe

    88
    pacjentów odwiedziło ten profil przez ostanie 30 dni

    Jesteś tym lekarzem?
    Skontaktuj się z nami

    Ten lekarz nie umawia jeszcze wizyty przez Internet na ZnanyLekarz.pl

    Zostaw swojego maila a poinformujemy Cię kiedy będziesz mógł się umawiać online u tego lekarza.

Stomatolog Krapkowice - dostępni lekarze

  • dziś 28.8
  • jutro 29.8
  • niedz. 30.8
  • pon. 31.8
  • wt. 1.9
  • śr. 2.9
  • czw. 3.9
  • pt. 4.9
  • sob. 5.9
  • niedz. 6.9
  • pon. 7.9
  • wt. 8.9
  • śr. 9.9
  • czw. 10.9
  • pt. 11.9
  • sob. 12.9
  • niedz. 13.9
  • pon. 14.9
  • wt. 15.9
  • śr. 16.9
  • czw. 17.9
  • pt. 18.9
  • sob. 19.9
  • niedz. 20.9
  • pon. 21.9
  • wt. 22.9
  • śr. 23.9
  • czw. 24.9
  • pt. 25.9
  • Renata Dąbrowska - Leśniak

    stomatolog

    • Skromna 1 /1, Opole

      Laserdent Prywatna Praktyka Stomatologiczna

    Od kilkunastu lat korzystam z opieki stomatologicznej pani doktor. Nie muszę zmieniać lekarza, nie muszę wybierać, nie muszę eksperymentować. Polecam ...

    Brak wolnych terminów w kalendarzu wizyt

    Brak wolnych terminów w kalendarzu wizyt

    Brak wolnych terminów w kalendarzu wizyt

    Brak wolnych terminów w kalendarzu wizyt

  • Wioleta Sekula

    stomatolog

    • Kościuszki 16/5, Opole

      Gabinet Stomatologiczny Aneta Mostowy

    najprzyjemniejsza wizyta u dentysty w dotychczasowym życiu- bardzo gorąco polecam ! :) Na pewno tam wrócę.

    najbliższy termin środa, 9.9

    najbliższy termin środa, 9.9

    najbliższy termin środa, 9.9

    • 11:00
    • 12:00
    • 13:00
    • 14:00
    • 15:00
    • 16:00
    • 17:00
    • 18:00
    • 19:00
    • 20:00
    • więcej
    • 10:00
    • 11:00
    • 12:00
    • 13:00
    • 14:00
    • 15:00
    • 16:00
    • 11:00
    • 12:00
    • 13:00
    • 14:00
    • 15:00
    • 16:00
    • 17:00
    • 18:00
    • więcej
    • 15:00
    • 16:00
    • 17:00
    • 18:00
    • 19:00
    • 20:00

Opinie pacjentów

Dodaj opinię
  • bardzo dobry

    polecam panią doktor to najlepszy lekarz w Krapkowicach, a muszę dodać ,że wielu już odwiedziłam i pani doktor jestem wierna od 13 lat jest niesamowita,miła ,sympatyczna,ma podejście do pacjenta,bardzo często pani doktor dopasowywała się z wizytą do moich godzin pracy,fachowość też na najwyższym poziomie dzięki temu moje ząbki są zadbane,polecam gorąco bo warto.Na zawsze wierna pacjentka Justyna

  • bardzo dobry

    Witam,byłam dzisiaj pierwszy raz u Pani Doktor i muszę przyznać że zna się na rzeczy i jest szczera co do zębów nie (naciąga!!!)na kasę.polecam naprawdę,odwiedziłam wiele stomatologów i jak narazie SUPER!!!

  • bardzo dobry

    Polecam dr.Milejska wszystkim tym,ktorzy juz na sama mysl o stomatologu dostaja drgawek:)W przeszlosci mialam same nagatywne doswiadczenia z dentystami a dr.Milejska jako pierwsza okazala sie w pelni profesjonalistka.Wyrozumiala,cierpliwa,nie robi deprymujacych komentarzy,na prawde ciepla osoba a do tego dokladna,skrupulatna i odpowie na kazde pytanie.Dzieki niej nie mam juz problemu z wizytami u stomatologa.Mialam u niej maly maraton;kilka zebow do leczenia oraz most na cyrkonie.Do tego wybielanie u dr.Milejskiego w gabinecie obok.Uwazam,ze nie moglam lepiej zainwestowac moich pieniedzy.Wypelnienia sa dobrane idealnie kolorystycznie a mostek wyglada swietnie i,co najwazniejsze,jest wciaz na miejscu:) Zaznaczyc musze,ze ani razu nie dalo sie odczuc,ze dr.Milejska jest lasa na pieniadze(jak ktos tu wczesniej pisal).Zaliczke na mostek wrecz wcisnelam jej sama,bo poprosilam o zalozenie go na probe na pare dni,a biorac go "do domu" wolalam jednak wplacic tych pare zl.A na pytanie ile tej zaliczki uslyszalam "Ile pani uwaza".Do tego nie skapi na znieczuleniu.Uwazam tez,ze ceny w jej gabinecie nie sa wygorowane. Gabinet przestronny,dobrze wyposazony,czysty,radio gra,jest klimatyzacja,ogrod za oknem.Panuje w nim mila atmosfera.

  • bardzo dobry

    Pani dr wcale nie jest łasa na pieniądze Robiłam u niej zęby na sumę 4300 i nawet o zaliczce nie wspomniała a jak zapytałam ile przedpłaty dac to mi powiedział ze nie trzeba i wszystko mam zapłacić w dniu zakończenia zakładania koron


    Ocena zmieniona przez moderatora na "bardzo dobry". Powód: Zbyt lakoniczna argumentacja do wystawienia niższej oceny.

  • bardzo dobry

    Drodzy Państwo,polecam panią doktor szczególnie osobom które boją się dentysty,boją się bólu i w ogóle są z dentystą na bakier :-) Robiłam u pani doktor w sierpniu zęby,przemiła lekarka na życzenie pacjenta podaje znieczulenie przed znieczuleniem a zastrzyk znieczulający tak podaje ze człowiek nic nie czuje. Wiele raz zdażyło mi się tak ze stomatolog samym zastrzykiem zorał mi dziąsło i bolało potem bardziej niz sam zabieg stomatologiczny (plombowanie,leczenie kanałowe czy tam co innego) a pani dr podała zastrzyk w taki sposób ze po ustąpieniu znieczulenia dziąsło bolało tylko w jednym miejscu a nie w okolicy całego zęba. Leczenie kanałowe robi szybko i dokładnie. W ogóle jest niesamowicie sympatyczną osobą,cierpliwa gdy pacjent potrzebuje chwili wytchnienia Jedyny minus to to ze ciężko się dodzwonić :-( a tak same superlatywy . Magdalena Sch.

  • bardzo dobry

    ja nie mam zadnych zastrzezen. zrobilem pierwszego zeba jakies 7 lat temu , mianowicie 1. ktorami sie polamala w wiekszej czesci.Do dzisiaj sie trzyma nie widac przebarwien,nieboli, nierusza sie. O golnie bez zarzutu. Dentysty sie boje i paru wczesniej mnie strasznie zdemotywowalo ,ale w milmedzie jest super, polecam

  • bardzo dobry

    pani doktor jest mila,uprzejma,ma podejscie do pacjentow duzych mi malych.pozdrawiam

  • bardzo dobry

    no musze tez tutaj Pania Milejska pochwalic, bo moja zona i mama z jej uslug kozystaja i sa bardzo zadowolone, nawet z niczego cos potrafi zrobic a ze czasem ktos moze na jej zly dzien trafil ..... kazdy jest tylko czlowiekiem pozdrawiam krapkowice

  • słaby

    WITAM SERDECZNIE CHCIAŁABYM OPISAĆ ZDARZENIE KTÓRE MIAŁO MIEJSCE U STAMOTOLOGA TJ PANI MILEJSKIEJ W "MILMEDZIE " W DNIU 09-04-2010 OK GODZINY 10-30 .............. W TYM WŁAŚNIE CZASIE BYŁAM U TEJ PANI Z SYNEM PIĘCIO LETNIM KTÓRY MIAŁ OPUCHNIETĄ BUZIĘ I BOLACY ZĄB OD GODZINY CZWARTEJ RANO , PANI DOKTOR NAWET NIE RACZYŁA WYJŚĆ Z GABINETU ABY OBEJRZEĆ DZIECKO I CHOĆBY POINFORMOWAĆ MNIE GDZIE MOGŁABYM SIĘ Z NIM UDAĆ OGRANICZYŁA SIĘ TYLKO DO WYSŁANIE ASYSTĘTKI I POIFORMOWANIA ŻE DZIECKA NIE PRZYJMNIE MAM NADZIEJĘ ŻE OPISZECIE TO ZDARZENIE , GDYŻ NIE WIEDZIAŁAM CO ODPOWIEDZIEĆ DZIECKU KTÓRE PYTAŁO MNIE DLACZEGO PANI DOKTOR NIE CHCE GO PRZYJĄC A JA NIE MOGŁAM POCHAMOWAĆ ŁEZ MAŁGORZATA JAKUBOWICZ


    Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

  • bardzo dobry

    ale ma jedną wade jak sie dzwoni zeby zarejstrowac dziecko na ksiażeczke to nikt nie odbiera lub właczają sekretarke. TO POCO TAM SIEDZI TA PANI W RECEPCJI.DZWONIŁAM OD RANA DO 13 I NIKT NEPORAFI ODEBRAC TELEFONU.